Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hay!!

Even een drukke dag/avond achter de rug.

Was gisteravond nog even aan het werk, maar na een uurtje stonden vrienden plotseling zomaar op de stoep...Kwamen vertellen dat ze zwanger is...Cool!! UItgerekend in sept. Erg leuk!!

Wisten dat ze 'bezig' waren, dus het kwam niet onverwachts...en toen ze daar stonden wist ik het eigenlijk al.

Toen begon het wel weer een beetje extra te kriebelen...Bij Nijnvriend geloof ik totaal niet...dus.....

Leuk Belle dat jullie mee lunchen!! Oh en Joep moet sokjes aan van Nijnvriend... :-D (ivm krassen hahaha)

Eef: Hoe is het gegaan vannacht?

Lab: Cool die taart! Wow heel erg mooi!

Joep: OOOeeeh spannend dat jullie er weer voor gaan!! Vorige keer was het meteen raak..dus wie weet,,,?? Snap wel dat je het eng vindt! ZOu ik ook wel hebben denk ik..

Manderley: Haaaii!!

Joan: Spannend spannend spannend!

Millie: Meisje waar ben je??? Kom je snel weer vaker langs???

Lel: Kom je ook snel weer meedoen hier?? :-)
oh eeeeuh Belle je hoeft hier niet heen te komen vcoor het mooie weer, want het regent hier ook gewoon hoor
ohhhhhhhhhhh buienradar zegt dat het droog in in nijncity!!!!

Joep en sokjes??? hahaha Ik denk dat hij dan niet meer durft te lopen!

maar volgens mij krast hij niet hoor. Dus je kan man geruststellen ;)

Frouk slaapt nog steeds.... schiet lekker op zo. Die lunch wordt zo wel een dinner!

Belle
ze is wakker!!!
Zoon is uiteindelijk gaan slapen om uur of 21.30, na eerst nog drie kwartier heeeeel hard gehuild te hebben. Nu ligt hij alweer te slapen (i.p.v. 12.00 uur). Verder saai dagje hier. Ga zometeen mijn Portfolio afmaken van een cursus die ik nog moet doen voor school (en die ik voor mijn verlof nog wil afhebben)

grtz E.
Ik heb trek in een tosti. Ik zat net te MSN-en met Eef en zij meldde een tosti te gaan eten. Dus nu heb ik ook trek in een tosti.

Fiep heeft zojuist in recordtempo een flinke hoeveelheid abrokozen op, het arme wurm barstte natuurlijk van de honger, terwijl haar mamma maar achter de laptop zat te kletsen...... En: ik heb haar op bed gelegd en ze slaapt! Geen drie kwartier gegil, gejoel en gekraai.... Waarschijnlijk had ik nu helemaal het goede moment te pakken.

De meeste dagen is zo rond twaalf uur het huis, de beestenstapel en kind wel aan kant en alles onder controle. Vandaag niet, maar daar staat wel tegenover dat ik gescrubt, gemaskerd en vachtvrij ben!

Ha! Eef is uitgetostied!
haaaai,

Hier is het schoolvakantie, en ik is dus vrij!!!! Dat was ik altijd al op dinsdag en maandag, maar de dinsdag is toch anders als je de volgende dag niet hoeft te werken!!!

Joan; ohhh ik ben zoo benieuwd, ik hoop echt op veel 16 cellige eitjes voor jou vandaag! Geeft niets hoor dat je nu weer meeschrijft en anders niet. Begrijpelijk toch, nu zit je weer een beetje op het zelfde padje als wij, terwijl in die tussentijd wij lopen te klagen over onze mormels terwijl jij dolgraag iets zou willen om over te klagen hebben. Ik kan me voorstellen, dat dat niet altijd matcht. Maar kom hier je ongeduld maar uitzitten hoor. Hopelijk wordt het beloond.

Belle en Nijn; gezellig hoor lekker op de koffie! Maak er wat van, hier is het ook zeer mistroostig weer, bah!

Eef; slaapdramas, zucht, niet leuk, wel fijn dat hij is gaan slapen. Heb gisteren een boeke gehaald van Schatjes bij de bieb, van het tv programma, en daar stonden 4 aanpakken in voor slaapproblemen, waarvan de schrijfster zei dat op bed leggen en 1 of meerder nachten toch echt vaak het effectiefst is en het snelst resultaat oplevert. Maar voor de tere zieltejs had ze ook andere oplossingen. (en voor de mensen met buren denk ik dan!)

Hoe gaat het verhuizen?

Labje; vanwaar je taarten, voor een feestje ter ere van quizz verjaardag nog?

Lekker hoor, ik ben niet echt zon bakster, kom meestal niet verder dat water doen bij zon kant en klaar pakje voor kruidcake.

Gisteren had ik de keuze; of schoonmaken of lekker naar de stad. We waren het weekend met familie weg geweest (leuk!) dus het was nog niet echt vies.

Dus naar Breda getogen; zijn de winkels dar pas om 11 uur open (de eerste dan, de rest nog een paar uur laten) Ik had mijn best gedaan om er vroeg te zijn, dus heb maar lekker door Breda gewandeld, en daarna 5 keer de winkelstraat door om de winkels die open zijn te bezoeken.

Heerlijk weer, nog met meis een softijsje op, mjam.

Ik ben met koek en ijs of zo niet zo moeilijk. We eten het zelf niet veel, dus als er eens iets voorbij komt, mag ze vanmij gewoon een hap koek/taart of ijs.

Ze eet zelden iets tussendoor, behalve fruit.

Ik ga proberen de belasting te doen. Erg ingewikkeld met ouderschapsverlof, en verhuizing, giften, ziektekosten en reiskosten enzo. Maar ik kom er altijd wel uit
Haaaai!

Joep, wij zijn hier over het algemeen best streng met slapen... maar gisteren was zijn huiltje dus echt zo'n "er is iets aan de hand"-huiltje. Tot overmaat ook nog mijn schoonouders op bezoek, die natuurlijk hun mening hadden klaarstaan en dat dan als volgt tegen elkaar formuleren: "Ja kijk, bij onze eigen kinderen hoorden wij natuurlijk ook wat er aan de hand was, en hem kennen we niet zo goed, dus ja, wij kunnen niet beoordelen dat er nu iets aan de hand is, maar zoals het klinkt..." (niet zo precies, maar dat was wel de boodschap).

Hier geen tere zieltjes dus, maar wel buren. En maandagnacht was het dus drie kwartier achter elkaar KRIJSEN, we hebben het echt drie kwartier volgehouden, maar we kennen Zoon ook, het is een volhouder en die krijst er rustig nog 3 kwartier bij...

Oh Zoon is wakker... ga zometeen even naar het nieuwe huis (daar is Man inmiddels met onze dikke-inmiddels-dunne vriend R, en onderweg even langs de AH voor chocola... (oooh ik zorg zo slecht voor mezelf sinds ik zwanger ben)

grtz E.
Ben weer terug van Nijn! Was erg gezellig! Joep heeft even flink het huis vies gemaakt met al zijn haren en Frouk heeft Yara zitten negeren terwijl yara haar croissantje probeerde te pikken.... hahahahaha

Foto's zet ik zo wel even op yahoo.

Kom ik net thuis.... breekt mijn sleutel af in het sleutelgat... SHIT. Daar zat ik nou echt niet op te wachten... maar gelukkig met veel geduld heb ik het stukje met de pincet eruit gekregen!

Lab: ik wil jou ook op de msn! Ik zet wel even mijn email op de yahoo en dan MOET je mij als vriendinnetje uitnodigen ;) hahahaha

Daaaaaaaag Belle
Is goed Belle!
Nou ben vanmiddag in zh geweest

2 super emmies teruggeplaatst (ze waren al verder dan 16 cellig, mormula genoemd), dus een iets grotere kans van slagen, amar ja das nog geen 50% hoor. Ook 2 goede embryootjes ingevroren, dus wij zijn erg happy.

Het enige wat een beetje shit was, toen ik thuis kwam na de terugplaatsing, moest ik naar het toilet en toen was er wat bloed en een paar uur later weer. Had ik na de punctie wel veel meer, dus wie weet is dat nog van wat er zat.

Had even op google gezocht en daar bleek uit dat ik ze niet kon uitscheiden, want dan zouden ze in de baamoeder verschrompelen, maar het maakt je toch even onzeker...Nu maar weer duimen draaien.

Lab: Wat een ontzettend leuke taart heb je gemaakt zeg, echt super gaaf.

Eef: Balen als je dan buren hebt en je zoon huilt zo, kan me dan wel voorstellen dat je dan denkt: nu is het klaar, sneu hoor.

Belle en Nijn: Leuk hoor die fotó's, wat een dametjes alweer.

Joeppie: Ga je lekker winkelen, zijn de winkels nog niet open, heb ik ook eens gehad, had toen het geluk dat de V&D al open was, heb die van top tot teen bekeken en heerlijk chocolademelk met slagroom en een heerlijk gebakje gehad. Heerlijk hoor.

Manderly: Ik ben erg beneiuwd hoe je meisje er nu uitziet, heb je nog ergens recente foto's staan?

Nou ga weer doen wat ik al de hele week doe......bakhangen, moet echt rustig aan doen van de fertiliteitsarts. Eirstokken waren nog sterk vergroot en er zat nog veel vocht.

Grtzzz Joan
Go 2 Mormels!
Oeps, nu hebben de Emmy's meteen een bijnaam! Zo bedoelde ik het niet.....

Wat geweldig dat het al 'mormels' zijn!

(duim, duim, duim, duim, duim, duim)
Oh Joan, wat spannend allemaal! Ik duim hard voor je hoor!

En super dat er ook nog 2 emmys in de vriezer liggen...

En ik heb een vraag... ik ga er gewoon heel optimistisch van uit dat het allemaal lukt en dat jij over 9 maanden een of twee kindjes hebt. En als je dan ooit nog voor een tweede (of derde, als het er twee zijn) kindje wil gaan, tellen deze emmy's die ingevroren zijn dan nog steeds mee voor deze kans? (m.a.w. heb je dan voor een tweede deze emmies + nog weer opnieuw 3 kansen?)

En verder BLIJF OP DIE BANK! LIG! AF!

Wanneer mag je gaan testen? Over twee weken zeker?
Oh ik vergeet door het blije Joan-nieuws helemaal wat ik kwam vertellen:

IK HEB MIJN CURSUS AF! Portfolio ingeleverd!

Ik "moest" dit jaar mijn Master dus afronden en verder een cursus (zal de naam niet noemen ivm privacy) er bij doen die meer collega's moesten doen. Voor die cursus moest een portfolio ingeleverd worden, en die is zojuist op de mail gegaan naar mijn coach/begeleider!

Joeeeeepppiiiieeeee! Alle studieactiviteiten zijn nu klaaaaaaaar!
Joan: dat klinkt erg goed 2 goed Emmy's teruggeplaatst en twee in de vriezer. Ik duim ook echt voor je! Ik vind het ook erg fiijn dat je nu toch weer lekker schrijft hier. Ik leef erg met jullie mee. Op yahoo staan nog recente foto's van Rosa en op mijn hyves staat een link naar onze website, daar komen ook regelmatig nieuwe foto's van Rosa.

Eef: wat fijn...nu helemaal klaar met alle studiedingen. Joeppiieee!!!!!!

Heeft iemand de laatste tijd nog contact met Millie gehad? Ze schrijft hier niet zoveel meer, zou er iets zijn of is ze gewoon druk of even forummoe?
Hyves....Ik heb geen hyves!

*Denkt even hard na*... oh ja; ik heb geen vrienden...

Woef ligt de hele tijd zielig te piepen; hij heeft weer heel veel pijn aan zijn pootjes en heupjes, dus heb er al een pijnstiller ingestopt, maar misschien moet hij over op zwaardere middelen?

Ga dadelijk even de baby-konijntjes checken..... iemand nog behoefte aan een lief klein konijntje?

Vorige week kreeg ik nog een mailtje van Millie, over die V&D-bon, daarin schreef ze ook dat het druk was met Kasper.

Het is hier schandelijk mooi weer! Lange boswandeling zal er helaas niet inzitten nu Woef weer amper kan lopen. En daarbij, het huis is vreselijk stoffig (tip: voor obsessieve schoonmaaksters, ga lekker in een 100 jaar oude boerderij wonen), ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. En eigenlijk wil ik vandaag ook nog een aantal verschillende vullingen voor mijn taarten maken.

En Fiep moet in bad (en ik zit al maanden met een overbelaste pols en dan is kleine drukke dame best een uitdaging om in bad te stoppen. En ik moet tig mensen mailen/bellen.

Ik heb helemaal geen tijd om nog eventjes tussendoor chronisch vermoeid te zijn!

Ik ga even fotootjes van Rosa kijken!
Nie foto's van Rosa!

Maar wel een hele stapel van Frouk en Yara! Heeeeeel leuk!

Dames, ik heb dezelfde kinderstoel, mag ik nu ook een keer mee doen?

En wat een mooie meiden zeg! Yara met haar prachtige rode haar en felle ogen, en Frouk heeft een snoet als een engeltje, heel fijn en prachtige donkere ogen!

En wat ik steeds vergeet te zeggen; Nijn, ik vind jouw behang zo mooi! Maar ik vind alle foto's van jouw huis heel mooi. Denk dat ik binnenkort maar bij jullie in trek en dan neem ik gewoon mijn kinderstoel mee.

Ah Nijn, misschien kan jij mij interieur-advies geven? We willen de huiskamer opnieuw behangen. Het is een vrij kleine kamer, met de authentieke honderd jaar oude tegelvloer. Ik zal daar vandaag wel eens een foto van maken en op yahoo zetten, want ik krijg niet zo een twee drie uitgelegd hoe de vloer er uit ziet.

Maar nu de uitdaging: in de huiskamer staat ook een soort schouw uit de jaren dertig/veertig...: zwarte tegels, links en er boven knalgroene tegels en rechts bordeauxrode tegels...... AAAAARGH

We hebben al heeeel veel behang gezien, vooral geinspireerd op de jaren twintig en dertig. En niets ' klopt' .

Enfin, ik zal wel eens foto's maken van de huiskamer, mogen jullie allemaal meedenken....

De vaatwasser roept me, hij wil uit- en ingeruimd worden......

Liefs, Lab
hey!!

Ja Belle het was gezellig he?? Yara vond Frouk wel leuk,,,maarja andersom... :-)

Lab je bent absoluut welkom hoor..Bij ons intrekken....mmm daar moet ik het maar even met Nijnvriend over hebben denk ik...Ik denk als je Woef thuis laat dat hij het prima vindt...

Eef; JOEPPPPIEEEE! Fijn dat het nu allemaal af is! Kun je weer lekker even met iets anders bezig zijn dan met studie en aanverwante dingen..

Mooie buik hoor! Maar dat ha dik in het echt ook al gezegd he

Enne kom je voor je moet bevallen nog een keer naar Nijnstad??

Lijkt me leuk. Kun jij ook mijn nieuwe huis zien..

Lab: Ik ben benieuwd naar je woonkamer...Ik vind het altijd zoooo leuk om mee bezig te zijn.. Ik heb altijd gezegd dat als ik zwanger zou zijn, ik na de bevalling wel graag een studie binnenhuis-styliste wilde doen, maarja ik heb het echt veeel te druk...en ik kan me goed uitleven bij mij thuis. Alleen zou ik willen dat ik heeeel rijk was (nouja dat zou ik soms willen), wnat dan kon ik wat vaker de frutsels veranderen...

Joep: Balen hoor dat de winkels niet open waren...Ik ben gek op winkelen nl...maar dat wist je al denk ik ..

Het is hier echt zulk lekker weer...

Ik heb lekker net boodschappen gedaan met Yara op de fiets,,heel leuk...Zij vindt het ook geweldig! en dan in het winkelwagentje...super!

Heeft er iemand ervaring met de Maclaren op de buggydrager? Nijnvriend vindt het nl echt ondingen en ziet mij al flikkeren met Yara en al..Vroeg me af of jullie ervaring hebben..

Nou ik ga even poetsen....ZOnnebank moet schoongemaakt worden. hebben we net weer terug, hadden we aan vrienden gegeven omdat we m niet meer kwijt konden in vorige huis. En nu wilden zij er weer vanaf, nou prima wij kunnen m nu wel weer kwijt. Maarja hij heeft echt heeel lang ongebruikt op een zolder gestaan..dus hij moet nodig een soppie...
quote:Manderley schreef op 27 februari 2008 @ 08:39:

Heeft iemand de laatste tijd nog contact met Millie gehad? Ze schrijft hier niet zoveel meer, zou er iets zijn of is ze gewoon druk of even forummoe?

Even snel. Heb de andere reacties nog niet gelezen, maar mijn moeder is er nu, dus ff snel:

heb Millie pas nog gebeld. Het gaat goed, maar ze is veel tijd en energie kwijt aan zoonlief, die zit "in een fase" waarin hij alleen maar vastgehouden wil worden door zijn mama... (en anders heel bang wordt/in paniek raakt)
Manderly: Leuke foto's hoor!!! Wat leuk dat je bent wezen zwemmen met Rosa, vond ze het leuk?

Zijn er meerdere meiden die met de kleine gaan zwemmen? Doen doen doen, dat is zo leuk.....(ja zeg ik, ik zie ze wekelijks en die lachende tevreden gezichtjes) Na die tijd lekker slapen........

Mormels.....vind het wel een leuke bijnaam (heb het helaas verkeerd gehad de vorige keer, want het heet een morula)

Oja en Hyves is zo leuk......eerst was ook ook enorm huiverig, dacht: doe er lekker toch niet aan mee, maar echt waar!!!!!! Mocht je op mijn site komen, niks over de iCSi hoor, niet iedereen is op de hoogte....

Eef: heerlijk toch dat alles klaar is van je studie en dan ook nog zo goed afgerond, vind het echt super knap an je zoals jij dat gedaan hebt. Petje af!!

Nou ik ga weer verder met bankhangen. begin er aardig goed in te worden...

Grtzzz
hey,

Joan; 2 mormels die goed zijn!!! Geweldig, je krijgt waarschijnlijk ook allerlei troep om je baarmoeder in optimale staat te brengen voor innesteling??

Ik hoop dat het echt lukt, ik gun het je zo. Hier was meis in de maak ook mijn mormel, dat vonden veel mensen echt vreemd want die zagen het als scheldwoord, teriwjl ik mormeltje juist vaak als koosnaampje gebruik. Maar ach vriend en ik gebruiken wel meer scheldwoorden als koosnaam.

Ik heb ook hyves, maar dan moet je zoeken op mijn meisjes naam.

Eef; fantastisch hoor dat je nu klaar bent met die studie dingen. Lijkt me echt een last van je schouders.

Nijn; ik vind het ook altijd heerlijk om met ons interieur bezig te zijn. Ik zou bijvoorbeeld best mijn website willen uitbouwen naar iets met styleren van kinderkamers.

Ben nu ook weer druk bezig met de kinderkamer van meisje. Hij was roze, en wit, en ben er nu rood aan aan het toevoegen. Vooral rood met polkadots erop. Binnenkant bokenkast bekleden en dat soort dingen. Ook een leuk schilderij gemaakt met een gebedje erop wat we voor Aimee zingen altijd. Zal eens kijk of hij op yahoo kan.

Belle; Frouk vond Yara maar niets ??? hahaha, heerlijk zon eigen voorkeur.

Wij zijn vanochtend naar Dordt geweest, eerst heen met de fiets en toen terug met de watertaxi. Heb een bikini gekocht bij de hema voor meis rood met witte hartjes, had hem al eerder gezien, maar was later overal weg.

Ohh en belastingaangifte was ERRUG leuk! We gaan dus gerust op vakantie, naar Zweden, had ik dat al gezegd, een trektocht met de auto (op 3 verschillendeplaatsen overnachten we 3/4 dagen)

Mijn Website krijgt een makeover, er staan ook veel nieuwe schilderijen op. Je kunt alvast spieken door na het webadres; /test toe te voegen. Ik hoop dat het zo cryptisch genoeg is dat het mag blijven staan.

Ik zou het leuk vinden als jullie even keken en erop schieten. Het is vooral de lay out die anders is en ik kan hem nu zelf updaten.

Ik ga de keuken grondig schoonmaken!
Joep das toevallig ik heb net de keuken spik en span,,,,nouja er moet nog wel een klein beetje gebeuren, maar ik heb even geen zin meer en vind dat ik wel mag Viva-en...haha

ZOnnebank is ook schoon..dus ik ben best trots...

Das lekker zeg als je met een gerust hart op vak kunt, omdat je belastingteruggaaf goed is..Wow..wij krijgen volgende week iemand op bezoek die het voor ons gaat doen. WIj deden het altijd zelf, maar nu zoveel veranderd...allebei minder werken, kind, oma's als oppas, huis verkocht enz enz

Dus dit jaar maar laten doen, misschien krijgen we dan wel meer terug dan dat we het zlef zouden hebben gedaan...

JOan: Super nieuws hoor...! Ga lekker met je pootjes de lucht in op de bank hangen...Boek erbij..kopje thee, lekker muziekje...MMMM daar heb ik ook wel zin in, maar mijn meisie wordt zo wakker denk ik..dus ik laat het lekker aan jou over!!

Het begint hier grijs te worden Dat was niet de afspraak...

Ik ga even op je site kijken Joep en jou toevoegen als Hyves vriendinnetje!!
Joep: Leuk hoor die site zo!

Ik vind de schilderijtjes met echte knuffels erop erg grappig!!

De muurschildering is echt gaaaaaaf!!! Heeel cool!
Er staan weer nieuwe foto's van Rosa op Yahoo.

Lab: geen hyves...mag ik dan misschien ook jouw msn? Ik zet mijn email ook wel even op yahoo. Ik twijfel ook wel over hyves, maar ik vind het ook wel leuk om oude bekenden op te zoeken. En te kijken hoe het nu met ze gaat.

S. wil graag een konijn, ik niet.

Vind Fiep het niet leuk om met haar papa onder de douche te gaan? Dat doen we vaak met Rosa als we even snel moeten, dan gaat ze mee onder de douche, voor mijn gevoel gaat het sneller.

En ik ben ook erg benieuwd naar jullie woonkamer...al ben ik geen goede hulp wat inrichting betreft, ik ben er nog niet eens uit wat ik hier nu wil.

Joan: we gaan regelmatig zwemmen met Ros voor het eerst eind december en zijn nu een keer of 4 geweest in totaal. Ze vind het erg leuk. Afgelopen zondag heeft ze voor het eerst in een babyzwemband gezeten dat vond ze ook erg leuk. Die nemen we dus de volgende keer ook mee.

Joep ik zal morgen je website bekijken. We gaan zo eten en krijgen dan visite dus het wordt vanavond niet zoveel.

Liefs Manderley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven