Met mosterdsaus gemarineerde pangasiusfilet met broccoli (met een beetje geraspte gesmolten kaas erover) en ovenfrietjes met een lekkere klodder yoghonaise (dat mocht omdat ik hard gesport had ).
Gister kippenpootjes tikka massala, erbij pandanrijst en peultjes. Vanavond hetzelfde, alleen dan met paprika/sperziebonen ipv peultjes.
Morgen Zweedse gehaktballetjes met roomsaus en vosbessenjam (ga zo naar de ikea ), erbij ovenpatat en komkommersalade.
Anoniem_6478ad5e7d9bc
donderdag 29 december 2011 om 14:20
quote:winniethepooh schreef op 28 december 2011 @ 19:42:
Pandanrijst met zelfgemaakte kip-kerrie met veel groente.
Dit. En bedankt voor de inspiratie!
Vandaag is mijn kookdag. Ik heb ouders en schoonouders te logeren en zowel moeder als schoonmoeder koken mee. En hier doe ik ze allemaal een plezier mee. Inclusief mijn kinderen.
Ik ga vandaag voor beenham met honing-mosterdsaus: nog ingeseald van de traiteur. Daarbij rauw gebakken aardappeltjes, salade en pompoen met feta uit de oven.
quote:leentjedb schreef op 29 december 2011 @ 14:20:
[...]
Dit. En bedankt voor de inspiratie!
Vandaag is mijn kookdag. Ik heb ouders en schoonouders te logeren en zowel moeder als schoonmoeder koken mee. En hier doe ik ze allemaal een plezier mee. Inclusief mijn kinderen.
Geen dank!
Hmm het ruikt heerlijk naar spruitjes en spek hier. Helemaal zin in mijn spruitjesstamppot.
Stoofvlees met veel champignons erdoor en stokbrood kruidenboter
Anoniem_6478ad5e7d9bc
vrijdag 30 december 2011 om 15:06
Kip uit de oven (moeder). Zelfgemaakte frieten (schoonmoeder). Doperwtjes met worteltjes voor de kinderen en een salade voor de volwassenen (maak ik zelf). En ik maak zo ook even mayonaise.