Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Dat je daarvan nog een exemplaar hebt aangetroffen, SG. Na de achtdaagse cursus Graancirkelmandala's, kleur het kaf van het koren leken ze in een zwart gat of bermuda-achtige driehoek te zijn verdwenen. Leuk boekje, hoor. Zeker voor beginners.

Volgende week dinsdag gaan we trouwens weer van start met de wekelijkse avond barefoot running. Contact met de aarde en het opbouwen van mentale en fysieke vitaliteit staan daarin centraal. Weest allen welkom.

Ik heb hier, van de vorige keer, trouwens nog een strak broekje in maat 60 liggen. Aan het slecht gewassen kruis te zien is het van Spoek. Ben je er weer bij en zal ik 'm voor je achterhouden?

Hartelijke groet namens de sportcommissie,

Elynn

O leuk, lekker rondrennen in Moeder Aarde! Count me in! Ik neem wel mijn gemotoriseerde rollator mee, zeg maar, met fouwheelaandrijving, dus. Nou ja, ik kom met de auto bedoel ik.

Hebben jullie allemaal het verslag van Medsje gelezen, in een ander topic op deze pijler?

Sabbatical in Chili update of zo.

Ik heb meteen wat BEO zaken bij haar in de groep gegooid.

Fijn dat het met het COC goed af lijkt te lopen wat betreft Sinterklaas, ik zat er echt mee, ja gekkigheid, ik weet het maar ik ben dan ook een hele gekke meid.
Mooi logo voor de BEO sportafdeling trouwens Elynn, zelf gemaakt na je peperdure cursus grafisch ontwerpen op kosten van de BEO?
zeg leo, allemaal goed en aardig met die gekkigheid van je, maar ik heb liever niet dat je iedereen van bi-gevoelens beticht buiten de beslotenheid van dit topic.

Ik ben totaal niet bi, maar ik wilde het wel even gezegd hebben.
Lieve Leo, je raaskalt. Sabbaticals, weghonen, scheiden, aanmodderen??? Zal ik morgen wat verse valeriaan voor je meenemen?
Leo, gaat het wel goed met je? Heb je nog wat anders nodig dan de verse valeriaan? Ik snap dat je Medsje erg mist en dat het niet fijn is om haar samen te zien met haar nieuwe 'trainingsmaatje'. Ze zal ooit wel weer haar innerlijke zelf vinden en dan komt ze met hangende pootjes bij je terug. Tot die tijd kun je misschien wat doen aan de stank in de schuur bij de BEO, volgens mij is daar een weckpot van de cursus 'Darmfloraschikken' van het seizoen 2001-2002 ontploft. Elynn, had jij die daar niet opgeslagen, omdat je m nog wat wilde laten rijpen?
quote:yette schreef op 22 november 2011 @ 21:06:

Lieve Leo, je raaskalt. Sabbaticals, weghonen, scheiden, aanmodderen??? Zal ik morgen wat verse valeriaan voor je meenemen?

Doe maar.

Ik lijk zo kalm he, maar intussen.....

Púinhoop is het!
quote:Starshine schreef op 22 november 2011 @ 19:55:

zeg leo, allemaal goed en aardig met die gekkigheid van je, maar ik heb liever niet dat je iedereen van bi-gevoelens beticht buiten de beslotenheid van dit topic.

Ik ben totaal niet bi, maar ik wilde het wel even gezegd hebben.

Je bent niet bi, ok......is ook zo.

Weet die blonde van de alto-sauna dat al?

Maar soit, mij hoor je er niet meer over. Ik ben zo discreet als Albert Verlinde.
Vivaegel en ik melden ons trouwens aan voor de cursus 'krijg je pms gesynchroniseerd', als we dat voor elkaar zouden krijgen lopen we namelijk maar eens per maand het risico op echtscheiding.
Lieve BEO's,

Ik wil mijn prachtige BEO tijdperk vandaag afsluiten door jullie allemaal een heel mooi 2012 te wensen.

Wat heb ik jarenlang gelachen met de wisselende samenstelling van de BEO. Allemaal ontzettend bedankt daar voor! Hoewel we eigenlijk nooit uit onze rol vielen wil ik dat jullie weten dat ik vaak, heel vaak schuddebuikend achter de computer heb gezeten.

Nu denk ik dat de BEO echt ophoudt (zo niet, graag, ga vooral door!) maar niet zonder dat ik jullie gedag zeg.

Lieve Meds, Bianca, Starshine, Spuka, Yette, Egelviva, Elynn, Lionlilly, Hanke, Pom en alle andere vaste of incidentele BEO's; ik heb van jullie genoten!

Kus van jullie voorzitter,

Eleonora van de Beo

Leo, betekent dit dat je ons gaat verlaten? Voorgoed?

*Verslikt zich in haar oliebol*

Lieve Leo,

Wat ontzettend, bijzonder jammer. Ik ben al jaren een groot fan van de BEO's.

Bedankt voor het lachen!

Sapperdeflap, dat kan niet, de BEO is een beweging die altijd weer opduikt. BEO word je niet, je bent een BEO. Dus daarom is het niet uit te roeien. Ook niet bij jou Elaioneora. Vroeg of laat betrap je jezelf weer bij het broekrokshoppen of heb je je alweer opgegeven voor een vage workshop. En trouwens, heb jij de BEO giropas van de rekening met contributies van de afgelopen 15 jaar????
Fraai is dat Leo. In deze tijd van bezinning en zelfreflectie, heb ik juist het goede voornemen om mijn identiteitscrisis vannacht symbolisch af te sluiten door mijn skinny's aan de wilgen te hangen en mijn verwilderde TP's eruit te lokken. Ik begrijp prima waar je doorheen moet, maar, wat Meds zegt, je ontkomt er niet aan. Beo ben je. Al verscheep je je llama's naar Zuid-Amerika en vergrijp je je aan kant en klare producten als aardappelen en boter en uit de buurtsuper. Die broekrok blijft kriebelen.

Ik ben klaar voor een nieuw Beo-jaar! Heb jullie gemist! Tot snel
Sjonge zeg... Leo... En dat op de laatste dag van het jaar! Ik ben dan wel geen actieve BEO, maar wil je desondanks niet zo maar zonder lege handen laten gaan.

Ik ben natuurlijk druk bezig met de voorbereidingen voor vanavond (TP's invlechten, Muurschildering maken met "HAPPY 2012", oliebollen bakken van zuurdesem deeg, persoonlijke menu kaartjes maken van kerstkaarten. En Koos kan ik ook niet om een boodschap sturen, want die is in de schuur een vuurwerkbom aan het bouwen).

Dus... ik heb het moeten doen met wat ik in de kasten heb. Desondanks heb ik me geen kosten noch moeite bespaard en deze prachtige oorbellen standaard voor je gemaakt.

Ik weet dat je geen oorbellen draagt, maar het leek me toch leuk om te hebben! Toch?

Leo, het ga je goed!
Meisjes, het doet me serieus verdriet. Het VF is niet meer een forum waar ik me goed voel. Al een tijdje niet meer.

Jullie zijn zó leuk, al die jaren al, ik ga jullie missen en wie weet tot nog eens, hier (ik ga mijn nick niet anonimiseren of zo) of elders.

En ik hoop dat de BEO blijft bestaan, ook als ik niet meer meepost op Viva!

Lang leve ons!

leo..... nee
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik huil gezellig even mee...

het mag niet
OK Leo, dus je vindt het VF niks. Nou, daar heb je volkomen gelijk in. Maar voor God zeek zeg, wij zijn het forum niet!!!

Het scheelt een hoop als je VF gaat zien als de kerk en de Beo's als wat je daar wilt vinden. Jij zit toch ook niet in de kerk voor de voorganger, de muziek of de lekkere banken? Toch aanvaard je dat alles wekelijks zonder twijfel, omdat je weet wat je er wel vindt: cake en collectezakken!

Zo. Breng hier maar eens iets tegenin.

Ik ga melkbussen omspoelen, anders stinkt het zo met het knallen vannacht.
*Begint alvast een eerbetoon...*

*breekt heel voorzichtig even in*

Ik kwam bij toeval in dit topic terecht en heb er hartelijk om gelachen. En op de laatste pagina aangekomen zie ik dit nieuws! Eleonora, je kent me niet, ik ben niet zo'n enorme poster en ook geen bekende naam op het VF, maar lees jouw posts altijd met veel aandacht. Je bent een lief, oprecht, wijs en grappige poster. Ik vind het ontzettend jammer dat we (ja, daar reken ik mezelf toch ook een beetje onder) je moeten gaan missen hier... Dat wilde ik alleen even gezegd hebben. Alle goeds!

*sluipt ongezien weer weg*
ach jee,

ik miste je al een tijdje, maar dit verwachtte ik niet.

Lieve Leo, stiekum hoop ik je toch weer terug te zien ergens op het forum. Jij met je unieke humor en doordachte, lieve posts terwijl de rest de TO afbrandt.

Tot ziens of vaarwel!

Veel dikke zoenen,

Starshine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven