Dat was het dan........
zaterdag 24 december 2011 om 13:02
8 jaar is lang. Rot voor je, dikke knuffel.
Ik hoop dat je het ook positief kunt bekijken. Misschien nu nog niet, maar hopelijk snel wel. Dat je meer verdiend, dat je met hem niet ten volle gelukkig was, en dat je leven er nu weer voor open staat om wel weer echt gelukkig te worden. Eerst met jezelf, en als de tijd rijp is met iemand die jou wel alles kan geven!
Ik hoop dat je het ook positief kunt bekijken. Misschien nu nog niet, maar hopelijk snel wel. Dat je meer verdiend, dat je met hem niet ten volle gelukkig was, en dat je leven er nu weer voor open staat om wel weer echt gelukkig te worden. Eerst met jezelf, en als de tijd rijp is met iemand die jou wel alles kan geven!
zaterdag 24 december 2011 om 13:14
vreselijk..zeker in deze tijd..maar wanneer is het nu eigenlijk een goede tijd..sta jezelf toe om te rouwen om je relatie, ookal zegt je verstand dat het beter is. liefde zit nog altijd in je hart. en die heeft gewoon tijd nodig om te helen. elke dag is er eentje en je zult vanzelf merken wanneer de dag is aangebroken dat het geen pijn meer doet. heel veel sterkte...niet bang zijn voor de toekomst...je bent er nu ook nog steeds en norgen ook en zo ook de dag daarna enz.zie het als een avontuur en stel je open voor al het goeds wat nog op je pad zal komen.
zaterdag 24 december 2011 om 13:53
Wat naar voor je en wat doet liefdesverdriet toch verrekte pijn...
Laat het verdriet toe, rouw en weet dat dat mag. Weet ook dat de pijn nu op zn hevigst is en dat erger dan dit je je niet zult voelen. Misschien stemt dat tot een klein beetje moed voor de toekomst.
Want je komt er sowieso uit. Dat is zeker! Ook al kan je dat nu nog misschien niet geloven. De duisternis zal plaats maken voor schemer en de schemer zal uiteindelijk plaats maken voor licht.
Veel sterkte meid en geloof in jezelf!
Laat het verdriet toe, rouw en weet dat dat mag. Weet ook dat de pijn nu op zn hevigst is en dat erger dan dit je je niet zult voelen. Misschien stemt dat tot een klein beetje moed voor de toekomst.
Want je komt er sowieso uit. Dat is zeker! Ook al kan je dat nu nog misschien niet geloven. De duisternis zal plaats maken voor schemer en de schemer zal uiteindelijk plaats maken voor licht.
Veel sterkte meid en geloof in jezelf!
zaterdag 24 december 2011 om 16:09
kiss, je bent niet alleen.. bij mij is sinds vannacht de relatie ook over.. balen, net voor kerst.
probeer er toch op uit te gaan en leuke dingen te doen.
en wat rionyriony zegt is verdomde moeilijk als je (ex)partner zelf steeds verwachtingen creeert en je enthousiast maakt, is het lastig om zelf geen verwachtingen of enthousiasme te krijgen als je het ook graag wil.
wat betreft die teleurstellingen klopt dat wel.
ik ben die teleurstellingen zat en daarom heb ik er een punt achter gezet.
het doet wel verdraaide pijn
probeer er toch op uit te gaan en leuke dingen te doen.
en wat rionyriony zegt is verdomde moeilijk als je (ex)partner zelf steeds verwachtingen creeert en je enthousiast maakt, is het lastig om zelf geen verwachtingen of enthousiasme te krijgen als je het ook graag wil.
wat betreft die teleurstellingen klopt dat wel.
ik ben die teleurstellingen zat en daarom heb ik er een punt achter gezet.
het doet wel verdraaide pijn