Criminal minds
dinsdag 2 februari 2010 om 20:15
Helaas heb ik de laatste afleveringen gemist van criminal minds. Niet dat het echt belangrijk is maar nu weet ik niet hoe het afgelopen is met het drugsprobleem van Reid. In de afleveringen van afgelopen zondag zag ik hier niets meer over terug. wie weet hoe dit is afgelopen?
BTW mooie serie trouwens!!
BTW mooie serie trouwens!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
donderdag 10 juni 2010 om 06:51
Nee, die zijn weer herhalingen. Seizoen 4.
Volgens mij de laatste aflevering die ze uitgezonden hebben van seizoen 5, is episode 10.
Maar er moeten nog 13 afleveringen komen van seizoen 5. (ik kijk altijd op IMDB)
Ik heb de afleveringen van gister nog niet gezien, dus weet niet welke er gister geweest zijn.
Volgens mij de laatste aflevering die ze uitgezonden hebben van seizoen 5, is episode 10.
Maar er moeten nog 13 afleveringen komen van seizoen 5. (ik kijk altijd op IMDB)
Ik heb de afleveringen van gister nog niet gezien, dus weet niet welke er gister geweest zijn.
donderdag 19 mei 2011 om 07:29
quote:paris_rose schreef op 18 mei 2011 @ 22:14:
Doyle is gevlogen, anders hadden ze haar natuurlijk niet op deze wijze uit de serie kunnen schrijven. Tenminste ik neem aan dat ze niet terugkomt..
Mogelijk wel. Ze is nu bezig met een pilot van een andere serie en als deze niet goed loopt komt ze terug.
CM is mijn vorm van studie ontwijkend gedrag geweest tijdens mijn scriptie
Doyle is gevlogen, anders hadden ze haar natuurlijk niet op deze wijze uit de serie kunnen schrijven. Tenminste ik neem aan dat ze niet terugkomt..
Mogelijk wel. Ze is nu bezig met een pilot van een andere serie en als deze niet goed loopt komt ze terug.
CM is mijn vorm van studie ontwijkend gedrag geweest tijdens mijn scriptie
vrijdag 20 mei 2011 om 11:24
Ik had niet gezien dat reid tegengehouden werd. Maar dacht idd dat die onbekende vrouw Prentiss was.
Als ze niet terugkomt dan hadden ze haar net zo goed dood kunnen laten gaan, dus ik denk dat het mogelijk is dat ze nog wel een keer terugkomt.
Ik hoop het in elk geval!
Ja dat Doyle gevlogen was had ik in de gaten, maar ik dacht dat hij geen kant op kon, maar heeft blijkbaar toch een vluchtroute gevonden.
Als ze niet terugkomt dan hadden ze haar net zo goed dood kunnen laten gaan, dus ik denk dat het mogelijk is dat ze nog wel een keer terugkomt.
Ik hoop het in elk geval!
Ja dat Doyle gevlogen was had ik in de gaten, maar ik dacht dat hij geen kant op kon, maar heeft blijkbaar toch een vluchtroute gevonden.
woensdag 7 september 2011 om 21:43
woensdag 7 september 2011 om 23:24
Die onbekende vrouw in Parijs was duidelijk Prentiss. Ze lieten haar afgebeten duimnagel zien, en dat was precies een item wat heel erg belicht werd in de voorlaatste en laatste aflevering.
Wat overigens ook irritant was, dat op tvgids.nl stond te lezen dat ná Chase (die nieuwe serie) de nieuwste CM te zien was. Maar het was juist ervóór.
Oh, en nog wat irritantst: volgens mij was de aflevering van vorige week niet de voorloper van de nieuwe van vandaag, toch? Dat van Doyle is in het voorjaar ofzo uitgezonden. Vorige week ging het over heel iets anders dacht ik.
Of ben ik nu gek? Enne, die nieuwe serie Chase niet zo 'lekker' als CM, hihi (wie kan ook Morgan vervangen!).
Wat overigens ook irritant was, dat op tvgids.nl stond te lezen dat ná Chase (die nieuwe serie) de nieuwste CM te zien was. Maar het was juist ervóór.
Oh, en nog wat irritantst: volgens mij was de aflevering van vorige week niet de voorloper van de nieuwe van vandaag, toch? Dat van Doyle is in het voorjaar ofzo uitgezonden. Vorige week ging het over heel iets anders dacht ik.
