Hoe overleef ik de kerst

24-12-2011 15:13 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het dan weer zover, kerst....

Vanavond kerstavond en All You Need is Love op de buis waar ik altijd elk jaar heerlijk mee zat te snotteren..

Maar nu zit ik depressief thuis met een gebroken hart en nog een lange, lange weg te gaan...

Oh kon ik dit jaar de kerst maar overslaan!!

Ik heb echt een lieve familie waar ik naar toe ga maar vind het gewoon zo confronterend, om alleen te zijn en niet gelukkig...

Meer mensen die dit zo voelen??
quote:Ruby-Ann schreef op 24 december 2011 @ 18:45:

Dit is misschien nog wel de meest treffende, voor mij dan....

[afbeelding]
Ach dames, tast maar gewoon toe, er is genoeg.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:brokenhearted78 schreef op 24 december 2011 @ 18:45:

Wie gaat all you need is love kijken?

Ik haat mannen op dit moment zo erg dat ik niet weet of ik het aan kan. Kijk er normaal wel altijd naar.Ik zeg NIET DOEN! Ik herhaal NIET DOEN!!!

Ok, ik twijfel ook nog steeds omdat ik nu eenmaal mezelf graag kwel en wentel in zelfmedelijden..
quote:Ruby-Ann schreef op 24 december 2011 @ 18:45:

Dit is misschien nog wel de meest treffende, voor mij dan....

All by myself!!

[afbeelding]Hoeft niet hoor schat, je kunt mij vragen ? (lol)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 24 december 2011 @ 18:46:

Ach dames, tast maar gewoon toe, er is genoeg.

[afbeelding]Lekker, ik begin alvast dus ik sla de koffie deze keer over!
quote:Ruby-Ann schreef op 24 december 2011 @ 18:48:

[...]

Lekker, ik begin alvast dus ik sla de koffie deze keer over!Koffie? wat is dat Ruby-Ann?
Enne over Robert bobbel ten Brink.

Nee sorry, ik ben al genoeg gekweld dit jaar.

Ga ook niet nog eens aan zelfkwelling doen.

dames..............
Een reuze gezellig topic met al die plaatjes, hapjes en drankjes.

Net mijn avondeten op dus ik sla even over.

Genoeg roken ben ik ook heel goed in

Ik ga geen All you need kijken, vind het sowieso een ontzettend kwijl programma en kijk het nooit. Er is geloof ik wel een goede film vanavond: Slumdog Millionaire (Ned drie 22.00 uur) . Ik heb het boek gelezen en dat was heel mooi.
Ga niet kijken, even geen zin in klef romantisch gedoe, vind het leuk voor iedereen en gun het ook iedereen maar mijzelf ook dus waarom zou ik mijzelf gaan kwellen met All you need is love.
Ik zou eigenlijk wel een tranentrekker moeten kijken vanavond, even lekker brullen.

Ik ga in ieder geval lekker een fles wijn opentrekken, zomaar 1 of 2 glaasjes, heb ik zin in.

Ik ben gelukkig niet alleen maar zo voel ik mij wel, ik zie steeds het ongeluk weer voor me, ik heb pijn en ik voel mij rot, maar het is kerst, ook voor mijn gezin, ik vind het belangrijk dat zij wel genieten.

Lekker om hier even te spuien.
Ik ga ook geen AYNIL kijken; ik hou ook niet zo van zwelfkwelling.

Ik heb trouwens ook een leuk kerstmaaltje op net: broodje shoarma. En met heeeeeeeeuv veeeeeeeeul knoflooksaus. Dus stink ik nu lekker uit mijn bek. Maar goed, niemand die er last van heeft. Nou ja, alleen de hond. Maar die vind me toch wel lief :-)
Slumdog Millionaire is een heel gezellige film!
Koffie? Irish coffee! lekker, daar heb ik nou echt zin in!
lekker zo'n broodje shoarma op zijn tijd, heb het helaas niet in huis, ben mijn diner voor morgen aan het voorbereiden, lekker muziek op de achtergrond en een wijntje en ik kom de avond wel door, net terug van borrel met een vriend en heb lekker even kunnen zeuren dat ik het nu even niet leuk vind als single zijnde.
quote:mirabile schreef op 24 december 2011 @ 18:53:

Een reuze gezellig topic met al die plaatjes, hapjes en drankjes.

Net mijn avondeten op dus ik sla even over.

Genoeg roken ben ik ook heel goed in

Ik ga geen All you need kijken, vind het sowieso een ontzettend kwijl programma en kijk het nooit. Er is geloof ik wel een goede film vanavond: Slumdog Millionaire (Ned drie 22.00 uur) . Ik heb het boek gelezen en dat was heel mooi.

De film is geweldig (ook ontroerend), maar ècht een aanrader.

Daar krijg je geen spijt van.
Lekker Cappi! wat ga je maken?
quote:registreerjenu schreef op 24 december 2011 @ 18:55:

Ik ga ook geen AYNIL kijken; ik hou ook niet zo van zwelfkwelling.

Ik heb trouwens ook een leuk kerstmaaltje op net: broodje shoarma. En met heeeeeeeeuv veeeeeeeeul knoflooksaus. Dus stink ik nu lekker uit mijn bek. Maar goed, niemand die er last van heeft. Nou ja, alleen de hond. Maar die vind me toch wel lief :-)

En alsof honden zelf nooit uit hun straatje stinken.

(mis de hond van mijn ex-vriend , hem lekker niet )

Vanavond ga ik voor Slumdog Millionaire en wodka. Gezellig.
Voor poppeding.

To all the ladie's: gewoon doen waar je zin in hebt vanaaf!!

Dit is onze K**kerstavond en de een gaat zuipen, roken, ongezond eten of allemaal tegelijk!!

Heb net m'n patat met driedubbel mayo op en ga nu aan de Ben & Jerry's!!!

En ik twijfel nog tussen All You Need (zelfkwelling) of Bridget Jones (zelfspot) of Edward Scissorhands... (zelfmedelijden)

Zo lang er maar zelf voor staat!!

Twijfelde ook nog aan The Notebook maar dat staat gelijk aan zelfdoding nu...
Lekker Eindeloos!

Slumdog Millionaire klinkt goed, ik ga het zo in de overleg gooien met man
quote:mirabile schreef op 24 december 2011 @ 19:00:

[...]

En alsof honden zelf nooit uit hun straatje stinken.

(mis de hond van mijn ex-vriend , hem lekker niet )

Vanavond ga ik voor Slumdog Millionaire en wodka. Gezellig.

Nou hier kunnen ze er ook wat van hoor!

Heb de film jammergenoeg al gezien.

Misschien nog een keertje?

Hmmmm wodka, je brengt mij op een idee!

Zit nu aan de chardonnay, ook erug lekker
quote:poppeding schreef op 24 december 2011 @ 19:01:

Lekker Eindeloos!

Slumdog Millionaire klinkt goed, ik ga het zo in de overleg gooien met man

Het is ook een mannenfilm Poppeding.

Echt waar!
@ Ruby-Ann

Geen Notebook, please
poppeding, niets bijzonders, misschien heb je mijn topic gezeur van familie over gourmet gelezen, wou gaan gourmetten, hoorde dat men er niet op zat te wachten, ik geirriteeerd dus nu wat anders verzonnen, ga quiches maken (vegatarisch en rest niet vegatarisch), paar salades, wat bijgerechten en dessert vanmiddag gemaakt, een quiche staat nu in de oven en zit nu aan een wijntje
quote:Eindeloos schreef op 24 december 2011 @ 19:06:

@ Ruby-Ann

Geen Notebook, please Zal ik niet doen lieverd, was idd een beetje too much...

Bridget Jones it is!!!

Ben ff weg nu, kom nog wel kijken hier tussendoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven