Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
"quote: Alisio schreef op 31 december 2011 @ 10:58 :

[...]

Ja dat zei ik al eerder, wat ze wil heeft niets te maken met bdsm. Dat ze het spannend vindt om een betast-verbod te krijgen is ook alleen maar leuk omdat ze gruwt van haar man. Mocht ze dat wel echt willen omwille van het psychologische aspect (wat ik dus ernstig betwijfel) dan valt dat dus toch wel binnen d/s."

Eens met Alisio, tegenstrijdige argumenten.

Er is al geen houden meer aan, Nokiafan, dat is helder. Je weet wat je (niet) wilt en naief lijk je zeker niet, hooguit verlust.

Je hebt serieuze do and don'ts gekregen van een aantal shirtdragers hier.Je bent vast slim genoeg om daar je voordeel mee te doen!

You go girl, so be it...

quote:anouar schreef op 31 december 2011 @ 11:31:

"quote: Alisio schreef op 31 december 2011 @ 10:58 :

[...]

Ja dat zei ik al eerder, wat ze wil heeft niets te maken met bdsm. Dat ze het spannend vindt om een betast-verbod te krijgen is ook alleen maar leuk omdat ze gruwt van haar man. Mocht ze dat wel echt willen omwille van het psychologische aspect (wat ik dus ernstig betwijfel) dan valt dat dus toch wel binnen d/s."

Eens met Alisio, tegenstrijdige argumenten.

Er is al geen houden meer aan, Nokiafan, dat is helder. Je weet wat je (niet) wilt en naief lijk je zeker niet, hooguit verlust.

Je hebt serieuze do and don'ts gekregen van een aantal shirtdragers hier.Je bent vast slim genoeg om daar je voordeel mee te doen!

You go girl, so be it...

Dat is niet geschreven door Alisio, maar door mij....
Forgive me, maar om één of andere reden heb ik het idee dat je de gesprekken met je man hierover hier voorwendt om het daar vooral niet meer over te hoeven hebben.

Dan zou dit topic verder kunnen met waar jij het wél over wilt hebben.

Ik vind je (zgn.) acties wel erg snel, m.n. als ik teruglees wat je hier gisteren allemaal nog over te melden had.

Dus, wat mij betreft, dream on, en ik hoop van harte dat je jezelf niet ongelooflijk in de shit werkt.

Ik blijf graag bij mijn enige standpunt in deze: ik hoop dat je man nog eens iemand gegund is in dit leven die 'm wel verdient.
quote:BrightEyes80 schreef op 31 december 2011 @ 11:38:

Forgive me, maar om één of andere reden heb ik het idee dat je de gesprekken met je man hierover hier voorwendt om het daar vooral niet meer over te hoeven hebben.Ha, ik ben dus niet de enige! Het komt op mij ook over alsof nokiafan alleen wil zwijmelen over haar "meester", zonder dat wij haar elke keer wijzen op haar verantwoordelijkheden die ze tegenover haar man heeft. Er is tijdens die gesprekken geen wanklank of verkeerd woord gevallen en haar man gaat zogenaamd meteen overal in mee, jaja. Ik geloof er ook geen barst van. Ze liegt volgens mij niet alleen tegen haar man, maar ook hier.
"quote: Naara schreef:

Eens met Alisio:tegenstrijdige argumenten.

Dat is niet geschreven door Alisio, maar door mij...."

sorry Naara, beetje kippig zo tegen het eind van het jaar.. Erg eens met Naara dus! Ere wie de ere toe komt...
[quote]yvonjaspers schreef op 31 december 2011 @ 11:43:

[...]

Ha, ik ben dus niet de enige! Het komt op mij ook over alsof nokiafan alleen wil zwijmelen over haar "meester", zonder dat wij haar elke keer wijzen op haar verantwoordelijkheden die ze tegenover haar man heeft. Er is tijdens die gesprekken geen wanklank of verkeerd woord gevallen en haar man gaat zogenaamd meteen overal in mee, jaja. Ik geloof er ook geen barst van. Ze liegt volgens mij niet alleen tegen haar man, maar ook hier.[/quote]

Ze lult maar een eind weg, ze gaat vanzelf een keer gruwelijk op haar gezicht, hoe dan ook.

Bovendien tamelijk sneu dat je hier moet gaan zitten liegen om zieltjes te winnen.
quote:yvonjaspers schreef op 31 december 2011 @ 11:43:

[...]

Ha, ik ben dus niet de enige! Het komt op mij ook over alsof nokiafan alleen wil zwijmelen over haar "meester", zonder dat wij haar elke keer wijzen op haar verantwoordelijkheden die ze tegenover haar man heeft. Er is tijdens die gesprekken geen wanklank of verkeerd woord gevallen en haar man gaat zogenaamd meteen overal in mee, jaja. Ik geloof er ook geen barst van. Ze liegt volgens mij niet alleen tegen haar man, maar ook hier.

Nee, jullie zijn zeker niet de enige.

Het is nogal wat als je 'vrouw' dat verteld. En dan zeggen dat hij niet boos werd en er even over na wil denken. Dream on..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leesvoer voor je:

Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

BDSM, voor de liefhebbers - deel II
anoniem_134796 wijzigde dit bericht op 01-01-2012 15:22
Reden: iets met parels en zwijnen...
% gewijzigd
Als je net zo slecht liegt tegen je man zoals je hier doet, dan gaat dis slecht voor je aflopen.

Ik geloof er helemaal niks van dat je dit tegen je man hebt verteld en dat hij zelfs wat met je wilde proberen.
Ah know`t, tha shunt
Hee, maar chartreuse, ze gaat toch niet aan BDSM doen? Nee joh, ze neemt gewoon een SV'tje, en die geeft haar dan opdrachtjes. Niet zo moeilijk doen joh!

En als het fout gaat dan kan zij ervoor zorgen dat hij zijn baan kwijtraakt. Dat ze tegen die tijd zelf een geestelijk wrak kan zijn... pfff, een kniesoor die daarop let. Ze is NU geil dus ze wil het NU, dus waarom zou ze zichzelf informeren over wat ze van plan is? En waarom zou ze de moeite nemen om haar man in dat proces te betrekken? Dat is toch maar de sukkel die voor het brood op de plank zorgt, verder heeft hij niets meer te willen. Je moet het niet zo ingewikkeld maken voor nokiafan hoor, zo bederf je haar voorpret!
.
% gewijzigd
In tegendeel Chartreuse, ik vind dat jij haar met veeeeeel geduld heel serieus hebt genomen, misschien wel serieuzer dan ze verdient;)

Maar gelukkig lezen er ook nog anderen mee, dusseh...thanx
quote:naara schreef op 31 december 2011 @ 10:45:

[...]

Je begrijpt duidelijk niet wat het allemaal inhoud.

BDSM -->

bd = bondage/discipline

ds = domanance/submission

sm = sado/masoschisme

Bij jou zie ik in ieder geval de elementen discipline (een verbod po jezelf betasten). Daarin zit dan ook automatisch het D/s aspect in.

Dat je dat niet ziet bevestigt mijn eerdere uitspraak: je hebt geen idee wat het betekent, geen idee waar je je mee bezig gaat houden.

Dat geeft niets, maar lees je dan eerst in!

Verder zie ik alleen maar dat je bent uitgekeken op je man, je geeft hem niet eens de kans om samen met jou te ontdekken of hij het wel in zich heeft.

Geloof me, ik weet heel goed waar ik me mee bezig ga houden! Ik weet er meer vanaf dan je (nu) denkt.

Ik WIL ook helemaal niet dat mijn man gaat proberen om zó te zijn. Dat werkt niet! En het windt me van hem totaal NIET op. Juist mijn man heeft geen idee wat ie doet en dat is zo niet geil.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 12:25:

[...]

Geloof me, ik weet heel goed waar ik me mee bezig ga houden! Ik weet er meer vanaf dan je (nu) denkt.

Ik WIL ook helemaal niet dat mijn man gaat proberen om zó te zijn. Dat werkt niet! En het windt me van hem totaal NIET op. Juist mijn man heeft geen idee wat ie doet en dat is zo niet geil.Deze post geeft nog meer dan de rest aan, dat het geen bal te maken heeft met bdsm. Je bent gewoon uitgekeken op je vent, en dit is waar jij je achter verschuilt. Heb dan tenminste de ballen om dat tegen hem te zeggen, ipv te liegen en te draaien met oneigenlijke argumenten.
Wel eens gehoord van: gek van verlangen?

Ziek van verlangen.

Voor je het weet is het inderdaad gekmakend en ziekmakend en dan is de sensatie in je lijf niet alleen maar seksueel.

Deze spelletjes zijn heerlijk opwindend, maar zodra het spelletje verder gaat is het geen spelletje meer.

Als je over je eigen grenzen bent gegaan en je niet meer op jezelf kan vertrouwen, is het een lange weg terug.

(the road ahead, empty, highway to a dead end street?)

Betrek je man hier 100% in. The best worse scenario is dat je grapje ernst gaat heten en benen krijgt.
quote:yvonjaspers schreef op 31 december 2011 @ 11:43:

[...]

Ha, ik ben dus niet de enige! Het komt op mij ook over alsof nokiafan alleen wil zwijmelen over haar "meester", zonder dat wij haar elke keer wijzen op haar verantwoordelijkheden die ze tegenover haar man heeft. Er is tijdens die gesprekken geen wanklank of verkeerd woord gevallen en haar man gaat zogenaamd meteen overal in mee, jaja. Ik geloof er ook geen barst van. Ze liegt volgens mij niet alleen tegen haar man, maar ook hier.

Heb jij moeite met begrijpend lezen?

Ik haat mijn man helemaal niet, we houden juist heel veel van elkaar. En we hebben wel degelijk gisteravond laat een gesprek gehad over dit.

Ik heb nergens gezegd dat hij meteen overal in meegaat! Waar haal je dat uit? Hij heeft rustig gereageerd, werd niet kwaad, maar probeerde me te begrijpen. Hij heeft een aantal dingen gevraagd waar ik eerlijk op heb geantwoord. O.a de vraag: Kun jij me beloven dat je monogaam bent in deze relatie? (of iets dergelijks, van die strekking). En ik heb eerlijk nee geantwoord.

Hij gaat over dit alles nadenken. Hij gaf wel gelijk aan dat het voor hem heel moeilijk zal worden, ondanks dat hij dan ook plezier mag hebben met een ander.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 12:35:

[...]

Ik haat mijn man helemaal niet, we houden juist heel veel van elkaar. En we hebben wel degelijk gisteravond laat een gesprek gehad over dit.

Ik heb nergens gezegd dat hij meteen overal in meegaat! Waar haal je dat uit? Hij heeft rustig gereageerd, werd niet kwaad, maar probeerde me te begrijpen. Hij heeft een aantal dingen gevraagd waar ik eerlijk op heb geantwoord. O.a de vraag: Kun jij me beloven dat je monogaam bent in deze relatie? (of iets dergelijks, van die strekking). En ik heb eerlijk nee geantwoord.

Hij gaat over dit alles nadenken. Hij gaf wel gelijk aan dat het voor hem heel moeilijk zal worden, ondanks dat hij dan ook plezier mag hebben met een ander.

Volgens mij ben jij degene hier die moeite heeft. Met begrijpend lezen, EN begrijpend leven.

Er wordt gezegd dat jezelf tegenspreekt, maar daar ga je niet op in. Het enige dat je doet is je man afkammen en je sv to be de hemel inprijzen.

Waarom ben je niet gewoon to the point: je bent je man zat (wat een ge*** over je houdt van hem, dat blijkt echt helemaal nergens uit hoor) en je zoekt een legitimatie om maar niet een hoop gezeik over je af te roepen (zoals in echtscheiding).
quote:naara schreef op 31 december 2011 @ 12:40:

[...]

Volgens mij ben jij degene hier die moeite heeft. Met begrijpend lezen, EN begrijpend leven.

Er wordt gezegd dat jezelf tegenspreekt, maar daar ga je niet op in. Het enige dat je doet is je man afkammen en je sv to be de hemel inprijzen.

Waarom ben je niet gewoon to the point: je bent je man zat (wat een ge*** over je houdt van hem, dat blijkt echt helemaal nergens uit hoor) en je zoekt een legitimatie om maar niet een hoop gezeik over je af te roepen (zoals in echtscheiding).Dat. Dank u!

[...]

Je bent te goed voor deze wereld.. écht.

Zolang jij maar kunt doen wat je wilt, mag hij ook iets van jou. Of hij wil of niet. Maar hé, jij bent dan wel de fantastische vrouw die haar man ook iets gunt, dus aan jou ligt het allemaal niet!
En ik ben niet op mijn man uitgekeken. Ook seksueel niet. We hebben namelijk wel seks. Alleen niet meer zo vaak. Ik doe het niet tegen mijn zin in. Het is alleen eenvoudige seks en ik wil eens wat anders. Iets waarvan ik weet dat mijn man het me niet kan geven, omdat hij niet zo is. Hij is in de verste verte geen Dom. En dat wil ik ook niet, dat hij dat is. Dan is ie zichzelf niet meer.

En wat is nou jullie probleem als mijn man, na er goed over nagedacht te hebben, ermee instemt?

En nogmaals: ik vertrouw mijn gevoel. Ik weet wat te doen als er iets niet goed zit.

Laat me nou! Ik ga het toch wel doen.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 12:47:

Laat me nou! Ik ga het toch wel doen.

Nou, slotje dan maar!

(Op dit topic dan, voor dat je er rare gedachtes bij krijgt)
.
% gewijzigd

Dat noem je een gesprek? Je hebt hem voor een voldongen feit gesteld, je hebt hem verteld wat je allemaal al besloten had met je 'meester'? Dat noem ik geen gesprek, dat is een mededeling.

En nee, je houdt niet van 'm. Je praat negatief, laatdunkend en respectloos over hem, doet dingen achter zijn rug, beslist al over jullie toekomst achter zijn rug om, verbreekt eenzijdig alle afspraken die jullie ooit samen overeengekomen zijn, je hebt het er al over dat je man nooit de plek van je SV kan innemen (terwijl het in mijn ogen juist andersom zou moeten zijn), je vindt hem saai, bent niet meer verliefd op hem (en wel op die vent die je nu aan het idealiseren bent), wordt niet geil van hem, kortom: er deugt niets van je man. Waaruit zou ik hebben moeten opmaken dat je nog wèl van je man houdt, buiten de paar keer dat je dat als een mantra herhaalt? Je houdt niet meer van hem, maar wilt dat voor jezelf niet erkennen omdat je bang bent dat er dan heel wat meer overhoop gehaald wordt dan nu al gebeurt.

Gun je man iemand die wel compleet gelukkig met hem kan zijn, met hoe hij is, met zijn manier van seks, die wel 100% eerlijk tegen hem wil zijn!

Nou ja, wat naara zegt dus eigenlijk (die typt alleen wat sneller dan ik blijkbaar).

quote:Ik heb nergens gezegd dat hij meteen overal in meegaat! Waar haal je dat uit?O.a. hieruit:quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 10:12:

Ik heb mijn man vanmorgen het onderdanig willen zijn stuk verteld. Hij probeerde even later wat, maar we zijn hier niet alleen, dus ik wilde niet. Daarbij wind het me van hem totaal niet op, helaas.
quote:nokiafan schreef op 31 december 2011 @ 12:47:

En ik ben niet op mijn man uitgekeken. Ook seksueel niet. Goh, gisteren las ik toch een aantal keer dat je je man saaaaai vindt. Dat is opeens opgelost?
Ow, een vergeten.

Blind van verlangen.

Nokiafan. Luister nu even naar de tshirts en verdedig je niet verder.

Als je dit met man en sv samen kan bespreken, ben je goed bezig en is ook de enige manier om er echt van te kunnen genieten. Je zal je man nog hard nodig kunnen hebben.

Als het alleen een sv is, dan heet dat gewoon lust en heeft het weinig met seksslavin te doen.

Ik ga oliebollen bakken en poedersuiker snuiven. (Ik bedoel oliebollen en poedersuiker, ik snuif niet)

Pas op wat je schrijft, en wenst. Een foute interpretatie is zo gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven