Entertainment alle pijlers

Criminal minds

02-02-2010 20:15 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik de laatste afleveringen gemist van criminal minds. Niet dat het echt belangrijk is maar nu weet ik niet hoe het afgelopen is met het drugsprobleem van Reid. In de afleveringen van afgelopen zondag zag ik hier niets meer over terug. wie weet hoe dit is afgelopen?

BTW mooie serie trouwens!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Het laatste wat we hebben gezien was de schutter met t masker in Hotch z'n huis toch?

Ben benieuwd hoe dat af loopt...
Dodo, die aflevering die jij noemt was vorige week. Gisteren was daar het vervolg op. Al is ook daarvan al bekend hoe díe aflevering weer afloopt, want het is tenslotte een herhaling he.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 29 december 2011 @ 09:59:

[...]

Ik denk dat je abuis bent met degene die Warrick Brown speelde in Crime Scene Investigation. Die heeft inderdaad problemen, o.a. met drugs naar het schijnt. De acteur die Reid speelt, zit nog gewoon in Criminal Minds.Pfieuw ik schrok al haha Dankje!
Gister? De aflevering van half 11 bedoel je?

Die om half 9 was een herhaling die ik al eens gezien had.. Of was dat nou t vervolg?

Ik snap er niks meer van.
Inderdaad Rosalita.Gisteravond zag ik Reid nog in CM op tv maar ik bedoel inderdaad die andere uit CSI die in de serie gokverslaafd is,had die ook niet een nederlandse moeder?

Of was dat weer een acteur uit Law and Order.Al die serie's lijken wel door elkaar heen te lopen want een hoop spelen weer gastrollen in de andere serie.Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?

Zo'n bekend gezicht maar waarvan?
quote:ElleMichelle schreef op 29 december 2011 @ 14:42:

Inderdaad Rosalita.Gisteravond zag ik Reid nog in CM op tv maar ik bedoel inderdaad die andere uit CSI die in de serie gokverslaafd is,had die ook niet een nederlandse moeder?

Of was dat weer een acteur uit Law and Order.Al die serie's lijken wel door elkaar heen te lopen want een hoop spelen weer gastrollen in de andere serie.Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?

Zo'n bekend gezicht maar waarvan?Derek Morgan (Shemar Moore) uit CM heeft een Nederlandse moeder.
quote:ElleMichelle schreef op 29 december 2011 @ 14:42:

Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?

Zo'n bekend gezicht maar waarvan?Bedoel je CSI? Denk hem eens 20 jaar jonger, hij speelde in Cheers. Pfff ik voel me echt oud dat ik hem wel meteen herkende
Ik geef dit topic even een schop omhoog

Ik snap niet dat ik deze serie nu pas heb ontdekt. Ben nu halverwege seizoen 2 en ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat Gideon uit de serie gaat... Is zijn vervanger even goed?
Vind het een ge-wel-di-ge serie. Rossi, de vervanger van Gideon, is wel heel anders. Heb wel een tijd aan hem moeten wennen en miste Gideon wel. Moet ook toegeven dat na een tijdje je toch wel gewend bent en het blijft een goede serie. Maar vond Gideon toch wel heel erg leuk en goed in de serie. Dus een beetje mis ik hem af en toe nog wel ook al heb ik alle seizoenen al gezien.
Dag dames even een reactie van een diehard fan.

De reden dat de uitzendingen zo krom lopen is o.a. omdat ze nu behoorlijk bij lopen met Amerika, en daar is rond kerst ongeveer 4 weken niet uitgezonden. Ik volg altijd Amerika en herkijk dan vaak op woensdag :-)

Maar daarom zijn ze weer oude afleveringen gaan uitzenden.
Gideon was een beetje een vader-type. Dat mis ik ook. Als ik later groot ben .... .. dan wil ik Gideon als minnaar!

Leaf: het is verslavend, dus pas op. Vooral Morgan is verslavend trouwens.
Kijkt iemand nog? Gisteren vond ik het erg zielig voor Reed.
Jaa, was het ook! En meestal loopt het goed af met het laatste slachtoffer, dit kwam dus erg onverwachts
Later is nu
Ik vond Reed de laatste tijd al een lekker ding en gunde hem echt een vriendin. Jammer dat het niet zo mocht zijn. Heftig ook wel, die kogel door 2 hoofden. Je kon de afschuw van de gezichten aflezen.
Ja triest. Heb er zelfs van gedroomd! (al kwam daar vooral Shemar in voor)

Weet iemand waar de eerste aflevering van dit seizoen over ging? Of een link naar de uitzending (gratis)? Iedere woensdag zat ik braaf voor de buis, met al maandenlang herhaling op herhaling op herhaling. De meeste zag ik voor de derde keer. En dan die ENE KEER dat ik niet kon, had ik zes maart een verjaardag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven