Vinger ontstoken
vrijdag 30 december 2011 om 12:49
Ik heb zo'n velletje naast mn nagel weg gebeten gister.. Maar die is helemaal tot hoog ingescheurd.. (kennen we allemaal wel denk ik)
Alleen is het gaan ontsteken ben ik bang
Het is helemaal rood en mn huid staat strak en het doet piijjnnnn!
Ja lekker dom, ik weet het..
Jullie hebben vast wel een tip / tips voor mij om de pijn te verzachten en de ontsteking te verminderen.
It hurts
Alleen is het gaan ontsteken ben ik bang
Ja lekker dom, ik weet het..
Jullie hebben vast wel een tip / tips voor mij om de pijn te verzachten en de ontsteking te verminderen.
It hurts
Internagelaktisch
vrijdag 30 december 2011 om 13:01
vrijdag 30 december 2011 om 13:05
vrijdag 30 december 2011 om 13:08
Maar ik wil niet naar de winkel, ik voel me niet lekker dus lig in mn bedje te stinken :p
Dan moet ik op zn minst douchen en dat hele pleuris end fietsen.. (10 min ofzo) haha
Dus hoopte dat wasmiddel ook kon , dat heb ik! Waarom staat me dan bij dat mama dat vroeger wel eens heeft gedaan bij mn teen?
Dan moet ik op zn minst douchen en dat hele pleuris end fietsen.. (10 min ofzo) haha
Dus hoopte dat wasmiddel ook kon , dat heb ik! Waarom staat me dan bij dat mama dat vroeger wel eens heeft gedaan bij mn teen?
Internagelaktisch
vrijdag 30 december 2011 om 13:09
quote:nerd_ schreef op 30 december 2011 @ 13:05:
Je kan dat ueberhaupt zomaar krijgen.
Dat is doordat (vooral) vrouwen de hele dag met sopjes, watertjes, bezig zijn, en er dan geen weerstand meer is.
Wat een onzin.
Je hebt een wondje (velletje ingescheurd) en daar komt op de een of andere manier vuil bij en dan gaat het ontsteken.
Anders zou het weken in sopjes ook niet zoveel nut hebben he, dan zou het alleen maar erger worden.
Je kan dat ueberhaupt zomaar krijgen.
Dat is doordat (vooral) vrouwen de hele dag met sopjes, watertjes, bezig zijn, en er dan geen weerstand meer is.
Wat een onzin.
Je hebt een wondje (velletje ingescheurd) en daar komt op de een of andere manier vuil bij en dan gaat het ontsteken.
Anders zou het weken in sopjes ook niet zoveel nut hebben he, dan zou het alleen maar erger worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 30 december 2011 om 13:10
quote:maaique schreef op 30 december 2011 @ 13:08:
Maar ik wil niet naar de winkel, ik voel me niet lekker dus lig in mn bedje te stinken :p
Dan blijf je lekker liggen en ga je maandag naar de huisarts omdat het te ver ontstoken is en hij er een sneetje in moet geven.
quote:Dus hoopte dat wasmiddel ook kon , dat heb ik! Waarom staat me dan bij dat mama dat vroeger wel eens heeft gedaan bij mn teen?Omdat je moeder waarschijnlijk Biotex gebruikte.
Dan blijf je lekker liggen en ga je maandag naar de huisarts omdat het te ver ontstoken is en hij er een sneetje in moet geven.
quote:Dus hoopte dat wasmiddel ook kon , dat heb ik! Waarom staat me dan bij dat mama dat vroeger wel eens heeft gedaan bij mn teen?Omdat je moeder waarschijnlijk Biotex gebruikte.
vrijdag 30 december 2011 om 13:12
quote:nerd_ schreef op 30 december 2011 @ 13:11:
Maai, je moet absoluut gelijk wat doen.
En echt Biotex (die groene), eventueel misschien soda.
Gelijk doen!
Rennen!Nounou.. de wereld vergaat niet (en haar vinger ontploft niet) als ze zich eerst aankleed voordat ze naar de winkel gaat hoor..
Maai, je moet absoluut gelijk wat doen.
En echt Biotex (die groene), eventueel misschien soda.
Gelijk doen!
Rennen!Nounou.. de wereld vergaat niet (en haar vinger ontploft niet) als ze zich eerst aankleed voordat ze naar de winkel gaat hoor..