Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
woensdag 28 december 2011 om 08:43
Al een hele tijd log is iedere dag even in,om te lezen hoe het met je gaat Bo (natuurlijk ook hoe het met de rest gaat) En heel soms reageer ik om je te laten weten dat er ook hier aan je gedacht wordt.
Hier dus weer een berichtje, denk aan je en hoop dat je snel wat opknapt. Knuf vanaf deze kant van het scherm
Hier dus weer een berichtje, denk aan je en hoop dat je snel wat opknapt. Knuf vanaf deze kant van het scherm
woensdag 28 december 2011 om 09:26
Goedemorgen lieve meiden, ik hoop dat je een stuk beter wakker wordt dan gisteren Bo, het is wel weer genoeg geweest zo, lukt het je wel om tussen de slaapperiodes in steeds voldoende te eten? Het lijkt me dat je bij die hoge koorts, ook geen trek hebt.
Wij zijn de tweede kerst goed doorgekomen, het eten is goed gelukt en de tafel was mooi, maar ik ben vergeten een foto te maken.
Ing hoe is het vertellen gegaan bij je ouders?!
Wij zijn de tweede kerst goed doorgekomen, het eten is goed gelukt en de tafel was mooi, maar ik ben vergeten een foto te maken.
Ing hoe is het vertellen gegaan bij je ouders?!
woensdag 28 december 2011 om 09:38
Bo, hoe is het vandaag met je . Stomme bacterieën met die ingewikkelde naam en stomme griep. Slaap maar lekker veel de komende tijd, dan voel je je hopelijk niet de hele zo beroerd
Ik ga vandaag wat aanlummelen en dan vanmiddag mijn verlopig laatste dienst werken. Wel een raar gevoel maar stiekem ook een lekker gevoel
Ik ga vandaag wat aanlummelen en dan vanmiddag mijn verlopig laatste dienst werken. Wel een raar gevoel maar stiekem ook een lekker gevoel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 28 december 2011 om 09:52
Goeiemorgen! 16 uur slaap, pfff... Dat red ik niet eens ik hoop dat het je helpt om je beter en sterker te voelen! Toch raar dat het uiteindelijk terugkomt na die drie dagen AB. Ik vind het knap dat je nog naar je schoonmoeder bent geweest!
Geluk, de ouders vertellen was erg leuk. Mijn moeder moest zelfs een beetje huilen (en om een of andere reden had ze het er afgelopen week al met mijn vader over gehad. Ze had een voorgevoel. Hoe doet ze dat?). Ze vinden het allemaal (ook de schoonouders) onwijs spannend. Mijn broers waren meteen bezig een werktitel te verzinnen en mijn schoonzus stond te springen in de keuken. Grappig hoor. Vandaag de echo. Daar zie ik een klein beetje tegenop (als ik maar een knipperlichtje zie!) en daarna rijden we door naar een babywinkel alwaar vriend voor het eerst een kinderwagen gaat aanraken het wordt allemaal wel echt dan hoor! Maar eerst de uitslag van de echo afwachten.
Geluk, de ouders vertellen was erg leuk. Mijn moeder moest zelfs een beetje huilen (en om een of andere reden had ze het er afgelopen week al met mijn vader over gehad. Ze had een voorgevoel. Hoe doet ze dat?). Ze vinden het allemaal (ook de schoonouders) onwijs spannend. Mijn broers waren meteen bezig een werktitel te verzinnen en mijn schoonzus stond te springen in de keuken. Grappig hoor. Vandaag de echo. Daar zie ik een klein beetje tegenop (als ik maar een knipperlichtje zie!) en daarna rijden we door naar een babywinkel alwaar vriend voor het eerst een kinderwagen gaat aanraken het wordt allemaal wel echt dan hoor! Maar eerst de uitslag van de echo afwachten.
woensdag 28 december 2011 om 11:34
quote:robo schreef op 28 december 2011 @ 11:00:
Ben weer even wakker; ga zo weer slapen.
Voel me nog helemaal niet top, maar Ro heeft mijn schoonzus en schoonmoeder uitgenodigd voor vanmiddag, dus hij ziet maar hoe hij dat regelt.
Ik lig in bed.
Mannen.... zou je ze niet !!!!!!
Blijf jij maar lekker in je bedje hoor, ze zoeken het maar uit.
Jij bent de belangrijkste, ziek maar goed uit.
Liefs.
Ben weer even wakker; ga zo weer slapen.
Voel me nog helemaal niet top, maar Ro heeft mijn schoonzus en schoonmoeder uitgenodigd voor vanmiddag, dus hij ziet maar hoe hij dat regelt.
Ik lig in bed.
Mannen.... zou je ze niet !!!!!!
Blijf jij maar lekker in je bedje hoor, ze zoeken het maar uit.
Jij bent de belangrijkste, ziek maar goed uit.
Liefs.
woensdag 28 december 2011 om 12:42
Ok, visite dus... goed dat je je er niets van aantrekt en lekker in bed blijft. Ik zit virtueel even bij je op het voeteneind, beetje babbelen als je daar zin in hebt, of gewoon, even bij je zijn
Ing, vandaag de echo! Spannend joh, heb je het hartje zien kloppen? En straks kijken naar/voor een kinderwagen, leuk!
Vandaag is een heerlijk rustige dag so far. Sjurman was vanmorgen vroeg zo lief om naar de bank te verhuizen omdat hij ons allebei wakker lag te hoesten. Ik kon daarna nog een paar uurtjes verder slapen. Straks even boodschappen doen, terwijl sjurmaneen kattenluikje gaat zagen in de schuurdeur van mijn moeder. Scheelt haar dan weer naar de deur lopen als de kat het heen en weer heeft. Vanavond komen vrienden eten, vrienden die we de laatste tijd veel te weinig hebben gezien en die ook een roerig 2011 achter de rug hebben. We hebben nog een fles waanzinnig lekkere wijn liggen (deze zomer uit z-fr meegenomen), die trekken we open. Ik proost ook op jullie!
Zoeb, gelukkeling, meepie, Luonto, netje, phoehee, its en alle. lieverds die ik vergeten ben:
Ing, vandaag de echo! Spannend joh, heb je het hartje zien kloppen? En straks kijken naar/voor een kinderwagen, leuk!
Vandaag is een heerlijk rustige dag so far. Sjurman was vanmorgen vroeg zo lief om naar de bank te verhuizen omdat hij ons allebei wakker lag te hoesten. Ik kon daarna nog een paar uurtjes verder slapen. Straks even boodschappen doen, terwijl sjurmaneen kattenluikje gaat zagen in de schuurdeur van mijn moeder. Scheelt haar dan weer naar de deur lopen als de kat het heen en weer heeft. Vanavond komen vrienden eten, vrienden die we de laatste tijd veel te weinig hebben gezien en die ook een roerig 2011 achter de rug hebben. We hebben nog een fles waanzinnig lekkere wijn liggen (deze zomer uit z-fr meegenomen), die trekken we open. Ik proost ook op jullie!
Zoeb, gelukkeling, meepie, Luonto, netje, phoehee, its en alle. lieverds die ik vergeten ben:
woensdag 28 december 2011 om 14:04
Juist ja, lekker in bed blijven Bo. Groot gelijk. Je kunt ook niet anders als je nog zo ellendig bent. Ik denk dat Ro zonder jou ook de middag wel door komt met zijn zus en moeder. Wat rot dat je nog steeds zo ziek bent.
Wat is er veel geschreven zeg.
Ing hoe was de echo? Gek idee hè,dat je nu je kindje kunt zien.
Houden jullie geheim wat het wordt? Wat leuk om je vriend achter een kinderwagen te gaan zien. Mijn schoondochter liet gisteren ook vol trots hun kinderwagen zien. Die konden ze kopen van kennissen en ze vonden hem mooi. Hij is ook mooi.
Maar ze is nog niet zwanger.
Sjur, een kattenluikje lijkt me gemakkelijk. Moeten wij eigenlijk hebben voor de honden. Is alleen meteen zo groot.
Wat is er veel geschreven zeg.
Ing hoe was de echo? Gek idee hè,dat je nu je kindje kunt zien.
Houden jullie geheim wat het wordt? Wat leuk om je vriend achter een kinderwagen te gaan zien. Mijn schoondochter liet gisteren ook vol trots hun kinderwagen zien. Die konden ze kopen van kennissen en ze vonden hem mooi. Hij is ook mooi.
Maar ze is nog niet zwanger.
Sjur, een kattenluikje lijkt me gemakkelijk. Moeten wij eigenlijk hebben voor de honden. Is alleen meteen zo groot.
woensdag 28 december 2011 om 20:44
woensdag 28 december 2011 om 21:27
Niks saai Bo. Lekker blijven slapen, eten, slapen, eten. Snap echt wel dat je verder niets te melden hebt als dat je dag is. En het is geen probleem.
En misschien klinkt het gek, maar ik snap best dat Ro even zijn moeder en zus wilde zien. Rot voor jou, maar even wat anders voor Ro. Zijn ze lang geweest eigenlijk? Want als het dan te lang is, dan is het voor jou ook niet fijn om vanuit je bed alles te horen. En dat je niet rustig ligt als je visite hebt is helemaal niks gek. Dan wil je eruit, koffie of thee zetten en zorgen. En dat laatste kan nu even niet. Hoe moeilijk dat ook is.
Lekker slapen lieverd.
En misschien klinkt het gek, maar ik snap best dat Ro even zijn moeder en zus wilde zien. Rot voor jou, maar even wat anders voor Ro. Zijn ze lang geweest eigenlijk? Want als het dan te lang is, dan is het voor jou ook niet fijn om vanuit je bed alles te horen. En dat je niet rustig ligt als je visite hebt is helemaal niks gek. Dan wil je eruit, koffie of thee zetten en zorgen. En dat laatste kan nu even niet. Hoe moeilijk dat ook is.
Lekker slapen lieverd.
woensdag 28 december 2011 om 22:57
Slaap lekker Bo, zoveel als je nodig hebt. Ga ik zo ook doen. Vrienden zijn net weg, ik zit onderuitgezakt op de bank, kat bij me. Nog even uitbuiken, anders ligt het niet lekker.
Morgen een dagje sauna, met massage en diner. Kregen we van mijn vader onder de kerstboom, heel welkom momenteel. Maar, voor ik daar ga poedelen en uitrusten, eerst hier even slapen. Uurtje of 9 toch zeker wel
Ing, hoe is het gegaan? Het blijft zo stil van jouw kant... alles ok?
Truste!
Morgen een dagje sauna, met massage en diner. Kregen we van mijn vader onder de kerstboom, heel welkom momenteel. Maar, voor ik daar ga poedelen en uitrusten, eerst hier even slapen. Uurtje of 9 toch zeker wel
Ing, hoe is het gegaan? Het blijft zo stil van jouw kant... alles ok?
Truste!
donderdag 29 december 2011 om 09:29
Ik ga het nieuws van Ing verklappen dan, ik wil ook niet dat jullie je zorgen maken. De echo was goed! Ik maak me dan ook weer zorgen hoor waarom ze niet langs is geweest, misschien moe of misselijk.
Sorry Ing dat ik het verklapt heb, hoop niet dat je het me kwalijk neemt.
Bo shit dat je niet lekker geslapen hebt, dan is 16 uur toch fijner. En balen dat je de deur uitmoet, lijkt me niet fijn.
Sorry Ing dat ik het verklapt heb, hoop niet dat je het me kwalijk neemt.
Bo shit dat je niet lekker geslapen hebt, dan is 16 uur toch fijner. En balen dat je de deur uitmoet, lijkt me niet fijn.
donderdag 29 december 2011 om 09:38