Hoe is jouw 1e kerstdag verlopen?

25-12-2011 15:55 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerste kerstdag vandaag hoe is hij bij jullie verlopen?

Nog wat leuks meegemaakt?

nog iets bijzonders gedaan?

Hier rustig... een grote schoonmaak gehouden en verder ga ik zo lekker een biefstukje met patat maken

Heerlijk!
[quote]Bezzzz schreef op 25 december 2011 @ 23:01:

5u30: ondergespuugd bed+jongste dochter verschoond

1e was gedraaid

8u15: man heeft ondergespuugd bed+jongste dochter verschoond

2e was gedraaid

8u30: ondergespuugde kersttafel+jongste dochter verschoond

9u30: ondergespuugde slaapkamer vloer gedweild+jongste dochter in bad gedaan

3e was gedraaid

11u00: koffie bij schoonouders

na terugkomst ondergespuugde woonkamervloer gedweild

15u35:slaapkamervloer+slaapkamermuur+pantoffels+kerstoutift+jongste dochter schoongemaakt

20u15: ons ondergespuugde bed+jongste dochter verschoond

4e was gedraaid

quote]

Sorry, ik vind het echt heel erg voor je, maar dit is de eerste keer dat ik vandaag heel hard heb moeten lachen. Leedvermaak is dan ook vermaak! Maar wat heb ik een medelijden met jullie en natuurlijk ook met jullie dochter!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij viel me prima mee.. eerst brunch die erg gezellig was, toen even thuis bijgekomen, naar zijn ouders gegaan waar we veel kadootjes en lekker eten kregen en nu zijn we net thuis! Morgen lekker uitslapen en dan naar mijn ouders..
quote:Fame schreef op 25 december 2011 @ 23:10:

Sorry, ik vind het echt heel erg voor je, maar dit is de eerste keer dat ik vandaag heel hard heb moeten lachen. Leedvermaak is dan ook vermaak! Maar wat heb ik een medelijden met jullie en natuurlijk ook met jullie dochter!

Nou, is er tenminste iemand blij

Bedankt voor de en eentje terug omdat jouw eerste kerstdag niet om te lachen was
Vanmorgen uitgeslapen. Daarna wat croissantjes met de kids gegeten, lekker nog in de pyama's en pas na 12 uur waren we aangekleed, gewoon kloffie, geen kerstoutfits hier. Heerlijk relaxed, nergens op visite. Daarna met de hond paar kilometer over de hei gestruind.

Daarna koffie, iedereen dikke kus en hop naar m'n werk. Daar was de kerstsfeer niet echt vind- of voelbaar. Patiënten lagen nog net niet opgestapeld op de gang. Zo zeg, het leek wel een gewone avond deze 1e kerstdag...giga veel patienten gestrand op de spoedeisende hulp. Veel buikpijnen, tja, krijg je als je zo zwaar tafeld, haha. Maar ook nare ongelukjes, brandwonden, hartklachten, hoofdpijn, overdosis, nou ja het hele arsenaal vanavond voorbij zien komen.

Om een uur of 20 was het ineens wat rustiger en hebben mijn collega's even de hapjes klaargezet op tafel. iedereen had iets lekkers meegenomen.

Even met een kopje soep en wat lekkers op de bank, beetje kletsen. Gelukkig deze kerst heel erg fijne, lieve collega's. Na 45-50 min telefoontje: groot ongeval met 2 slachtoffers, op zelfde moment werden nog wat erg zieke patiënten door ambu's binnengebracht. De rest van de avond hebben we min of meer in vliegende vaart doorgebracht. Ik mocht als eerste weg, omdat ik de meeste avonddiensten heb.

Net thuis.... Kids liggen op bed, man laat ff hond uit.

Eindelijk! ontspannen, benen omhoog op de bank met een groooot glas rode wijn. Morgen uitslapen.
Alleen ontbeten man en kind sliepen nog

gewerkt tot een uur, daarna nog twee keer terug naar werk, al met al weinig kerst gevoel
Mwah.. Zijn bij mijn moeder geweest en was vooral een lange zit met vier neefjes die in een te kleine ruimte zijn gepropt... Erg druk en daarna een chinees/indische rijsttafels, uit bakjes ip tafel. Wel blij omnu thuis te zijn

Morgenavond gezelligmet vrienden uit eten, nadat de schoonfamilie hier is komen brunchen... Denk dat ik maar prosecco serveer om 13u om het vol te houden
Mijn eerste kerstdag was gezellig. Zo rond 9.30 uur opgestaan. Lekker rustig wakker geworden met koffie en een paar peuken.

Toen gaan douchen, aankleden en douchen. Huis beetje opgeruimt. Rond 12 uur naar schoonfamilie. Was gezellig. Tegen 22.00 uur weer thuis en met vriend lekker een paar afleveringen van House gekeken en zo rond 1.00 uur naar bed gegaan.

Heerlijk dagje!
Half 9 eruit. ontbeten, opgeruimd, aardbeidentaart gemaakt, suddervlees opgezet, kinderen aangekleed, schoonmoeder opgehaald, gelunched, gedouched (het was toen half 2) beetje TV gekeken en gepraat, rond half 5 kwam mijn broer, 5 uur gegeten, naar ziekenhuis gegaan (mijn vader ligt daar omdat hij in de nacht van ma di een hartinfarct heeft gehad) rond 8 uur thuis. Toppers gezien, Guido Ontweekt gezien, klein stukje Calender Girls gezien en weer naar bed. Lekker dagje. Zal vandaag ook zo ongeveer gaan, alleen dan met mijn zus en haar gezin
Half 10 eruit, ontbeten,opgeruimd,aangekleed plus douchen kind en wij,kind in bed gelegt,wilde niet slapen dus eerder uit bed en mooi aangekleed,schoonmoeder was erondertussen.(1 uur)

Samen pakjes gedaan,gewandeld,hapjes gegeten en wat gepraat, eten gemaakt, gegeten en daarna kind in bed gelegt en Il Divo gekeken en daarna gezapt en schoonmoeder weer naar huis gebracht en naar bed. (ik zou er moe van worden als ik dit al lees hahahaha)
Ik heb een hele fijne eerste kerstdag gehad. Er is altijd een beetje onrust bij mijn ouders thuis want mijn vader is een lieve, maar erg prikkelbare en moeilijke man. Ik ben dus altijd een soort van 'nerveus' over hoe het gaat bij familiegelegenheden. Dit keer lekker gegeten en geen ruzie of gedoe. Daarna met zijn tweeën genieten van de top 2000 op de weg terug naar huis.
I choose happy!
Vriend had idee om flink uit te pakken met kerst voor vrienden..een avondvullend tapa dinee..had leuk geweest als ik niet op de valreep ziek was geworden. Sta je al anderhalve dag in de keuken betreft voorbereiden..en dan de hele avond zelf ook nog omdat alles vers ala minute op tafel moet komen, ik heb amper iets meegekregen van de gezelligheid en was blij dat de paracetamol me overeind hield. Het liefste had ik gewoon in bed gelegen..

Dat was eens en nooit meer.

Vandaag schoonma..voel me niet geroepen om visite te entertainen want ik heb het idee dat er een vrachtwagen over mij heen is gereden.

Bah..kerst dit jaar mag snel aan mij voorbij.
quote:winky1978 schreef op 25 december 2011 @ 22:47:

Vanochtend met de kinderen naar de kerk geweest en daarna naar mijn ouders gegaan. Vanmiddag daar naar het bos geweest en vanavond gegourmet. Rond 21.00 uur weer thuis en kinderen naar bed gebracht. Nog even opgeruimd en achter de Mac neergeploft. Top2000 aan en nog even een warme chocomel drinken. Morgen lekker uitslapen en uitgebreid kerstontbijt met de kinderen, daarna gaan ze naar hun vader.

Aanvulling: We doen niet aan kerstcadeautjes, maar kids hadden gisteren uit zichzelf (hun eigen) speelgoed ingepakt en vanochtend bij het ontbijt heel enthousiast weer uitgepakt. Ze vonden het helemaal geweldig... Dat van die cadeautjes vind ik zo hartverwarmend schattig dat ik het niet kan nalaten omdat even te zeggen. Wat een schatten van kids!
Ik heb een heerlijke eerste kerstdag gehad. Ben op kerstavond bij ouders blijven slapen, daar gezellig met de rest van het gezin de dag doorgebracht. Spelletjes gedaan, gegeten, gekletst etc. Het standaardwerk maar wel heel erg leuk. 's Avonds nog met vriendinnen de kroeg in geweest, was ook een groot succes!
quote:Bezzzz schreef op 25 december 2011 @ 23:01:

5u30: ondergespuugd bed+jongste dochter verschoond

1e was gedraaid

8u00: met oudste dochter kersttafel gedekt

8u15: man heeft ondergespuugd bed+jongste dochter verschoond

2e was gedraaid

8u30: ondergespuugde kersttafel+jongste dochter verschoond

9u30: ondergespuugde slaapkamer vloer gedweild+jongste dochter in bad gedaan

3e was gedraaid

11u00: koffie bij schoonouders

na terugkomst ondergespuugde woonkamervloer gedweild

13u30: jongste dochter naar bed

15u30: dochter wakker

15u35:slaapkamervloer+slaapkamermuur+pantoffels+kerstoutift+jongste dochter schoongemaakt

16u00: kerstdiner meegenomen naar ouders en daar opgegeten

20u00: oudste dochter in bad+ jongste dochter even in het bed van papa en mama

20u15: ons ondergespuugde bed+jongste dochter verschoond

4e was gedraaid

Nu even lekker op de bank met laptop. Kinderen slapen. Zo nog even de was ophangen en de topper van ons bed in de was doen...

LOL....LOL, sorry hoor.

Wat een vermakelijk kerstverhaal.

Sneue bak voor jou en je kindje natuurlijk, maar had je het maar niet zo smeuiig moeten vertellen.

Hopelijk gaat het de kleine meid intussen weer een beetje beter.

Bezzzz heeft met glans de hoofdprijs voor het rampzaligste verhaal verdiend.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 26 december 2011 @ 19:12:

Bezzzz heeft met glans de hoofdprijs voor het rampzaligste verhaal verdiend.

Ik heb nog nooit iets gewonnen!

Gaat weer goed met het kind. Vandaag weer wat gegeten en dat is er in gebleven. Kerstontbijt vandaag nog maar eens overgedaan (Tafelkleed was weer schoon en droog)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven