Vinger ontstoken
vrijdag 30 december 2011 om 12:49
Ik heb zo'n velletje naast mn nagel weg gebeten gister.. Maar die is helemaal tot hoog ingescheurd.. (kennen we allemaal wel denk ik)
Alleen is het gaan ontsteken ben ik bang
Het is helemaal rood en mn huid staat strak en het doet piijjnnnn!
Ja lekker dom, ik weet het..
Jullie hebben vast wel een tip / tips voor mij om de pijn te verzachten en de ontsteking te verminderen.
It hurts
Alleen is het gaan ontsteken ben ik bang
Ja lekker dom, ik weet het..
Jullie hebben vast wel een tip / tips voor mij om de pijn te verzachten en de ontsteking te verminderen.
It hurts
Internagelaktisch
vrijdag 30 december 2011 om 16:18
Maaique, ik heb dat ook weleens, maar meestal met te korte nagels knippen. Ik heb ooit van de huisarts een tube Fucidin daarvoor gehad, nadat Soda en dergelijk niet werkte.
Aan dit advies heb je nu niks, maar ik zou gewoon eens naar de assistente van je huisarts bellen of ze een recept kan uitschrijven voor dat spul.
Mijn tube is 7 jaar oud en allang al over tijd , maar het werkt nog steeds super
Aan dit advies heb je nu niks, maar ik zou gewoon eens naar de assistente van je huisarts bellen of ze een recept kan uitschrijven voor dat spul.
Mijn tube is 7 jaar oud en allang al over tijd , maar het werkt nog steeds super
vrijdag 30 december 2011 om 16:20
vrijdag 30 december 2011 om 21:06
maandag 25 januari 2016 om 23:24
maandag 25 januari 2016 om 23:26
dinsdag 26 januari 2016 om 01:06
naald steriel maken (in het witte gedeelte van een vlam houden, geen roet erop laten komen), gebied ontsmetten met alcohol of Betadine ofzo, inprikken en pus verwijderen. Daarna schoon houden met weer badjes en een steriel gaasje er om heen. Als dat niet lukt, dan naar de huisarts. Zou ik tenminste doen. Maar ik ben eigenwijs
dinsdag 26 januari 2016 om 01:30