Kwaliteit van de postbezorging wordt steeds belabberder

29-12-2011 19:02 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is logisch dat de kerstpost er wat langer over doet dan normaal, maar nu ontvang ik nog steeds kerstkaarten die al op 21 december, 8 dagen geleden dus, zijn afgestempeld! Dat is wel erg traag moet ik zeggen. Ook is er het afgelopen jaar bij herhaling post voor mij nooit aangekomen, terwijl ik met zekerheid heb weten te achterhalen dat het naar het juiste adres is verstuurd.

Ben ik de de enige die het idee heeft dat de kwaliteit van postbezorging achteruit holt?

Dit is een slechte ontwikkeling. Kerstkaartjes, jammer dan. Maar er kunnen erg persoonlijke en belangrijke stukken bij de post zitten.

Maarja, je hebt niks te kiezen, want de oude PTT is in feite nog steeds monopolist.
quote:pandorab schreef op 30 december 2011 @ 18:20:

Hier vandaag ook kerstkaarten die al op de 21ste gestempeld waren. Dat er wat dagen tussen zitten begrijp ik, maar hoe is het in godesnaam mogelijk dat binnenlandse post 10 dagen onderweg is? Hier vandaag ook nog kaartjes in de bus die stempel 21 december hadden. Volgend jaar maar de dag na sinterklaas de kaarten op de post doen??
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
In Groningen is er ook een bedrijf dat met "arbeidsgehandicapten" werkt, geel-rode fietstassen, ik geloof Businesspost. Soort van koeriersbedrijf.

Ik krijg al jaren geen post op maandag en verjaardagskaarten doen er bij de ptt vaker vijf dagen over dan één.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
In mijn vorige woonplaats is zelfs een kaart met niet meer gegevens dan voornaam-straat-dorp keurig aangekomen. Mijn oma was vergeten het huisnummer en de postcode op te schrijven.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven