Gezondheid alle pijlers

Vinger ontstoken

30-12-2011 12:49 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n velletje naast mn nagel weg gebeten gister.. Maar die is helemaal tot hoog ingescheurd.. (kennen we allemaal wel denk ik)

Alleen is het gaan ontsteken ben ik bang :( Het is helemaal rood en mn huid staat strak en het doet piijjnnnn!

Ja lekker dom, ik weet het..

Jullie hebben vast wel een tip / tips voor mij om de pijn te verzachten en de ontsteking te verminderen.

It hurts :'(
Internagelaktisch
Scheelt.. Heb altijd t idee dat alles door mij komt namelijk haha
Internagelaktisch
Hoe oud ben jij eigenlijk maaique?
24 (en een half :p)
Internagelaktisch
Oh echt? En wat doe je eigenlijk?
Ik studeer Ik doe een opleiding tot vestegings manager groothandel.

En verder zit ik absoluut niet lekker in mn vel afgelopen tijd dus sport ik elke dag en lig ik veel in bed.
Internagelaktisch
Hoe komt t? Dat vermoeden had ik overigens al wel want het is af en toe letterlijk van je af te lezen
Maaique, ik heb dat ook weleens, maar meestal met te korte nagels knippen. Ik heb ooit van de huisarts een tube Fucidin daarvoor gehad, nadat Soda en dergelijk niet werkte.

Aan dit advies heb je nu niks, maar ik zou gewoon eens naar de assistente van je huisarts bellen of ze een recept kan uitschrijven voor dat spul.

Mijn tube is 7 jaar oud en allang al over tijd , maar het werkt nog steeds super
flink wat zout in het water ipv soda is ook prima. Soda is typisch nederlands, in veel omringende landen is het zout water waar is gesopt wordt.
[quote]maaique schreef op 30 december 2011 @ 16:12:

Ik studeer Ik doe een opleiding tot vestegings manager groothandel.

En verder zit ik absoluut niet lekker in mn vel afgelopen tijd dus sport ik elke dag en lig ik veel in bed.[/quote]

How come?
Er is nogal veel gebeurd laatste jaar, en mn hele famillie is zo'n beetje uit elkaar gevallen
Internagelaktisch
Godver.. Galve post is weg.
Internagelaktisch