Hoe overleef ik de kerst
zaterdag 24 december 2011 om 15:13
Morgen is het dan weer zover, kerst....
Vanavond kerstavond en All You Need is Love op de buis waar ik altijd elk jaar heerlijk mee zat te snotteren..
Maar nu zit ik depressief thuis met een gebroken hart en nog een lange, lange weg te gaan...
Oh kon ik dit jaar de kerst maar overslaan!!
Ik heb echt een lieve familie waar ik naar toe ga maar vind het gewoon zo confronterend, om alleen te zijn en niet gelukkig...
Meer mensen die dit zo voelen??
Vanavond kerstavond en All You Need is Love op de buis waar ik altijd elk jaar heerlijk mee zat te snotteren..
Maar nu zit ik depressief thuis met een gebroken hart en nog een lange, lange weg te gaan...
Oh kon ik dit jaar de kerst maar overslaan!!
Ik heb echt een lieve familie waar ik naar toe ga maar vind het gewoon zo confronterend, om alleen te zijn en niet gelukkig...
Meer mensen die dit zo voelen??
maandag 26 december 2011 om 14:56
quote:jazz9 schreef op 26 december 2011 @ 10:06:
Ik vind sommige reacties een beetje overdreven. Ik heb geen ouders of broers en zussen om kerst mee te vieren. Ook vorig jaar niet toen ik net was ontslagen. Wees gewoon blij dat je nog naar familie kunt gaan.
Dat is echt wel heel rot
Heb je wel leuke dagen? Lukt het je het leuk te maken voor jezelf?
Ik vind sommige reacties een beetje overdreven. Ik heb geen ouders of broers en zussen om kerst mee te vieren. Ook vorig jaar niet toen ik net was ontslagen. Wees gewoon blij dat je nog naar familie kunt gaan.
Dat is echt wel heel rot
Heb je wel leuke dagen? Lukt het je het leuk te maken voor jezelf?
maandag 26 december 2011 om 16:46
Hoi overlevers
Het overleven gisteren was wel een stuk lastiger door die bug waardoor ik het VF niet op kon, maar ik ben er nog.
Gisteravond gezellig met mijn kinderen gegeten, heel ontspannen en kan altijd wel met ze lachen. Dat deed me goed.
Vandaag weinig gedaan. Heel lang in bed blijven liggen met een goed boek, lekker lezen. En van de restjes eten van gister een goed gevulde soep gemaakt die nu lekker staat te pruttelen.
Voor iedereen een we komen er wel doorheen.
Het overleven gisteren was wel een stuk lastiger door die bug waardoor ik het VF niet op kon, maar ik ben er nog.
Gisteravond gezellig met mijn kinderen gegeten, heel ontspannen en kan altijd wel met ze lachen. Dat deed me goed.
Vandaag weinig gedaan. Heel lang in bed blijven liggen met een goed boek, lekker lezen. En van de restjes eten van gister een goed gevulde soep gemaakt die nu lekker staat te pruttelen.
Voor iedereen een we komen er wel doorheen.
maandag 26 december 2011 om 16:57
maandag 26 december 2011 om 16:58
Eerste kerstruzie alweer gehad. Ben afgelopen vrijdag op m'n kont gevallen, veel pijn in m'n stuitje. Ik zit liever op een kussentje. Mijn broertje trekt t kussentje onderuit (ik niks in de gaten) en ik ga gewoon zitten. Pijn. Ik moet me maar niet aanstellen. Dat bedoel ik met alleen voelen hier thuis..
voor de rest
voor de rest