Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
ebp
Maya: gefeliciteerd met J2 zn eerste verjaardag!! Hele fijne dag vandaag!
Hier beroerde nacht gehad! Buik begint in de weg te zitten, vooral omdraaien is drama.

Vandaag hopelijk ook uitslag glucose, vriend maakt zich zorgen.
Maya: gefeliciteerd met J2!!!!!
Maya: gefeliciteerd met de eerste verjaardag van J2!! Maak er een leuke dag van!!

Char: ik duim voor een goede uitslag! En dat omdraaien 's nachts... weet er alles van..

Hier wel een redelijke nacht gehad, heb uiteindelijk toch nog een uurtje of 5 geslapen! Dus dat is in elk geval iets .. Alleen wel jammer dat ik er steeds vaker uit moet in de nacht... nu weer 3x.. Is zo koud om steeds eruit te moeten...

Vandaag alweer 37 weken!!!

T is op het kdv, ik ga zo even boodschapjes doen, en wat in huis opruimen.. Mijn moeder komt vanmiddag helpen schoonmaken!
Maya en J. gefeliciteerd!!
Maya, gefeliciteerd met J2!! Al weer een jaar zeg!

Hiep hiep hoera voor J2!!

Net bij de vk geweest: stevige hartslag, garmaal was weer lekker aan het rondtollen, bloeddruk prima.

Nacht was aardig, ze viel rond 22 uur in slaap, en heeft toen tot 7 uur in haar eigen bed geslapen. Ikzelf heb ook lekker geslapen, dat was ook wel weer een keer fijn..

Tja, en wat betreft haar laten liggen in haar bed: normaal doe ik dat ook altijd zo, troosten en in bed laten liggen, in ieder geval in de slaapkamer blijven, maar ze valt gewoon niet in slaap, ook niet na een paar uur.. En om nou van 19-23 in haar kamer te gaan zitten in het donker.. Dit is wel echt uitzonderlijk.. Denk dat ik eerst maar eens die jetlag te lijf ga (we zijn al van 12 naar 10 uur, dus dat gaat de goede kant op) en daarna het slapen in bed weer ga introduceren.. T wordt in ieder geval een hele interessante oud&nieuw, ik denk dat F. het licht uitdoet..

Even een poepkont verschonen, tot zo!
Kath: fijn dat je hartje zo goed hebt kunnen horen!
J2,

Gefeliciteerd! Maya, vast raar dat je kleine ventje nu baby af is.

Hier helse nacht gehad, H wou continu drinken en niet een beetje hele bidons.... vanochtend was ze dan ook drijfnat..... ze drinkt zoveel de laatste tijd, moet echt een keer haar urin gaan sticken.

Net even alleen de stad in geweest, heerlijk heb een nwe broek, 2 longsleeves, een topje en een wollen bolero, dus best goed geslaagd!
Oh en kath, ik zou gewoon je gevoel volgen, ik zou zelf zeker niet 3 uur op haar kamertje gaan zitten, denk dat ze dan nog gewoon niet moe is. H ging op vakantie ook heel vaak pas om 9 uur of 10 uur op bed (is dezelfde jetlag) handig is anders, zeker thuis maar niet moe betekend toch vaak niet slapen, verandert denk ik vanzelf weer als ze weer strakker ritme krijgt als ze weer naar kdv gaat.
Ik ook geshopt! Vnl basics bij hema, nu 1+1!
Hoe was je meet moom?
Hier niet geshopt, maar wel een huis wat spik en span is nu

Alles is afgestoft, stof-gezogen en gedweild, toilet weer schoon, alle speelgoed is weer eens geboend, en boven zijn alle slaapkamers gedaan.

Manlief hoeft morgen alleen nog even de badkamer te doen..

Nu nog even genieten van de rust hier in huis, en dan straks mijn meisje weer halen van het kdv.

Kath: wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt en alles goed was!

GW: lekker geshopt dus, klinkt goed wat je gekocht hebt.

Moom: basics geshopt dus, daar is het idd een ideale winkel voor. Was dat 1+1 nou de hele week eigenlijk? Want dan moet ik morgen ook nog maar eens heen denk ik .
ging niet door. allemaal afhakerTs.

justdeb, volgens mij de hele week. de nieuwe baby collectie (zowel j als m) is ook weer zoooo leuk!
Hmmm, morgen dan maar eens even heen, nog even gauw .. Zal eens even tussen de nieuwe collectie kijken dan... Beide kids zullen vast nog wel wat nodig hebben ..
Zo, deze is nog van Sjaak voor J2!

Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!!!

Jeeeej, mn suiker is perfect! Beginwaarde 4.6 en eindwaarde 6.1. Ben zoooo blij!
Fijn char! Dus "gewoon" een dikke buik!

Haha moom, toepasselijke verjaardagsgroet van sjaak!

Zo, hier kind ook weer op bed, man is alvast even boodschappen aan het doen voor morgen. Dus nu even lekker rust in huis.
Fijn Char !!!!

Maya, gefeliciteerd met de verjaardag van J2 !!!!

GW, wat een rust in huis, heerlijk he
GW, ze gaan voor zekerheid nog groeiecho maken. Als die ook 'normaal' is, is buikgroei idd normaal
Maya en j2: gefeliciteerd!! Is ie lekker verwend? Bijzonder hoor, zo'n eerste verjaardag.

Char, fijn dat alles goed is!

Moom, ik ga ook naar eens shoppen daar. Ze hebben alleen nooit maat xs, dus vaak wat groot voor mij.

Gw , dus ook eindelijk geslaagd. Vreemd idd dat h zoveel drinkt.

U

Justdeb, je "mag" nu bevallen! Gefeliciteerd met de mijlpaal.

Kath, klinkt pittig... 4 uur ernaast zitten is geen optie, dus dan maar zo. Of later in bed leggen? Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord.

Vanaf wanneer gaan kinderen een beetje subtiel en geconcentreerd spelen? Hier is het toch vooral hap-snap werk en veel gooien en op de grond timmeren met speelgoed...

Ben niet helemaal fit. Hopelijk morgen wel. Vrienden + veel kinderen op bezoek namelijk...
Fijn Char dat suiker goed is!

GW lekker gesjopt dus. Ik ook best wel afgelopen dagen. Voor F. 2 spijkerbroeken, hem@ en n@me it, en 5 shirts en truitjes van N0ppies. Voor mezelf jurk en tasje en vandaag een nieuw geurtje.

Moom, ik vond juist heel weinig bij de Hem@, heb nog een rokje voor mezelf gescoord om aan de 1+1 te komen..

Zit nu naast F. haar bed, heb nl. wel het idee dat ze best moe is, rode wangen enzo.. Ze is echt zo schattig overdag sinds we thuis zijn, ze knuffelt ons helemaal plat en kijkt ons de hele dag verliefd aan.. Vet jaloers als vriend en ik even knuffelen, dan moet ze er meteen bij, ha ha!

Jeetje Justdeb, wat ben je toch een voorbeeldige huisvrouw!! Onze hulp is met vervroegd zwschapsverlof, dus we moeten de komende maanden zelf aan de bak.. Yuk, totaal geen zin in, maar vriend wil het zelf proberen.. Ik heb een corvee-rooster gemaakt, net alsof we weer op kamers wonen. Ben benieuwd, ik ben bereid het 3 weken aan te kijken, maar anders probeer ik wel iemand te regelen voor de tussentijd..

Hmm, ze heeft haar ogen dicht, maar nog geen overtuigende slaap, blijf nog maar even zitten..
Kath: ik heb vandaag ook hulp gehad hoor, dat heb ik zelf niet gedaan! Mijn moeder is geweest vanmiddag.

Het lukt mij écht niet meer, en bij bijna alles wat ik doe, krijg ik last van harde buik..

Hopelijk gaat F nu weer een beetje eerder slapen, en zo elke dag weer een stuk je vroeger tot ze weer in haar oude ritme zit.

Char: fijn dat de uitslag goed was!!

Speec: ja nu mag het officieel he Nou, nu nog maar even een paar dagen wachten dacht ik zo ...

Beterschap voor jou, hopelijk ben je morgen weer opgeknapt!
Kath, hoe laat gaat F. normaal naar bed s'avonds? Misschien toch wat later in bed doen.

Wat hier ook wel hielp was haar over haar ruggetje aaien of over haar buikje net zolang tot dat ze sliep of tot ik een glimlach van haar kreeg (glimlach betekende : het is goed mama, je kunt gaan).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven