Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
quote:willem1959 schreef op 31 december 2011 @ 08:58:

Slecht huwelijk, ontevreden, wil graag gedomineerd worden. Het zijn mensen die zich graag laten vernederen. Die sporen niet helemaal.

Volgens mij heb je weinig kennis van de theorie van bdsm. Ik zou zeggen: lees je eerst eens in voor je dit soort gemeenplaatsen neerzet.

(deze constatering + raad is ook gericht aan de TO)
Waar in hemelsnaam ben je mee bezig TO?

Je vent bedonderen met iets wat je niet eens van hem wil. Huh? Ik denk dat hij inderdaad goed is voor de huur. Arme man.
Ik ben het eens met Willem hoor naara. Dit klinkt niet geheel labiel en TO's als deze sterken mijn gevoelens ook niet heel erg.

Dat jij een fantastisch BDSM leven hebt, daar lezen we te weinig over. Ik kan het me ook niet voorstellen. Maar niet boos worden heur!! Ik sla terug! (grapje....bedoel het niet rot).

Maar eens met Wim, ik snap er niks van en van TO al helemaal niet. Ik vind het ook niet helemaal sporen en wellicht mis ik iets en moet ik als de donder trouwen met een brave kerel en me door een ander laten slaan.
Er spreekt heel veel vertrouwen daaruit Naara. Omdat ik heel zeker weet dat hij voor 200% te vertrouwen is en niks zal doen wat ik niet wil. Dat volledige vertrouwen heb ik in hem. Ik zal er nooit voor hoeven zorgen, zoiets te doen, want hij zal mij niks aan doen.
quote:Demissionair schreef op 31 december 2011 @ 09:17:

Ik ben het eens met Willem hoor naara. Dit klinkt niet geheel labiel en TO's als deze sterken mijn gevoelens ook niet heel erg.

Dat jij een fantastisch BDSM leven hebt, daar lezen we te weinig over. Ik kan het me ook niet voorstellen. Maar niet boos worden heur!! Ik sla terug! (grapje....bedoel het niet rot).

Maar eens met Wim, ik snap er niks van en van TO al helemaal niet. Ik vind het ook niet helemaal sporen en wellicht mis ik iets en moet ik als de donder trouwen met een brave kerel en me door een ander laten slaan.Dat TO labiel overkomt met ik volledig met je eens. Maar dat bdsm voor labiele types is (zoals Willem stelt) duidelijk niet.
Er lopen meer gekken los rond, dan dat ze in een "gekkenhuis"( inrichting) zitten

Hoe naief is TO..
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 09:33:

Er spreekt heel veel vertrouwen daaruit Naara. Omdat ik heel zeker weet dat hij voor 200% te vertrouwen is en niks zal doen wat ik niet wil. Dat volledige vertrouwen heb ik in hem. Ik zal er nooit voor hoeven zorgen, zoiets te doen, want hij zal mij niks aan doen.

Je WEET niet dat hij te vertrouwen is, dat DENK je.

De proof of the pudding is in the eating. En je hebt nog alleen maar met hem gezoend, verder niets. Je WEET niet eens hoe hij in bed is, je gaat af op wat hij je voorschotelt.

De proof of the pudding is in the eating.
TO: waarom luister je niet naar de ervaringsdeskundigen op dit topic? Ben je zó verblind door die man dat je niet meer normaal kan denken?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nokiafan, denk je niet dat jouw man jou ook voor 200 procent vertrouwt en ook zeker 'weet' dat jij hem niets zal aandoen?

Waarom zou jouw SV wel te vertrouwen zijn, als je het zelf al niet bent?
En toch voel ik aan dat hij compleet te vertrouwen is. Door het contact wat wij hebben.

Er zijn inderdaad veel gekken op deze wereld. Veel verborgen gekken ook. Mensen die er niet uitzien als iemand die gekke dingen kan doen.
Nog maar een keertje dan:

Nokiafan, denk je niet dat jouw man jou ook voor 200 procent vertrouwt en ook zeker 'weet' dat jij hem niets zal aandoen?

Waarom zou jouw SV wel te vertrouwen zijn, als je het zelf al niet bent?

je kan niet weten wat andere mensen denken!
Je lijkt wel een klein kind...

Je weet nauwelijks iets van die man, hebt 'alleen maar' gezoend met hem, en tóch weet je dat hij de sterren van de hemel neukt en dat hij volledig te vertrouwen is? Hóe weet je dat dan?

Je wíl graag dat hij zo is als jij denkt, maar je weet er niets van.. Wat ben jíj naief zeg!

(buiten het feit dat je een onbetrouwbaar loeder bent, als je je man zó belazerd...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nokiafan, goed dat je je man het een en ander verteld hebt. Moet wel een bijzondere man zijn als hij het op deze manier opneemt. Je hebt hem niet voor niets ooit uitgekozen, dat blijkt nu ook.

Wat ik niet snap: waarom je het bdsm-stuk niet benoemt naar hem als zijnde de trigger voor jouw verlangens nu. Maakt het toch eerder makkelijker te begrijpen dan dat je "gewoon" iemand er bij wilt hebben als sv? Lijkt me veel kwetsender voor hem: het krijgen van vanilla-concurrentie dan zoiets specifieks als kunnen vervullen van sub-verlangens als je niets hebt met BDSM.

Hoe zie jij dat?
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 06:08:

Ik heb trouwens goed nieuws, ik heb gister bijna alles besproken met man. Ook dat we gezoend hebben en dat ik niet in monogamie geloof en hem erbij wil hebben. Heb alleen niet verteld dat ik zó onderdanig wil zijn en het leuk vind om opdrachten te krijgen.

Hij nam het redelijk goed op, werd niet boos. Hij gaat er over nadenken, de komende dagen.

Fantastisch nieuws hoor meid.

Jij hebt je eisen op tafel gelegd en hij heeft het maar te slikken.

Want dit is hoe jij het wil hebben. Wat een gesprek moet dat geweest zijn. Je man kreeg dat zo even op zijn bordje gegooid, waarschijnlijk out of the blue.

Heb je er bij nagedacht dat hij wel eens zou kunnen zeggen dat hij het niét wil? En wat doe je dan? Of dat hij de relatie beëindigd?

En dan? Is het je dat allemaal waard?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:anouar schreef op 31 december 2011 @ 09:56:

Nokiafan, goed dat je je man het een en ander verteld hebt. Moet wel een bijzondere man zijn als hij het op deze manier opneemt. Je hebt hem niet voor niets ooit uitgekozen, dat blijkt nu ook.

Wat ik niet snap: waarom je het bdsm-stuk niet benoemt naar hem als zijnde de trigger voor jouw verlangens nu. Maakt het toch eerder makkelijker te begrijpen dan dat je "gewoon" iemand er bij wilt hebben als sv? Lijkt me veel kwetsender voor hem: het krijgen van vanilla-concurrentie dan zoiets specifieks als kunnen vervullen van sub-verlangens als je niets hebt met BDSM.

Hoe zie jij dat?

Helemaal eens.

@Nokiafan: het belnagrijkst vertel je hem niet !!!!!

Volgens mij ben je zelfs bang dat hij hierop positief zou reageren. Een beetje hopeloze situatie dit.......
Ik heb mijn man vanmorgen het onderdanig willen zijn stuk verteld. Hij probeerde even later wat, maar we zijn hier niet alleen, dus ik wilde niet. Daarbij wind het me van hem totaal niet op, helaas.

Ik wil even duidelijk hebben dat het mijn SV gaat worden en dat het zeker (nog) geen Dom/sub relatie is. Ik vind niet dat het dat gelijk is als je bij iemand onderdanig wil zijn en het leuk vind opdrachten te krijgen. Ik heb met geen woord over sm gesproken, dat maakte iemand anders ervan.

De kans zit erin, als het ons beide goed bevalt dat het een echte Dom/sub relatie word. Iets wat mijn man me niet kan geven. Wat hij ook doet het is het net niet.

En SV en ik zijn beide overtuigd dat het zo heeft moeten zijn. We hebben elkaar op zo'n aparte manier leren kennen. En dan blijkt nu dat we precies hetzelfde willen met elkaar.
quote:naara schreef op 31 december 2011 @ 08:52:

[...]

Waar baseer je die uitspraak op?

Naara, je reageerde op een bericht van Willem "Werderom het bewijs dat SM voor labiele mensen is."

Als je de geschiedenis van Willem kent zal je merken dat hij regelmatig dergelijke kreetjes loslaat. Het is uiteraard nergens op gebaseerd. Ik denk dat Willem een beetje provocerend is (moet kunnen), en/of hij begrijpt niet alles van D/s / BDSM (hij is niet de enige) of hij is bijzonder intolerant.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 10:12:

Ik heb mijn man vanmorgen het onderdanig willen zijn stuk verteld. Hij probeerde even later wat, maar we zijn hier niet alleen, dus ik wilde niet. Daarbij wind het me van hem totaal niet op, helaas.

Ik wil even duidelijk hebben dat het mijn SV gaat worden en dat het zeker (nog) geen Dom/sub relatie is. Ik vind niet dat het dat gelijk is als je bij iemand onderdanig wil zijn en het leuk vind opdrachten te krijgen. Ik heb met geen woord over sm gesproken, dat maakte iemand anders ervan.

De kans zit erin, als het ons beide goed bevalt dat het een echte Dom/sub relatie word. Iets wat mijn man me niet kan geven. Wat hij ook doet het is het net niet.

En SV en ik zijn beide overtuigd dat het zo heeft moeten zijn. We hebben elkaar op zo'n aparte manier leren kennen. En dan blijkt nu dat we precies hetzelfde willen met elkaar.

Je begrijpt duidelijk niet wat het allemaal inhoud.

BDSM -->

bd = bondage/discipline

ds = domanance/submission

sm = sado/masoschisme

Bij jou zie ik in ieder geval de elementen discipline (een verbod po jezelf betasten). Daarin zit dan ook automatisch het D/s aspect in.

Dat je dat niet ziet bevestigt mijn eerdere uitspraak: je hebt geen idee wat het betekent, geen idee waar je je mee bezig gaat houden.

Dat geeft niets, maar lees je dan eerst in!

Verder zie ik alleen maar dat je bent uitgekeken op je man, je geeft hem niet eens de kans om samen met jou te ontdekken of hij het wel in zich heeft.

En SV en ik zijn beide overtuigd dat het zo heeft moeten zijn. We hebben elkaar op zo'n aparte manier leren kennen. En dan blijkt nu dat we precies hetzelfde willen met elkaar.Wij kunnen en willen niet voor jou kiezen uiteraard. Als het zo is, so be it.
quote:naara schreef op 31 december 2011 @ 10:45:

[...]

Je begrijpt duidelijk niet wat het allemaal inhoud.

BDSM -->

bd = bondage/discipline

ds = domanance/submission

sm = sado/masoschisme

Bij jou zie ik in ieder geval de elementen discipline (een verbod po jezelf betasten). Daarin zit dan ook automatisch het D/s aspect in.

Dat je dat niet ziet bevestigt mijn eerdere uitspraak: je hebt geen idee wat het betekent, geen idee waar je je mee bezig gaat houden.

Dat geeft niets, maar lees je dan eerst in!

Verder zie ik alleen maar dat je bent uitgekeken op je man, je geeft hem niet eens de kans om samen met jou te ontdekken of hij het wel in zich heeft.Ik ben met jou eens: ik vind het ook jammer dat ze geen kans geeft aan haar man, maar wat D/s betreft weet ze precies wat ze wil / nodig heeft. Dat laatste kunnen wij niet ontkennen, ze heeft het eerder angegeven.
quote:Alisio schreef op 31 december 2011 @ 10:58:

[...]

Ik ben met jou eens: ik vind het ook jammer dat ze geen kans geeft aan haar man, maar wat D/s betreft weet ze precies wat ze wil / nodig heeft. Dat laatste kunnen wij niet ontkennen, ze heeft het eerder angegeven.Je bedoelt als in... ze wil helemaal geen bdsm maar alleen kinky sex? Ja dat zei ik al eerder, wat ze wil heeft niets te maken met bdsm. Dat ze het spannend vindt om een betast-verbod te krijgen is ook alleen maar leuk omdat ze gruwt van haar man. Mocht ze dat wel echt willen omwille van het psychologische aspect (wat ik dus ernstig betwijfel) dan valt dat dus toch wel binnen d/s.

Ik wil even duidelijk hebben dat het mijn SV gaat worden en dat het zeker (nog) geen Dom/sub relatie is.

En SV en ik zijn beide overtuigd dat het zo heeft moeten zijn. We hebben elkaar op zo'n aparte manier leren kennen. En dan blijkt nu dat we precies hetzelfde willen met elkaar.En je man heeft hier niets van te vinden, uiteraard. Hoe hij er over denkt, hoe het hem kwetst.. het maakt je niet uit. Jij en je SV-to-be hebben besloten dat het zo moet zijn. Zum kotsen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 31 december 2011 @ 11:09:

En je man heeft hier niets van te vinden, uiteraard. Hoe hij er over denkt, hoe het hem kwetst.. het maakt je niet uit. Jij en je SV-to-be hebben besloten dat het zo moet zijn. Zum kotsen.

Inderdaad.

Waarom wil je eigenlijk nog verder met je man als je hem zo haat? Als je hem zo doelbewust pijn doet, buitensluit, afstoot? Is hij dan echt alleen maar goed om de huur/hypotheek te betalen? Dan ben je toch niets minder dan de eerste de beste hoer die het voor geld doet? Nee, dat zeg ik verkeerd; dan ben je wél minder dan de eerste de beste hoer die het voor geld doet. Prostituées komen er namelijk eerlijk voor uit dat het hen alleen om het geld te doen is, terwijl jij je man onder valse voorwendselen aan het lijntje houdt. Je doet namelijk net of je nog van hem houdt, maar als ik zo lees hoe je over hem schrijft en hoe je met hem praat is er van houden van al lang geen sprake meer.
.
anoniem_134796 wijzigde dit bericht op 01-01-2012 15:22
Reden: iets met parels en zwijnen...
% gewijzigd

Ik wil even duidelijk hebben dat het mijn SV gaat worden en dat het zeker (nog) geen Dom/sub relatie is. Ik vind niet dat het dat gelijk is als je bij iemand onderdanig wil zijn en het leuk vind opdrachten te krijgen. Ik heb met geen woord over sm gesproken, dat maakte iemand anders ervan. Goh, gisteren schreef je nog heel wat anders:quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:29:

En net hebben we afgesproken dat ik zijn seksslavin ben. En dat ik vanaf nu niks meer doe, seksueel gezien, zonder zijn toestemming. Zelfs voor mezelf aanraken moet ik toestemming vragen en als ik die niet krijg, pech.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven