Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
zaterdag 31 december 2011 om 22:06
Oh ben benieuwd moom. Officieel meten ze het niet meer op. Je moet er echt om vragen. Wij meten het nu zelf. Gewoon omdat we willen kijken hoeveel het nog groeit. Moet maandag ook de HA bellen voor haar ivm nog niet gesloten fontanel. Vind het een beetje onzin, maar ach, let's see what the doctor thinks
zaterdag 31 december 2011 om 22:15
Ja er schijnt wel een verband tussen te zitten Moom. CB arts zei al dat groothoofdige kinderen vaker een grotere fontanel hebben bij geboorte (M. dus ook) en dat het soms wat langer kan duren voordat hij dicht is. Ik kijk er niet van op. Maak me er ook geen zorgen over. Ik heb zoiets van ze heeft een grotere fontanel, dan is het toch logisch dat het langer duurt voordat ie dicht is?
zondag 1 januari 2012 om 09:03
Happy new year!!!
En goedemorgen
Hoe hebben alle kindjes het gedaan gisteravond en vanacht?
T kon gisteren overdag niet slapen van al het geknal, maar gisteravond heeft ze lekker geslapen, af en toe wat onrustig door een harde knal... Dus ik dacht dat ze wel wakker zou worden om 12u, maar nee, ze heeft weer heerlijk overal doorheen geslapen!
En om 8.15 was ze weer wakker.
Ga straks even met haar naar mijn opa en oma. Man ligt nog op bed, die gaat vanavond de nacht in, dus even bij/voor slapen.
Fijne dag allemaal!
En goedemorgen
Hoe hebben alle kindjes het gedaan gisteravond en vanacht?
T kon gisteren overdag niet slapen van al het geknal, maar gisteravond heeft ze lekker geslapen, af en toe wat onrustig door een harde knal... Dus ik dacht dat ze wel wakker zou worden om 12u, maar nee, ze heeft weer heerlijk overal doorheen geslapen!
En om 8.15 was ze weer wakker.
Ga straks even met haar naar mijn opa en oma. Man ligt nog op bed, die gaat vanavond de nacht in, dus even bij/voor slapen.
Fijne dag allemaal!
zondag 1 januari 2012 om 09:37
Gelukkig nieuwjaar allemaal !!!
M. vond het gisteren overdag geweldig. Elke keer als ze een strijker af hoorde gaan zei ze : Boem !! Ze wou ook constant voor het raam kijken naar het vuurwerk.
Vannacht heeft ze werkelijk waar overal doorheen geslapen. Ik snap niet hoe ze het gedaan heeft. Het was niet normaal qua hoeveelheid knal werk, en het was allemaal precies aan de kant waar haar kamer is... maar goed ze heeft heerlijk geslapen, om half 9 werd ze wakker !
M. vond het gisteren overdag geweldig. Elke keer als ze een strijker af hoorde gaan zei ze : Boem !! Ze wou ook constant voor het raam kijken naar het vuurwerk.
Vannacht heeft ze werkelijk waar overal doorheen geslapen. Ik snap niet hoe ze het gedaan heeft. Het was niet normaal qua hoeveelheid knal werk, en het was allemaal precies aan de kant waar haar kamer is... maar goed ze heeft heerlijk geslapen, om half 9 werd ze wakker !
zondag 1 januari 2012 om 10:10
Hier is ze net wakker, ligt nog even bij ons in bed
vannacht werd ze eerst niet wakker dus wij rustig naar buiten geweest paar keer geluisterd maar sliep overal door heen tot wij naar binnen gingen
heb toen bij het zolderraam nog even met haar gekeken mooi zei ze de hele tijd
en vannacht geen drink stops
lag er om twee in dus heb gewoon nog acht uur slaap gehad
vannacht werd ze eerst niet wakker dus wij rustig naar buiten geweest paar keer geluisterd maar sliep overal door heen tot wij naar binnen gingen
heb toen bij het zolderraam nog even met haar gekeken mooi zei ze de hele tijd
en vannacht geen drink stops
lag er om twee in dus heb gewoon nog acht uur slaap gehad
zondag 1 januari 2012 om 13:08
zondag 1 januari 2012 om 13:32
Gelukkig nieuwjaar!!
D heeft ook doorgeslapen. 's middags al met man bij vuurwerk in de buurt gekeken, hij stond te springen van enthousiasme! We hebben hem maar gewoon laten liggen om 12 uur, hij slaapt eindelijk sinds 3 maanden weer redelijk door.
S was wel wakker, die schrok steeds van de carbid.
Zo meteen op nieuwjaars visites, fijne dag iedereen!
D heeft ook doorgeslapen. 's middags al met man bij vuurwerk in de buurt gekeken, hij stond te springen van enthousiasme! We hebben hem maar gewoon laten liggen om 12 uur, hij slaapt eindelijk sinds 3 maanden weer redelijk door.
S was wel wakker, die schrok steeds van de carbid.
Zo meteen op nieuwjaars visites, fijne dag iedereen!
zondag 1 januari 2012 om 13:51
Hier hebben de meisjes gewoon doorgeslapen. Het is ook niet in mij opgekomen om I. wakker te maken.
Vanmorgen de kerstboom weer opgeruimd, weg met de bende
Speec hoe gaat het met de harde plek die je in je borst voelde? Gaat dat weer beter? Ik had het gisteren opeens. Heb maar een paar keer extra gekolfd, onder de douche gemasseerd en volgens mij gaat het nu wel wat beter, maar helemaal lekker voelt het nog niet.
Iedereen morgen weer aan het werk of zijn er nog mensen met vakantie?
Vanmorgen de kerstboom weer opgeruimd, weg met de bende
Speec hoe gaat het met de harde plek die je in je borst voelde? Gaat dat weer beter? Ik had het gisteren opeens. Heb maar een paar keer extra gekolfd, onder de douche gemasseerd en volgens mij gaat het nu wel wat beter, maar helemaal lekker voelt het nog niet.
Iedereen morgen weer aan het werk of zijn er nog mensen met vakantie?
zondag 1 januari 2012 om 13:58
Ja, Ikke Hus, ik heb nog 'vakantie'
Ik zie het al, alle kindjes lekker doorgeslapen dus!
Het zou ook niet in mij opkomen om T wakker te maken, denk ook niet dat zij het zou waarderen als ik dr wakker zou komen maken
Gister overdag vond ze geweldig, het carbid schieten in de buurt, en het geknal van de jeugd. Ben nog even met haar buiten wezen kijken zelfs (niet bij carbid schieten hoor), en hoe harder de knallen, hoe groter dat T de pret had
Ze verkondigde zelfs al tegen de buurvrouw dat ze 's avonds ook naar buiten ging, vuurwerk kijken , hahaha..
Vanmorgen bij m'n opa en oma geweest, daar was ook groot deel van de familie. Straks komen schoonouders nog even hier... Voor de rest moet men maar hier komen, zo makkelijk kom ik de deur niet meer uit namelijk
Ik zie het al, alle kindjes lekker doorgeslapen dus!
Het zou ook niet in mij opkomen om T wakker te maken, denk ook niet dat zij het zou waarderen als ik dr wakker zou komen maken
Gister overdag vond ze geweldig, het carbid schieten in de buurt, en het geknal van de jeugd. Ben nog even met haar buiten wezen kijken zelfs (niet bij carbid schieten hoor), en hoe harder de knallen, hoe groter dat T de pret had
Ze verkondigde zelfs al tegen de buurvrouw dat ze 's avonds ook naar buiten ging, vuurwerk kijken , hahaha..
Vanmorgen bij m'n opa en oma geweest, daar was ook groot deel van de familie. Straks komen schoonouders nog even hier... Voor de rest moet men maar hier komen, zo makkelijk kom ik de deur niet meer uit namelijk