Of ben ik nu gek? Enne, die nieuwe serie Chase niet zo 'lekker' als CM, hihi (wie kan ook Morgan vervangen!).
woensdag 28 december 2011 om 20:57
woensdag 28 december 2011 om 21:30
Daarom kopen we hier altijd de dvd boxen kijken altijd minimaal 2 of 3 afleveringen achter elkaar, wat een geweldige serie! En spannend ook, met Prentiss! Zitten alweer aan het eind van seizoen 6, we moeten nog 4 afleveringen, maar die bewaren we nog even Groot nadeel vind ik dat je dan weer minimaal 6 tot 12 maanden moet wachten tot het volgende seizoen uit is op dvd... Maarja elke week 1 aflevering dat kan ik ook niet
Was trouwens toch een beetje verbaasd over dat gebeuren met Prentiss. Ben meteen op IMDB gaan speuren en heb nu een beetje een idee hoe en wat in seizoen 7. Nog even geduld dan maar tot we het echt kunnen kijken...
Was trouwens toch een beetje verbaasd over dat gebeuren met Prentiss. Ben meteen op IMDB gaan speuren en heb nu een beetje een idee hoe en wat in seizoen 7. Nog even geduld dan maar tot we het echt kunnen kijken...
woensdag 28 december 2011 om 21:48
Ja maar zoals je kan lezen kijk ik het op dvd dus heb nog 4 afleveringen van seizoen 6 te gaan...
Weet niet hoe ver ze op tv zijn dus vandaar dat ik niks zei over Prentiss en dat het team weet dat ze niet dood is. Ik ben hier namelijk zelf nog niet, heb het opgezocht omdat ik wilde weten of ze echt uit de serie was of terug zou komen.
Weet niet hoe ver ze op tv zijn dus vandaar dat ik niks zei over Prentiss en dat het team weet dat ze niet dood is. Ik ben hier namelijk zelf nog niet, heb het opgezocht omdat ik wilde weten of ze echt uit de serie was of terug zou komen.
woensdag 28 december 2011 om 22:30
@ molly74 en witch87 ja echt heel vervelend dit.. zat er net zo lekker in. Altijd die oude herhalingen tussen de nieuwe seizoenen door, zooo irritant.
@ ElleMichelle.. Reid uit de serie?! Heb ik dan wat gemist op tv? (een aflevering ofzo). Of weet je dit van de amerikaanse site?
Ik hoop in ieder geval dat we snel weer seizoen 7 kunnen vervolgen
@ ElleMichelle.. Reid uit de serie?! Heb ik dan wat gemist op tv? (een aflevering ofzo). Of weet je dit van de amerikaanse site?
Ik hoop in ieder geval dat we snel weer seizoen 7 kunnen vervolgen
woensdag 28 december 2011 om 22:33
Ik weet op den duur ook niet meer welke aflevering eerder was als ik er naar zit te kijken. Zoals de eerste van vanavond: daar leefde de vrouw van Hotch dus nog. En in de aflevering van vandaag is die ene dader weer terug. Maar of hier de vrouw van Hotch nog leeft? Geen idee, of zijn deze twee van vanavond wel opvolgend op elkaar?
En Reed weg? Tja, die zal nog last hebben van zijn trauma's.
En Reed weg? Tja, die zal nog last hebben van zijn trauma's.
donderdag 29 december 2011 om 09:59
quote:ElleMichelle schreef op 28 december 2011 @ 22:02:
Sinds Reid uit de serie is ging het bergafwaarts met hem las ik een paar weken terug,blijkt in geldnood te zitten.Ik denk dat je abuis bent met degene die Warrick Brown speelde in Crime Scene Investigation. Die heeft inderdaad problemen, o.a. met drugs naar het schijnt. De acteur die Reid speelt, zit nog gewoon in Criminal Minds.
Sinds Reid uit de serie is ging het bergafwaarts met hem las ik een paar weken terug,blijkt in geldnood te zitten.Ik denk dat je abuis bent met degene die Warrick Brown speelde in Crime Scene Investigation. Die heeft inderdaad problemen, o.a. met drugs naar het schijnt. De acteur die Reid speelt, zit nog gewoon in Criminal Minds.