Entertainment alle pijlers

Criminal minds

02-02-2010 20:15 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik de laatste afleveringen gemist van criminal minds. Niet dat het echt belangrijk is maar nu weet ik niet hoe het afgelopen is met het drugsprobleem van Reid. In de afleveringen van afgelopen zondag zag ik hier niets meer over terug. wie weet hoe dit is afgelopen?

BTW mooie serie trouwens!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
En MacTrees, is het gelukt met seizoen 4??? Ik heb em ook via marktplaats besteld. Nog even flink in de zenuwen gezeten of het allemaal wel goed ging maar uiteindelijk heb ik de dvd's gekregen en zit nu fanatiek te kijken. De cliffhanger van seizoen 3 was wel superspannend. Ben blij dat ik nu eindelijk weet hoe het zit.

Ben inmiddels wel gewend aan de vervanger van Gideon. Moet bekennen dat ik zo gauw niet op zijn naam kan komen.

Ik vind het zo knap dat ze elke aflevering wel weer wat totaal anders weten te verzinnen....

Volgens mij zijn ze in Amerika sowieso al wel bij seizoen 6 dus we kunnen nog even voort hier!
Heb seizoen 4 besteld via marktplaats voor ¤10,00. Er is neit gerept over verzendkosten en ik heb hier niet aangedacht. Ben dus benieuwd of het allemaal wel goed gaat of dat ik voor de gek gehouden ben. We wachten af.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ben benieuwd MacTrees! Hou ons op de hoogte zou ik zeggen...

Overigens blijven ze het bij Veronica volgens mij ook nog op de zondagavond uitzenden..en zitten ze dan niet in seizoen 3??

Zo verwarrend allemaal. Ben blij dat ik alle dvd's heb! Een paar avonden geleden hebben vriendlief en ik 4 afleveringen achter elkaar gezien! Verslavende serie..
Volgende week woensdag, nieuwe afleveringen!

2 Afleveringen achter elkaar.

Op de zondag komt het niet meer
Oh Wendy, das jammer voor de fans! Ik dacht dat ze zondag ook gewoon bleven uitzenden.

Maar dus op 10 maart seizoen 5 hè??
Heb woensdag seizoen 4 binnengekregen en meteen begonnen met kijken. Helaas ziek geweest afgelopen 2 dagen maar vanaf vandaag weer verder kijken.

Ik denk dat ik seizoen 1 t/m 3 ook bestel. Vooral seizoen 3 was nog niet helemaal uitgezonden nu de 2e keer.

Ben wel helemaal in mijn nopjes met de dvd's.

Nou, hopelijk ben ik voor woensdag helemaal bij.

Greetz
Kan iemand heel snel even vertellen wat er met deze Jeffrey aan de hand is? Ik val net iets te laat in...
Hmmm afleveringen vielen me een beetje tegen, had verwacht dat het gebeuren rondom Hotch 2 afleveringen zouden duren, maar hij was zo weer gevonden. Zal dit nu als een rode draad door de rest vd serie lopen?
Wacht maar af Dino, wordt nog veel spannender.
O, nou ik ben benieuwd. Heb jij deze serie al gezien dan?
tweede aflevering was toch een herhaling?Ik kende hem namelijk al....
Yep we hebben een speciaal kanaal op de satteliet, en daar komen dit soort series dezelfde week nog als in USA.

Erg fijn.

Maar heb ze nog niet allemaal gezien, maar wel het vervolg op deze zeg maar, ik weet niet of ie volgende week komt, maar er komt een hele spannende aan, dat direct verband heeft met deze laatste serie hier in NL
De tweede was idd een herhaling
Naja, vind ik ook raar.

In reclames wordt er aangekondigd dat er nieuwe afleveringen komen van Criminal Minds, is de tweede een herhaling! Flauw zeg!
Ik vond Hodge al zo snel genezen!
Ik kon het weer eens niet laten om de afleveringen seizoen 5 die in VS al zijn uitgezonden na te lezen. Oeh...het wordt spannend hoor! Ik hoop weer op de volgende week woensdag.
Misschien beetje vergezocht hoor, maar krijg Reid te maken met Hep c/hiv of iets?

Afgelopen zondag, met die nieuwe aflevering, die dokter hielp de schutter (die was geschoten door Reid) die dokter keek naar zijn bebloede handen en hielp toen Reid aan zijn wond..

Nogmaals, misschien beetje vergezocht, maar dat viel me op, haha.
x
Vanavond komen er toch 2 afleveringen?

Vorige week waren volgens mij 2 nieuwe afleveringen.

Edit: zie nu op tvgids.nl idd 3 afleveringen staan, maar in mijn gids en op tv in de gids staan 2 afleveringen.
Volgens mij had ik deze eerste al eens gezien, kwam me erg bekend voor. Vond de aflevering niet zo bijzonder...
Ik snap er niets van

Vandaag laten ze ook weer (net als vorige week) eerst een nieuwe gezien, daarna 2 uit seizoen 3.

Maar vorige week, na de laatste aflevering, hadden ze het toch over Foyet. Hotch had paar uur voor zich zelf nodig, omdat hij Jack wilde zien. Die zitten "ondergedoken"ter bescherming tegen die Foyet.

Maar de aflevering was seizoen 3. Dat is onder gedoken zitten was in seizoen 5.

Snappen jullie me nog? haha
In seizoen 3 zijn hotch en zijn vrouw uit elkaar gegaan. Toen hij in de aflevering van vorige week zei tijd nodig te hebben, was dat om aan Jack uit te leggen dat zijn ouders gingen scheiden.
quote:gizz schreef op 31 maart 2010 @ 22:28:

In seizoen 3 zijn hotch en zijn vrouw uit elkaar gegaan. Toen hij in de aflevering van vorige week zei tijd nodig te hebben, was dat om aan Jack uit te leggen dat zijn ouders gingen scheiden.

Ahh oke. Thnx!

Omdat ik dacht toen Hotch en Rossi het er over hadden in de vliegtuig, dacht ik dat Rossi zei, we pakken Foyet wel.

Maar dit is pas allemaal in seizoen 5.
Ik heb een aantal afleveringen gemist. Is de ex van Hotch dood? En hoe?
quote:Dino2306 schreef op 12 mei 2010 @ 20:55:

Ik heb een aantal afleveringen gemist. Is de ex van Hotch dood? En hoe?Ja, Haley is dood. Vermoord door Foyet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven