Pffft :(

30-12-2011 23:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, hele dag al lekker Top 2000 aan het meezingen thuis, heel vrolijk, leuke herinneringen bedenken enzo.

En opeens, boem, Ilse Delange - still cry.

Auw, ik mis m'n vader echt zo erg. En ik negeer het altijd maar een beetje maar deze tekst ging echt 'recht het hart in' om het maar even zweverig te brengen.

Al bijna een jaar geen contact met m'n vader innmiddels. Ik dacht dat het wel meeviel maar zit me nu toch af te vragen of hij alleen zit met Oud en nieuw.

Sorry, moest het even kwijt hoor.
Ah koettie, wat rot voor je. Een knuffel van mij!
Ik heb nu vier jaar geen contact met mijn vader en herken dat soort momenten. Soms overvalt t je ineens. Het blijft toch heel pijnlijk ondanks dat je niet voor niks geen contact meer hebt... Sterkte meid.
Thanks, en klopt precies wat je zegt. Het is niets voor niets dat ik hem niet zo maar af en toe..
Ken dat soort momenten ook wel maar dan toch meer dat ik een ouder mis ipv mijn ouder... Sterkte!
In de top 2000 staat toch een flinke hoeveelheid nummers die mij herinneren aan mijn vader. Maar bij de meeste nummers is dat niet negatief. Soms komt er echter een nummer voorbij waarbij ik spontaan moet huilen.

Heel lief, m'n man vraagt niks maar geeft me dan gewoon een knuffel

Heb je lieve mensen om je heen?
Meeste heb ik ook alleen maar leuke herinneringen aan. Mijn hele diepe liefde voor The Who, wat mijn eerste concert was met m'n paps.

Maar dat nummer was gewoon veel te treffend zo opeens! Overviel me een beetje.

En jawel maar ik wil het eigenlijk niet laten merken. M'n kleine zusje heeft er ook moeite mee en mijn vriend heeft het eigenlijk nooit echt begrepen. Heb er eigenlijk ook nooit zo over gepraat eerlijk gezegd..
Oh dat moet wel heel eenzaam voelen dan. Kun je er echt niet met je zus over praten? Of met iemand anders?
Niet met m'n zusje iig. En vriendje die is daar niet goed in. Ga van de week wel even met beste vriendinnetje praten misschien. Ik ben echt een ramp in gevoelige gesprekken enzo!
Wat rot voor je. Het is ook moeilijk. Mocht je t fijn vinden om te mailen, kan altijd
Wat lief van je!

Ik ga straks gewoon lekker slapen, morgen een leuk druk dagje en dan zal het wel beter gaan. En tja, het is zo'n verhaal dat ik het zelf niet eens zo goed weet allemaal, of dat nou in een email past.. Twijfelgevalletje.
Mocht je wel willen, laat maar weten. Zet ik mijn emaildres hier neer.

Een nacht slaap helpt vaak al veel welterusten.
Heel erg bedankt, superlief van je! Wie weet heb ik er nog eens nood aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven