Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Je moeder ?
nee, vriendin
pff wat een kerst.. heel anders dan ik me voorgesteld had. Kan morgen alleen maar meevallen.
Balen Moom! Weet je al wat ze heeft?
Hier relaxte dag gehad. Wel weer veel te veel gedaan en dus veel pijn, maar straks lekker op bedje liggen met kopje thee.

Morgen: schoonouders.... (zie er als berg tegenop, zij proppen S vol als wij ff niet kijken en omdat het kerst is gelden er geen "regels")
Jeetje Moom toch!! Das idd een andere kerst dan je had gehoopt!

Is er al nieuws over je vriendin?

Hier vandaag een heerlijk dagje gehad, heel gezellig, lekker gegeten, en T heeft zich prima vermaakt. Ze was wel heeeeel erg moe, dus ze sliep heel vlot toen we haar op bed brachten .

Morgen ook naar schoonouders, zie er ook wel tegenop hoor....

Schoonzus en zwager komen ook... Ze hebben verwachtingen die wij momenteel niet waar kunnen maken en ze (behalve schoonmoeder) doen ZO vreselijk druk altijd met T, dat ze na een uur al helemaal kapot is! En daar zit ik niet op te wachten, want dan wordt ze rond etenstijd hartstikke vervelend... Of valt in de auto in slaap, en wil dan thuis niet meer verder slapen... Pffff... Denk dat ik maar eens een keer flink op moet treden als het weer gebeurd... (of man instructies geven, is zijn familie tenslotte )

Nu lekker in bed, moe van de lange dag!

Trusten!!
Nou, ik ga ook maar slapen. Afgelopen twee dagen begon de ellende zodra wij ons bed in stapten. Hopelijk is de hysterie vandaag al geweest. Echt, wat een kerst
Moom al nieuws van vriendin ?
Zo, ik zit aan de ferreros en de mezzomix

Moom balen van je kerst maar het is maar kerst he! Gewoon een leuke andere dag maken

En morgen allemaal volgestopte kinderen dus

daar hebben we tenminste geen last van, al hoop ik wel dat man morgen wel even met h naar buiten gaat

h heeft hier ook wat nieuws, voor mij het slapen gaan tig keer om drinken vragen dan een slok water drinken en minuut later weer om drinken vragen

vermoeiend
Hier domme actie gehad vandaag. Heb lactose intolerantie en heb dingen gegeten waar lactose in zit. Onder mom van: ach t is kerst. Resultaat? Borrelende buik en naar toilet.... Sorry voor onsmakelijkheid, maar moest t ff kwijt. Hopelijk straks over en dan lekker slapen.

Succes morgen Deb!
Mooi, balen van je kerst. hopelijk is er met je vriendin niets ernstigste.

char, vervelend dat ze zo vol geprompt wordt. ik ken (helaas) t probleem

vandaag bij broer en schoonzus geweest. beide kids maar 46min in autoj geslapen maar waren prima te genieten j2 heeft daar nog wel ff geslapen waren om 22.15 thuis, gelukkig slapen ze thuis na tandenpoetsen en pyama aan zo weer verder

morgen overdag niets en s avonds uit eten
Kwart over 8, lekkerrrrr!!!!

ebp trouwens!
goedemorgen

hier wad j2 om 8.20 wakker. J1 werd om 7 uur even wakker toen ik zei dat t nog nacht was ging hij weer verder slapen en hij slaapt nu nog!
Hmm... R. is zo verkouden dat het gewoon niet lukt om aan de borst te drinken. Ze heeft dus gisteren en vanmorgen kleine beetjes uit de fles gedronken, max. 80 cc per keer, maar toch. En dan bv gemengd met kv, 2/3e bv en 1/3e kv. Nu vindt man dat ik dan meteen moet doorzetten en helemaal overgaan op de fles... Ik wilde eigenlijk een tijd nog bv en fles combineren, maar dat lijkt voor R. geen optie... Ik weet het niet hoor...

Moom, hopelijk vandaag een leukere kerstdag! Hoe is het met je vriendin?
Husk, je moet doen waar jij je goed bij voelt (daar heb je lekker veel aan he).

hier is j1 net 20min van bed en j2 ligt er alweer in. afgelopen dagen waren beetje vermoeiend voor ze geloof ik

j1 heeft gisteren een zingende hond gekregen die een rock en roll kerstmis zingt. de 1e x is hij erg leuk na 10x echt niet meer
Hai hai. Even ego zo onderweg naar mijn ouders. N heeft gister en vandaag weer gespuugd. Zo zielig. Geen idee waar het vandaan komt eigenlijk. Eten of toch een buikgriepvirus. Verder is ze wel vrolijk.

Veel plezier nog vandaag.
Moeilijk husk, wat zegt je gevoel ?

Maya wij hebben zo, n zingende sneeuwman batterij is gelukkig nu op
Kath hoe ging de eerste nacht thuis?
Hai!

Hus: moeilijk dilemma, ik zeg ook, doen waar je je het beste bij voelt, maar das voor mij makkelijk praten zo....

Becky: arme N toch.. Hopelijk wordt ze niet ziek!

Hier gelukkig geen last van dat T bij schoonouders volgepropt gaat worden. Schoonmoeder vraagt altijd netjes of ze iets wel of niet mag hebben, want die is juist veel te bang dat ze haar al iets geeft wat wij niet willen hebben....

Mijn eigen moeder geeft haar trouwens ook nooit zomaar iets, als ze niet weet of ze het mag, zonder het vooraf te vragen...

T was vanmorgen ook weer om 8u wakker, deze keer ging man eruit en mocht ik tot 10 blijven liggen Heerlijk, nog even met mijn (vocht)voetjes omhoog blijven liggen.. en nog wat uitrusten..

Wens jullie allemaal nog een fijne dag verder!
Mijn moeder vraagt eigenlijk ook altijd wel of h iets mag, ze weet dat ik er iets strenger in ben dan bijvoorbeeld mijn zus

verder net nog weer even voor vak gekeken, iemand nog leuke tips? Liefst met vliegveld in de buurt voorkeur gaat naar italië uit
Zo, ga A maar opgeven voor de muziekschool!
Zo, hier een goede kerst gehad. M heeft zich twee dagen heel goed gedragen. Was echt de ster van de show hahaha. Nee, was gewoon een gezellige kerst. Ze heeft goed meegegeten, gisteren opgebleven tot 9 uur. En toen naar bed gebracht bij schoonouders (ze mocht daar blijven logeren), vandaag is ze gewoon rond 8 uur naar bed gegaan. Maar we merkten dit jaar wel heel goed dat ze moe werd van alle kerst drukte. Vorig jaar had ze er nog geen last van, maar dit jaar dus wel !!
Hi, hier gaat het heel goed! (even afkloppen). Gisteren bij mijn ouders geweest, nadat we met z'n allen even lekker getukt hadden (F bij ons in het grote bed want hysterisch..). F. daar naar bed om half 9, ik moest wel bij haar blijven tot ze sliep, want anders hysterisch. Om 11 uur begon ze heel hard te huilen, dus toen zijn we naar huis gegaan, en wilde ze niet in haar eigen bed verder slapen. Dan maar weer bij ons.. Toen werd ik om 12 uur wakker, en heb ik haar in haar eigen bed gelegd.

Ik werd om 9:20 uur wakker (al in weken niet zo goed geslapen, ha ha!). Ik heb F. wakker gemaakt, die had er wel een uur voor nodig om een beetje wakker te worden, zo moe was ze. Daarna prima. Middagtukje gedaan van 2 uur, waar ik voor het eerst niet bij haar hoefde te zitten tot ze in slaap viel.. Net weer in bed gegooid, weer geen hysterische scene, hopelijk gaat het vannacht allemaal goed, maar tot nu toe heb ik goede hoop!!

En kerst was ook leuk!! Erg gezellig gisteren bij mijn ouders, en vandaag weer heerlijk met schoonfamilie. Ach, F. wordt hier ook wel lekker volgepropt, maar als ik er zat van ben, dan zeg ik het gewoon. Schoonmoeder voert haar slagroom, prima hoor, maar dan zeg ik gewoon: doe maar hele kleine hapjes, vindt zijzelf net zo heerlijk en kan schoonmoeder lekker doorvoeren, wat ze leuk vindt.. Zolang F. er niet misselijk van wordt.. En als er teveel zoute dingen worden gevoerd, dan zeg ik er wel wat van: nu is het klaar. En daar luisteren ze dan ook wel naar (zou ook niet best zijn als dat niet gebeurde).

Hus, je hoeft toch niet meteen op te houden? Als je blijft kolven, kun je nog wel een paar bv houden toch..? Verkoudheden gaan weer voorbij.. Ik heb echt nog heel lang genoten van de ochtend en avondvoeding, geen geklooi meer met kolven op t werk, ik was er erg blij mee! Waarom denk je dat het voor R. geen optie is om fv en bv te combineren? Zeker als ze nu een paar dagen uit de fles drinkt, denk ik dat het wel klaar is met dat gedoe, jij niet?

Fijn Fan, dat M. zich zo goed heeft gedragen met kerst! Ook een teken dat ze er zelf van geniet!

Moom, wat balen van die verprutste kerst.. Jeetje, ook niet makkelijk om dan nog even een maaltje bij elkaar te regelen..

Becks, arme N. Gelukkig voelt ze zich er wel goed bij.. Gevoelig maagje heeft die dame!

Justdeb, hoe was t uiteindelijk bij schoonfamilie? Fijn dat je een lekkere uitrust-ochtend had. (mag je vriend wel wat vaker doen nu met de laatste loodjes!)
Dat klinkt hoopvol Kath! Hopelijk zit ze meteen weer in een lekker ritme! Moet jij morgen weer werken of heb je nog vrij?

Moom, niet zo cryptisch, wat wil je ons vertellen?
Zie foto's op FB, gw!

Klinkt lekker kath. F dus blij weer thuis te zijn?

Hier leuke dag gehad. Vanavond wel de dvd vergeten mee te nemen, was niet heel handig. Maar na 3 stukjes vlees was ik er toch al klaar mee, dus ben ik lekker bij A gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven