Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
donderdag 29 december 2011 om 11:52
Lief sardegna ! En hip ! Vind het ook bij je passen " c est un art de vivre ...oui oui " Dat oude spul rijdt veel minder ja, daarom zal ik toch zwichten voor iets luxe denk ik. Ik vond zo'n Volkswagen busje altijd ook wel charmant, zo'n surfers busje, je ziet het wel bij van die Australiërs ook. Maarja na een jaar lang in een range rover gezeten te hebben, lekkere ruime stoelen met verwarming en foefjes, mooi dat je dan naar zo'n bus kijkt en denkt : nou..........
vrijdag 30 december 2011 om 13:57
Nee hè, ik verf besteld, nadrukkelijk voor vandaag, komt het niet en morgen komt de schilder - dit haat ik - steeds maar weer - gat ik haat verbouwen
Eh ... Sardegna ... Ik heb net 8??? Uur staan boenen aan de tegels, man en ik gaan zo impregneren, ondertussen o vermaken maar dan zonder oppakken ( vieze handen ) spierpijn
Scheiding maar de vloer ziet er goed uit
Eh ... Sardegna ... Ik heb net 8??? Uur staan boenen aan de tegels, man en ik gaan zo impregneren, ondertussen o vermaken maar dan zonder oppakken ( vieze handen ) spierpijn
Scheiding maar de vloer ziet er goed uit
vrijdag 30 december 2011 om 17:34
Pff, hier ook spierpijn en vanavond nog trainen... Woensdag bij FB geregeld dat de kasten goed kwamen te staan, en ik heb woensdag en vandaag 7 archiefkasten weer ingeruimd. En dat met de wetenschap dat we waarschijnlijk over een half naar weer intern gaan verhuizen 
Vandaag een beetje gek gevoel, middelste is vandaag voor het laatst bij de creche. Gek hoor, volgende week twee kinderen op de bso, en vanaf de week erna twee op school. Ben ook wel benieuwd hoe jongste het gaat hebben op de creche in dr uppie.
Viool, hopelijk gaat het allemaal lukken, zodat jullie 2012 in je woonkamer kunnen vieren.
Sardegna, leuk, een eendje. Ik Vind de Renault4 zo schattig, en vorig jaar zagen we er gewoon twee tegelijk op vakantie.
Vandaag een beetje gek gevoel, middelste is vandaag voor het laatst bij de creche. Gek hoor, volgende week twee kinderen op de bso, en vanaf de week erna twee op school. Ben ook wel benieuwd hoe jongste het gaat hebben op de creche in dr uppie.
Viool, hopelijk gaat het allemaal lukken, zodat jullie 2012 in je woonkamer kunnen vieren.
Sardegna, leuk, een eendje. Ik Vind de Renault4 zo schattig, en vorig jaar zagen we er gewoon twee tegelijk op vakantie.
zaterdag 31 december 2011 om 00:45
Dag allemaal, even hoi zeggen in oudjaar en hoe ontzettend blij ik ben met jullie!
Ik ben er wat minder door de drukte maar eigenlijk merk ik dat dat er niet toe doet, full house hoort erbij, ook als je er niet bent
Ik voel me verbonden via onze kinderen, Een stukje geschiedenis die je samen hebt en of course de " girl power" die me steeds weer inspireert en blij maakt, ons portie nuchterheid en lol maken, lekker negatief mogen zijn en dan het altijd grappige " ego post " en " faaaase"
Dank dus voor een mooi full house jaar en een super gezellig oud en nieuw gewenst met vervulling en oliebollen
Over de verbouwing, Ben aan een stuk bezig, maak veel mee, veel gekibbel en van alles wat mis gaat. Vloer is morgen niet klaar maar ik stapel hier van alles en Dan morgen toch proberen met stel vriendinnen slaapkamers om te gooien.
Ik ben er wat minder door de drukte maar eigenlijk merk ik dat dat er niet toe doet, full house hoort erbij, ook als je er niet bent
Ik voel me verbonden via onze kinderen, Een stukje geschiedenis die je samen hebt en of course de " girl power" die me steeds weer inspireert en blij maakt, ons portie nuchterheid en lol maken, lekker negatief mogen zijn en dan het altijd grappige " ego post " en " faaaase"
Dank dus voor een mooi full house jaar en een super gezellig oud en nieuw gewenst met vervulling en oliebollen
Over de verbouwing, Ben aan een stuk bezig, maak veel mee, veel gekibbel en van alles wat mis gaat. Vloer is morgen niet klaar maar ik stapel hier van alles en Dan morgen toch proberen met stel vriendinnen slaapkamers om te gooien.
zondag 1 januari 2012 om 19:27
Lieve full house meisjes voor jullie allemaal een heel mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst.
Iedereen mooi feestje gevierd?
Wij waren bij vrienden in a'dam, was leuk. Grote en kleine L werden allebeid wakker van het vuurwerk, dus ik heb gezellig een half uurtje met ze zitten kijken voor het raam, daarna weer in bed gestopt.
Viool hoe is het in huis?
Tieger op orde op het werk? Leuk, na de vakantie 2 kinderen op de basisschool. Groot alweer.
Iedereen mooi feestje gevierd?
Wij waren bij vrienden in a'dam, was leuk. Grote en kleine L werden allebeid wakker van het vuurwerk, dus ik heb gezellig een half uurtje met ze zitten kijken voor het raam, daarna weer in bed gestopt.
Viool hoe is het in huis?
Tieger op orde op het werk? Leuk, na de vakantie 2 kinderen op de basisschool. Groot alweer.
zondag 1 januari 2012 om 19:40
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
Wel gezellig sardegna dat ze even wakker waren toch?
Hier vierden we het met de buren, buurmeisje lag bij dochter. Om 12 uur waren ze allemaal wakker behalve J. Hup naar beneden, jip en janneken champie erbij en drie kwartier later lagen ze allemaal weer in hun eigen bed.
Vandaag alle kerstspullen eruit, zo de slingers ophangen morgen word onze prinses 4!
Viool hoe is het bij jullie wel een leuke oud en nieuw gevierd?
Amalia weer veilig thuis?
Wel gezellig sardegna dat ze even wakker waren toch?
Hier vierden we het met de buren, buurmeisje lag bij dochter. Om 12 uur waren ze allemaal wakker behalve J. Hup naar beneden, jip en janneken champie erbij en drie kwartier later lagen ze allemaal weer in hun eigen bed.
Vandaag alle kerstspullen eruit, zo de slingers ophangen morgen word onze prinses 4!
Viool hoe is het bij jullie wel een leuke oud en nieuw gevierd?
Amalia weer veilig thuis?
zondag 1 januari 2012 om 20:37
Hier was de jaarwisseling op zich wel gezellig, met alleen een kleine domper. Gezellig bij zwager en schoonzus geweest, heerlijk gegeten, alleen heb ik vannacht last gekregen van galstenen. Dus ik heb om half 7 man wakker gemaakt, en ben uiteindelijk om kwart over 7 richting huisartsenpost gedaan. Nu aan de pijnstillers, af en toe nog last, en morgen maar een afspraak bij de huisarts maken. Ben benieuwd wat hij er van zegt.
Nu nog even op de bank hangen, Oudste en Jongste nog even naar bed brengen, en dan lekker slapen. Jongste is een beetje uit haar doen, gisteravond zijn de oudste twee wakker gemaakt om 12 uur, jongst zat op een gegeven moment rechtop in haar bed. En vervolgens vond ze het wel gezellig om ons wakker te houden
Nu nog even op de bank hangen, Oudste en Jongste nog even naar bed brengen, en dan lekker slapen. Jongste is een beetje uit haar doen, gisteravond zijn de oudste twee wakker gemaakt om 12 uur, jongst zat op een gegeven moment rechtop in haar bed. En vervolgens vond ze het wel gezellig om ons wakker te houden
maandag 2 januari 2012 om 07:27
Goedemorgen!
Tieger galstenen? Heb je daar al vaker last van gehad? klinkt pijnlijk! En een kotsende dochter he bah hopelijk hebben jullie verder wel lekker geslapen vanacht!
Hier was het laat, de vaatwasser is kapot (goede timing met verjaardag) en man heeft hem proberen te maken tot 00 uur vanacht. Is niet gelukt. Ik wilde perse 'terug aan de kust' afzien dus we lagen er niet vroeg in en dat op 1 jan gaaaap.
Om 6 uur was oudste wakker, hij is zenuwachtig dus we zitten al gezellig samen beneden terwijl de jarige prinses nog heerlijk ligt te slapen!
Tieger galstenen? Heb je daar al vaker last van gehad? klinkt pijnlijk! En een kotsende dochter he bah hopelijk hebben jullie verder wel lekker geslapen vanacht!
Hier was het laat, de vaatwasser is kapot (goede timing met verjaardag) en man heeft hem proberen te maken tot 00 uur vanacht. Is niet gelukt. Ik wilde perse 'terug aan de kust' afzien dus we lagen er niet vroeg in en dat op 1 jan gaaaap.
Om 6 uur was oudste wakker, hij is zenuwachtig dus we zitten al gezellig samen beneden terwijl de jarige prinses nog heerlijk ligt te slapen!
maandag 2 januari 2012 om 10:00
RS, gefeliciteerd met je meisje! Heeft ze er zin in, om naar school te gaan?
Galstenen zijn geen aanrader, bevallen is leuker Je kunt gewoon helemaal niks. Nu pijnstillers, en heb ik er geen last van, behalve dat ik dan lekker suf word daarvan.
Middelste heeft verder prima geslapen, man en ik ook. Vanmorgen door de wekker heen, uiteindelijk maar iets later beneden. En nu dus één kind op het kdv, en twee op de bso. Ben benieuwd hoe ze het vindt.
Galstenen zijn geen aanrader, bevallen is leuker Je kunt gewoon helemaal niks. Nu pijnstillers, en heb ik er geen last van, behalve dat ik dan lekker suf word daarvan.
Middelste heeft verder prima geslapen, man en ik ook. Vanmorgen door de wekker heen, uiteindelijk maar iets later beneden. En nu dus één kind op het kdv, en twee op de bso. Ben benieuwd hoe ze het vindt.
maandag 2 januari 2012 om 10:34
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
RS, gefeliciteerd met je dochter! En aaarg! Een kapotte vaatwasser! Balen!!!
Jee Tieger, wat naar van die galstenen!
Klinkt heel pijnlijk.
Spannend! Middelste naar de bso vandaag!
Fijn, dat ze weer was opgeknapt.
Amalia, was het skiën leuk??
Viool, ga zo even op hyves kijken voor je vloer/huis update!
En ook even kijken voor Uma's nieuws daar.
Sardegna, gezellig oud en nieuw gehad, zo te lezen!
Bengel, jij hopelijk ook?!
Wij zijn een paar dagen in Bremen geweest met vrienden en ook Oud en Nieuw gevierd daar. Supergezellig!!!
Kids waren bij opa en oma. Middelste en jongste sliepen lekker door. Oudste heeft nog vuurwerk gekeken daar.
Nu maar even wasjes draaien.
RS, gefeliciteerd met je dochter! En aaarg! Een kapotte vaatwasser! Balen!!!
Jee Tieger, wat naar van die galstenen!
Klinkt heel pijnlijk.
Spannend! Middelste naar de bso vandaag!
Fijn, dat ze weer was opgeknapt.
Amalia, was het skiën leuk??
Viool, ga zo even op hyves kijken voor je vloer/huis update!
En ook even kijken voor Uma's nieuws daar.
Sardegna, gezellig oud en nieuw gehad, zo te lezen!
Bengel, jij hopelijk ook?!
Wij zijn een paar dagen in Bremen geweest met vrienden en ook Oud en Nieuw gevierd daar. Supergezellig!!!
Kids waren bij opa en oma. Middelste en jongste sliepen lekker door. Oudste heeft nog vuurwerk gekeken daar.
Nu maar even wasjes draaien.
maandag 2 januari 2012 om 17:39
Wil nog even zeggen hoe vreselijk gaaf de Wii kamer er nu al uit ziet en nog niet eens af en we zij pas halverwege qua beneden verdieping !!!
Echt heel heel tevreden!
En jullie hebben het steeds gezegd
Nu kOmt er bijna echt ruimte, een echte eetkamertafel en zithoek met tv, heeeeeerlijk, jongens een eigen plekje
Echt heel heel tevreden!
En jullie hebben het steeds gezegd
Nu kOmt er bijna echt ruimte, een echte eetkamertafel en zithoek met tv, heeeeeerlijk, jongens een eigen plekje
maandag 2 januari 2012 om 19:55
Hi meiden! HAPPY NEWYEAR!! Dat al jullie dromen, wensen maar uit mogen komen in een hopelijk gezond en liefdevol 2012!
Allemaal leuke feestdagen gehad? Ik vond het heerlijk en ben ook heeel blij dat het nu weer 'klaar' is! Wat een drukte altijd zeg die laatste twee maanden van het jaar. Nu op naar Umaxi's verjaardag, die wordt volgende week 5. Nog een beetje aan het dubben over een kinderfeestje, gezien de aansluiting die ze tot nu toe mist in de klas... Hoe moet dat eigenlijk? geven jullie nog steeds net als vroeger kaartjes mee om uit te delen in de klas met dingen als 'van 12-14.30' en 'je wordt weer thuisgebracht'?
Hellup, need kleutercursus!!
Als jullie het goedvinden haak ik hier weer in, heb poging gedaan tot terug lezen maar het is te veel. Heb jullie en het forum gemist laatste tijd, met alle feest- en stressdagen.
Tot gauw weer
Allemaal leuke feestdagen gehad? Ik vond het heerlijk en ben ook heeel blij dat het nu weer 'klaar' is! Wat een drukte altijd zeg die laatste twee maanden van het jaar. Nu op naar Umaxi's verjaardag, die wordt volgende week 5. Nog een beetje aan het dubben over een kinderfeestje, gezien de aansluiting die ze tot nu toe mist in de klas... Hoe moet dat eigenlijk? geven jullie nog steeds net als vroeger kaartjes mee om uit te delen in de klas met dingen als 'van 12-14.30' en 'je wordt weer thuisgebracht'?
Hellup, need kleutercursus!!
Als jullie het goedvinden haak ik hier weer in, heb poging gedaan tot terug lezen maar het is te veel. Heb jullie en het forum gemist laatste tijd, met alle feest- en stressdagen.
Tot gauw weer
maandag 2 januari 2012 om 20:32
Haai uma, gezellig dat je er weer bent. Kinderfeestjeis misschien juist goed voor de aansluiting? Gewoon vragen of ze een paar kinderen uit de klas zou willen uitnodigen, en dan kun je bv samen met haar uitnodigingen uitdelen op hetschoolplein. Idd met de tijd, telefoonnr en adres erop en of je wel of niet wordt thuisgebracht. Wij hebben ook een aantal keer ophalen en dan borrel voor de ouders gedaan, was ook gezellig (en goed voor de aansluiting als je nieuw bent in een dorp zoals wij waren )
Rikst leuk paar dgn er tussenuit met vrienden, heerlijk!
Rw gefeliciteerd met je dochter! Was ze een lieve, jarige prinses vandaag? Hopelijk gauw weer een werkende vaatwasser.
Tieger bah galstenen! Wat gaan ze eraan doen, opereren? Beterschap. En ook voor spugende dochter.
Jeeeeeee, viool ziet licht aan het einde van de donkere verbouwtunnel! Ben blij voor je dat er ein-de-lijk schot in komt.
Rikst leuk paar dgn er tussenuit met vrienden, heerlijk!
Rw gefeliciteerd met je dochter! Was ze een lieve, jarige prinses vandaag? Hopelijk gauw weer een werkende vaatwasser.
Tieger bah galstenen! Wat gaan ze eraan doen, opereren? Beterschap. En ook voor spugende dochter.
Jeeeeeee, viool ziet licht aan het einde van de donkere verbouwtunnel! Ben blij voor je dat er ein-de-lijk schot in komt.
maandag 2 januari 2012 om 21:23
Uma, wij hebben vorig jaar toen oudste 5 werd, 3 kinderen uitgenodigd (en middelste was er, jongste was naar de creche). De 3 kinderen waren op aangeven van oudste, voorwaarde geven wij hier mee dat er toch wel een keertje een speelafspraakje geweest is. Maar dat is meer omdat oudste 3 dagen van tevoren met de mededeling kwam dat er een jongetje uit zijn klas ook wel wilde komen. Nu vind ik dat jongetje niet zo heel leuk (een beetje achterbaks, luistert ook slecht, speelt veel de baas over anderen), dus toen heb ik wel aangegeven dat ik het een beetje raar vind dat dat jongetje ineens wel op zijn verjaardag wilde komen, maar anders niet met hem speelt.
Wij hebben toen ook de ouders uitgenodigd aan het einde, stukje taart, glaasje drinken, lekker relaxed. En met de kinderen afgesproken tussen half 11 en half 3. Beginnen met cake versieren, daarna borden verven met porseleinverf. Toen nog wat spelletjes, daarna frietjes eten. Ondertussen borden afbakken. Na het eten de kinderen nog gewoon lekker laten spelen, net zo makkelijk.
Vrijdag hebben we het feestje van middelste, er komen twee of drie kindjes (eentje is op vakantie geweest, en ik weet niet of ze de uitnodiging gelezen hebben), en dat wordt ook cakejes versieren, spelen, en broodjes knakworst eten tussen de middag. En hier zijn ook de ouders uitgenodigd, er komt er in ieder geval eentje.
Nu nog even bankhangen, en dan op tijd naar bed.
Wij hebben toen ook de ouders uitgenodigd aan het einde, stukje taart, glaasje drinken, lekker relaxed. En met de kinderen afgesproken tussen half 11 en half 3. Beginnen met cake versieren, daarna borden verven met porseleinverf. Toen nog wat spelletjes, daarna frietjes eten. Ondertussen borden afbakken. Na het eten de kinderen nog gewoon lekker laten spelen, net zo makkelijk.
Vrijdag hebben we het feestje van middelste, er komen twee of drie kindjes (eentje is op vakantie geweest, en ik weet niet of ze de uitnodiging gelezen hebben), en dat wordt ook cakejes versieren, spelen, en broodjes knakworst eten tussen de middag. En hier zijn ook de ouders uitgenodigd, er komt er in ieder geval eentje.
Nu nog even bankhangen, en dan op tijd naar bed.
maandag 2 januari 2012 om 23:34
Uma
.. Hoe moet dat eigenlijk? geven jullie nog steeds net als vroeger kaartjes mee om uit te delen in de klas met dingen als 'van 12-14.30' en 'je wordt weer thuisgebracht'?
Ja ! Van groep 1 t m 8
Goh wat stom. Ik stuur ze naar bed om half 12 maar van man mogen ze nog op. Ik was de tijd vergeten en vond het veeeeeel te laat!!! Dan gaat ie rustig met ze overleggen dat 'ze mij mss nog over kunnen halen en roept hij mee ahhhh het is toch vakantie ?!
Huh ?! Half 12 is toch absurd laat
.. Hoe moet dat eigenlijk? geven jullie nog steeds net als vroeger kaartjes mee om uit te delen in de klas met dingen als 'van 12-14.30' en 'je wordt weer thuisgebracht'?
Ja ! Van groep 1 t m 8
Goh wat stom. Ik stuur ze naar bed om half 12 maar van man mogen ze nog op. Ik was de tijd vergeten en vond het veeeeeel te laat!!! Dan gaat ie rustig met ze overleggen dat 'ze mij mss nog over kunnen halen en roept hij mee ahhhh het is toch vakantie ?!
Huh ?! Half 12 is toch absurd laat