hamsterrrrrbingo!
zondag 1 januari 2012 om 20:05
Hoewel het eigenlijk te kinderachtig voor woorden is, zat is zojuist toch klaar voor de buis met mijn bingokaarten.
Helaas zat er voor mij niets bij deze week, zelfs van mijn beste kaart moest ik nog 3 cijfers.
Die nieuwe keuken heb ik eigenlijk niet eens nodig, maar een doos kaasstengels of een cadeaubonnetje had mij best geinig geleken.
Wie keek er nog meer? En wie heeft er wat gewonnen.
Ik vind het wel weer een slimme actie van de Ah.
Helaas zat er voor mij niets bij deze week, zelfs van mijn beste kaart moest ik nog 3 cijfers.
Die nieuwe keuken heb ik eigenlijk niet eens nodig, maar een doos kaasstengels of een cadeaubonnetje had mij best geinig geleken.
Wie keek er nog meer? En wie heeft er wat gewonnen.
Ik vind het wel weer een slimme actie van de Ah.
zondag 1 januari 2012 om 20:18
quote:bubbelwijn schreef op 01 januari 2012 @ 20:17:
De getallen zijn
5 2 22 6 4 13 29
14 20 8 24 19 23 28
Behoudens typefouten
Ik heb eerst de getallen opgeschreven, en ben toen pas gaan controleren.
Niet helemaal:
5, 2, 22, 6, 4, 13, 1, 29, 14, 20, 8, 24, 19, 23, 28
O haha, zie dat je alleen de 1 maar miste, dus valt mee
De getallen zijn
5 2 22 6 4 13 29
14 20 8 24 19 23 28
Behoudens typefouten
Ik heb eerst de getallen opgeschreven, en ben toen pas gaan controleren.
Niet helemaal:
5, 2, 22, 6, 4, 13, 1, 29, 14, 20, 8, 24, 19, 23, 28
O haha, zie dat je alleen de 1 maar miste, dus valt mee
zondag 1 januari 2012 om 20:21
quote:dizzyy0 schreef op 01 januari 2012 @ 20:19:
heb ook niks helaas.... moest nog 3 cijfers
maar hoe controleren zij dat je de bingo kaart van vandaag niet volgende week weer gebruikt? Of delen ze per week andere kaartjes uit?
Er staat heel groot op dat de trekking '01-01' is. En ook heeft elke kaart een eigen code.
(jaja, ik heb me verdiept in de hamsterbingo! )
heb ook niks helaas.... moest nog 3 cijfers
maar hoe controleren zij dat je de bingo kaart van vandaag niet volgende week weer gebruikt? Of delen ze per week andere kaartjes uit?
Er staat heel groot op dat de trekking '01-01' is. En ook heeft elke kaart een eigen code.
(jaja, ik heb me verdiept in de hamsterbingo! )
zondag 1 januari 2012 om 20:22
zondag 1 januari 2012 om 20:36