Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohh cin, kan het me heel goed voorstellen. Fijn dat alles verder goed is gegaan.

Hier kan er ook 1 wat van, maar gooien met alles gaat beter. pffff

We hebben nu wel een kleine crisis, we zijn zijn haasje kwijt. Hij moet als het goed is wel ergens in huis liggen, maar waar.

Aangezien die ook wel eens wat in de kliko gooit en ik daar al wel eens dat beestje uitgevist heb, zou het zomaar kunnen dat dat haasje nu op de vuilnisbelt ligt.

Hij ging wonderwel zonder huilen slapen. Hij mocht dan ook zijn pop en kwa kwa mee in bed nemen, dus wellicht helpt hem dat de nacht door. Ik hoop het
Jemig Cin, dat heeft wel een aanslag gepleegd op je zenuwen dus. Had je wel steun aan je man of was hij niet mee? Hoop dat je morgen ook weer fit bent. Lekker knuffelen saampjes.

Balen van de bloeduitslag en sterkte voor volg. week.

Dank Amalia en Bam, fijn dat jullie die types ook flink afkeuren!

Mal, ik begrijp het grapje en je gevoel. Je lacht toch als een boer met 'n beetje kiespijn, omdat het je toch raakt (al is het misschien 1 procent).

Bam, zonder het haasje richting Pasen, wat sneu..Hoop dat je 'm nog ergens vindt. Wat is kwa kwa, een eendje neem ik aan? Schattig een jochie met een pop.

Trusten!
Goedemorgen

Juul huilde vanmorgen in zijn bedje om zijn haasje: Waar is Haasje nouuuu

De vuilniszak is er dus nog wel, dus ik duik als het dadelijk droog is maar met mijn hoofd in de vuilniszak.
Compu: Is inderdaad een eend, Hij kan wel eend zeggen maar hij heeft deze knuffel tot kwa kwa omgedoopt en ik geloof dat de pop Julia(n) heet, haha
Weet er iemand of je drop mag invoeren (sturen) naar Australië?
Voor niks met mijn kop in de vuilniszak gehangen
quote:bambino schreef op 26 februari 2008 @ 08:55:

Voor niks met mijn kop in de vuilniszak gehangen Goeiemorgen...bah
BEREND HEEFT DOORGESLAPEN!!!!

Van kwart over 8 tot 10 over 7!!!! Was zelf al om half 7 ofzo wakker natuurlijk, maar ik heb toch maar mooi een lange ruk kunnen maken. Fijn ventje. Voelt natuurlijk dat hij over 3 weken moet logeren en dan wel goed moet slapen
quote:bambino schreef op 26 februari 2008 @ 08:32:

Weet er iemand of je drop mag invoeren (sturen) naar Australië?Geen idee. Douane even bellen? Het lijkt me van wel.
Joehoeeeeeee Amalia
Douane bellen voor een zak drop?

Het was niet in mij opgekomen.
Ach arme Julian met zijn haasje.... en hij is helemaal nergens meer te krijgen he! Arm menneke....

Heee en wat goed van Berend!!! Ga zo door!!!

Cin, hoe gaat het nu met Gijsje?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb een hele tijd terug al eens verwoede pogingen ondernomen, en niet meer aan te komen. Zit nu ook internet af te speuren. Heb wel iets gevonden waarvan het gezichtje overheen komt. Dat zou ik kunnen proberen, maar of hij het accepteert.
Plaats anders nog eens noodoproep met foto op de mama-pijler. Hier lezen zoveel mama's mee. Wie weet heeft iemand er wel een achter in de kast liggen. Een tijdje terug had ook iemand succes hier met hetzelfde probleem kan ik me herinneren.
Jonathan gaat ook echt niet slapen zonder zijn haasje. Ik had het geluk dat ik overal op marktplaats etc er nog 9 bij elkaar heb kunnen speuren. Kan ik ze tenminste ook nog uitwassen af en toe, want ze gaan onwijs stinken van het sabbelen.
Ha ha ha, Laurens heeft gewoon 6 verchillende knuffels in bed en mist ze niet als er een weg is. Nouja, af en toe vraagt hij er wel eens na, maar hij kan goed zonder slapen gelukkig.

Oooh, ik moet een boekje lezen...
Ik heb een pokkenkind, iemand tips?
quote:Maleficent schreef op 26 februari 2008 @ 09:35:

Plaats anders nog eens noodoproep met foto op de mama-pijler. Hier lezen zoveel mama's mee. Wie weet heeft iemand er wel een achter in de kast liggen. Een tijdje terug had ook iemand succes hier met hetzelfde probleem kan ik me herinneren.Ik heb net berichtje geplaats op knuffelkwijt.com, ik kan wel even een berichtje op de mamapijler zetten, niet geschoten is altijd mis. dank voor het idee
quote:Star schreef op 26 februari 2008 @ 09:52:

Ik heb een pokkenkind, iemand tips?in een badje met havermout zetten
pokkenkind??
Manlief heeft toch niks te zeggen over kamer

Ik vind het juist superhip!

Laten we een poll opzetten en de resultaten aan hem zien

Compu, ik vind klootzak nog aardig uitgedrukt eigenlijk....

Ceetje heeft altijd mooie kleren aan hoor

Nee hoor, niet als ze echt echt gaat buitenspelen.

Gets Cin, blij dat je dat achter de rug hebt, klinkt echt naar.

Hoe is het vannacht gegaan? En nu?

Waardes van schildklier raar?

Graag gedaan hoor Enka
Ik vind het wel pokkenweer
nou oproepje staat..

het is idd pokkenweer
Ja waterpokken Amaal

Die gaat niet in bad willen Bam. Een of ander zalfje iemand ooit gebruikt? Las over Calendula van VSM?
je kan het ook in een washandje doen dat goed nat maken,, en haar er dan mee insmeren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven