als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!

Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
@ miran29, De negeerstand ga ik ook proberen. Maar het is soms zo lastig! Ik weet niet of jullie dat herkennen, maar ik denk steeds meer terug aan de fijne momenten die we hadden.. En ik verlang zo naar dat het weer zo was.. Terwijl ik ook diep van binnen weet, dat het niet werkt..
@pataya: het is inderdaad heel moeilijk om te negeren en zeker iemand waarvan je heel veel hebt gehouden en waarvan je dacht een toekomst mee op te bouwen. Ik moet zeggen, dat ik in het begin ook terug reageerde en smste, maar ik doe het niet meer, want ik heb uiteindelijk alleen mezelf er maar mee. Ik denk dat als je contact blijft houden, het verwerken ook niet gaat.

Ik heb precies hetzelfde. Denk ook steeds aan de leuke en fijne momenten. Terwijl ik ook echt wel weet dat het niet meer werkt. Raar is dat he!

Maar het is bij jou ook nog zo kort geleden. Het enige wat helpt is de tijd. Het slijt wel.
@inspirea: ik gaf al maanden aan dat het niet meer leuk was en dat ik niet meer verliefd was, maar hij vond dat ik maar moest veranderen terwijl hij overduidelijk de problemen had ( welles nietes verhaal)

we hebben nu al twee weken ruzie nouja ruzie elke keer als ik mijn spullen probeer te halen werpt hij zich aan me voeten of wordt agressief. Hij kan het maar niet begrijpen dat ik die stap heb gezet en er mee doorzet. Maar ik ben zo gelukkig nu! Ben weer bij mijn moeder ingetrokken, en ook dat bevalt me prima, dus al met al 2012 is nu al een top jaar!;)

en nu een welverdiende borrel halen in de kroeg!
quote:pataya schreef op 01 januari 2012 @ 21:01:

[...]

Hmm, leuk kan ik het niet noemen. Ben er doorheen gekomen

Alleen sochtends wakker worden, en allemaal boze smsjes van mijn nu ex, dat ik hem geen nieuwjaarssms had gestuurd! Was een schijtwijf en al..

Naja, Happy New Year zou ik zeggen.. Pff..
x
Ik heb nu ander halve week geleden mijn relatie verbroken. Af en toe denk ik nog wel is aan haar, maar over het algemeen voel ik me wel beter. Dat als ik met vrienden ben, niet steeds SMSjes krijg met: 'Hoe is het daar, met wie ben je, hoelaat ben je thuis'. Heb een goede jaarwisseling gehad met mijn vrienden, en moet toegeven dat de aandacht van verschillende meiden me ook wel bevalt.
@inspirea

Dank je Ja ik heb veel aan mijn vrienden en collega's. En mijn nieuwe huisje ( sinds okt jl ) is mij heilig..... Rust en niet meer geclaimd en gecontroleerd worden
@inspirea

Ja het is weer wennen om alleen te zijn heh... En af en toe komen er nog herinneringen die pijnlijk kunnen zijn ( of ze nu leuk of minder leuk zijn ) en die moet je ook een plekje geven!
@miran29

Ik begrijp je wel.... Ik ben bijna 7 maanden geleden bij hem weggegaan. En ik denk vreselijk veel aan hem. Aan de nare en aan de mooie dingen. Ik ban het weg. Anders blijf je er in hangen! Voor geen goud zou ik hem terugwillen maar ik weet dat het een verwerkingsproces is. Ik was een wrak toen ik wegging bij hem en ik ben weer helemaal bijgetrokken.... Het heeft tijd nodig meid!!!
@miran29

Ja echt heel raar. En stom ook. Het liefst zou ik hem willen haten voor hoe hij mij gekwetst heeft, heeft gelogen en mijn zelfvertrouwen naar de ××× heeft geholpen... Maar t lukt niet. De fijne momenten duiken alleen op. Maarja.. Ik zal t wat tijd geven. Morgen zijn laatste.spullen bij elkaar rapen en dan kan hij t van de week komen ophalen. En daarna ga ik hem voorlopig maar.proberen een tijdje uit mijn leven bannen. even mezelf weer terug vinden!

Gaat het nu beter met jou nu je hem negeert?
Hoi Maaike! Nou dan zitten de meesten hier dus in hetzelfde schuitje he... Helaas heb ik het de dag voor oud en nieuw verbroken en dan denk je nog wel even wachten misschien?! Want anders zit je hier ook maar zo alleen te wezen, ik kon namelijk helaas niet weg. Maar goed, dan maar liever alleen dan me de hele avond nog ergeren aan een relatie waarin je niet met respect behandeld wordt. De klap zal misschien nog wel komen, voel me nu behoorlijk sterk...

@ Pataya: Gewoon nummer en mailblokkering instellen. Ik heb te vaak geprobeerd in 2,5 jaar tijd te antwoorden op die smeekbedes en dan kom je weer bij elkaar en is het weer hetzelfde. Zo kom je niet verder. Nu met zijn allen op naar een liefdevol 2012!
Hier ook een single.

Ik heb de relatie na 2 jaar verbroken ergens half november. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad, en was er denk ik ook wel al klaar mee voor ik dat besluit nam.

Ik vond oud en nieuw erg rustig zonder de verplichtingen van zijn vrienden.

Tegelijk geniet ik ontzettend van alle aandacht van andere mannen, en het contact dat ik met iedereen weer heb. Voor mijzelf is het heel goed om weer op eigen benen te staan.

Voor iedereen die er wel moeite mee heeft een dikke knuffel natuurlijk !!! 2012 wordt vast een erg positief jaar !
Hier ook weer single. Niet zo'n lange relatie gehad, begonnen en geeindigd in 2011. Maar wel heftig, denk ook omdat ik halverwege de 30 ben.. dan worden de belangen en verwachtingen toch wat anders, hoezeer ik ook probeerde die niet te hebben...

Maar goed, heb de scherven opgeveegd en ga gewoon verder met mijn leven Mijn motto voor het jaar: stilstaan bij keuzes die ik maak, van mijn smaak thee tot aan waar ik ga wonen, en me elke keer bewust afvragen "wat wil ik nou eigenlijk"

Voor iedereen een dikke knuffel!
Ik ook single! Precies hetzelfde verhaal als Tutholaa eigenlijk, maar mijn relatie heeft ieys langer geduurd! :Imao:

Heb wel zin in 2012!!
Ik ben single sinds een week of twee en vind het echt heerlijk! Hoewel ik hem soms nog wel mis, valt er een last van me af!

Nu wil ik voorkomen dat ik te snel weer verliefd word, maar het 'kwaad' is al geschied... nu een kansloze erg leuke jongen uit mijn hoofd zetten!

Ik vind single een nieuw jaar beginnen voelen als een schone lei. Is me nog zelden gebeurd de afgelopen jaren. Er was altijd wel een man bij. Nu wenste ik een onbekende man een gelukkig nieuwjaar dit jaar. Had ook wel z'n charme.
Ik ben dit jaar ook als single begonnen....Inmiddels een half jaar ben ik alleen(met mijn dochter) en nu de puzzelstukjes rondom mijn ex op zijn plaats beginnen te vallen, mag ik blij zijn dat ik van hem en zijn leugens af ben. Helaas zit, meisjeklein er tussen....op dat gebied, ben ik nog lang niet klaar.... Een nieuwe relatie zit er ook nog niet in, zou ook niet verstandig zijn, alhoewel ik de warmte van een goede relatie wel mis.....
@ maaike: net single lees ik: lastig of niet?

Ik ben 1,5 jaar alleen na een relatie van 11 jaar, qua single tijd dus ongeveer even lang als inspirea. Ook verhuisd, dus herken me ook wel in jouw post inspirea! Het gaat me best goed, sinds een paar maanden, maar het duurt me veel langer dan ik dacht. Daarbij vond ik O&N heavy: echt zo'n moment van bezinning en me beseffen wat we hadden. Niet met ruzie uit elkaar gegaan, zien elkaar ook nog wel eens, en houden ook nog van elkaar. Maar het werkt niet, persoonlijkheid zo ver uit elkaar gegroeid... Maar heavy dus. Hoe doen jullie dat?

@ laurentien: ik herken jouw mood: bkstr-time! Ik leer meer wat ik wil, voel en wat ik niet wil. Er is ook weinig ruimte voor wat anders, zo lijkt het.
@kiekeboee11: hoe smaakte de borrel gisteren? Fijn dat je gelukkig bent!

@laurentien1970: op dit moment denk ik alleen maar aan de leuke en fijne momenten. Terwijl er ook zoveel rot momenten waren. Ik wou dat ik die knop kon omdraaien. Mijn ex en ik zijn ook zo anders qua karakter. Nu hoeft dat natuurlijk niets uit te maken, maar in ons geval ging het gewoon niet meer. Ik wil hem ook echt voor geen goud terug. Mijn verstand is al helemaal klaar met hem, maar dat hart he, dat maakt het zo lastig.

@pataya: het geeft wel wat meer rust nu er geen contact meer is. Je word er niet steeds mee geconfronteerd. Ik voel me altijd weer rot als hij weer iets van zich laat horen. En toch heb ik dan niet het lef om tegen hem te zeggen dat hij me met rust moet laten! Ik had zelfs gehoopt iets van hem te horen met de jaarwisseling. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op! Heb jij nog wel contact met je ex dan?

Voor allemaal een dikke knuffel! En voor degenene die moeten werken: werkse en voor degenen die nog vrij zijn: geniet van de vrije dagen!
Aangezien we hier niet alleen zijn om over onze exen te praten ......

Wat gaan jullie allemaal ondernemen in 2012? Leuke vooruitzichten, leuke plannen?
Hier nog iemand die single 2012 ingaat. Ruim 3 maanden terug zette ik een punt achter mijn relatie van 2,5 jaar omdat het niet zou gaan werken op lange termijn. Daarna is ex veranderd in een niet al te leuk persoon, dus 2 weken terug heb ik al het contact met hem verbroken en tot nu toe is dat een goede keuze geweest.

En om meteen miran29 haar vraag te beantwoorden: ik hoop komende zomer 3 maanden naar de VS te gaan om daar te werken. Wil al jaren en altijd had ik redenen om niet te gaan, maar als alles goed gaat ga ik dit jaar wel!
Ik lees mee. Ik ben single sinds augustus na 5 jaar. Laatste jaar samen was heftig, ik ben zooooo boos om wat ie me allemaal geflikt heeft. Dus ik zou dolblij moeten zijn dat ik daar vanaf ben. Maar toch doet het pijn om hem steeds weer te zien, en blijkbaar iets te missen wat ik niet begrijp? Het boek kan dicht, 2011 is afgesloten, ons huis is verkocht en ik moet gewoon verder met mij leven. En toch blijf ik denken aan alles wat er gebeurd is, de goede en vervelende dingen. Ik heb de relatie verbroken en hij heeft sinds een maand alweer een nieuwe vriendin. Het voelt alsof de breuk hem koud laat, hoppa ipv mij weer een nieuwe vriendin. Het doet zo pijn, mijn vertrouwen is foetsie en ik ben echt bang hoe lang het gaat duren voordat ik een volgende leuke man weer kan vertrouwen....

een dikke voor iedereen hier die em nodig heeft
@Dingie: wat super! Wat voor werk ga je doen in Amerika? Hoe

@Koekie1980: ik zou ook woedend moeten zijn op mijn ex. Maar op de een of andere manier kan ik dat niet of lukt het niet. Ik snap mezelf soms niet. Word soms echt moe van m'n eigen gedachten. Ik wil hem voor geen goud meer terug, maar toch die gedachten aan hem blijven. Heel raar.

Het lijkt me best pijnlijk om te weten dat je ex een nieuwe vriendin heeft. Mijn ex woont in een andere stad. Hoef hem nooit meer tegen te komen.

Mijn vertrouwen is ook flink beschadigd. Maar ik weet zeker dat je echt wel weer van iemand kan houden. En waarschijnlijk nog meer dan dat je van je ex deed.
Ivm herkenbaarheid hou ik het een beetje vaag, maar als ik kan gaan wordt het werken met kinderen, waarschijnlijk in de vorm van zomerkampen of dag activiteiten.

@Koekie: heel herkenbaar. Vooral dat je heel graag blij zou willen zijn dat je van hem af bent, verstand en gevoel staan helaas soms nogal een eind van elkaar af ben ik achter gekomen. Neem eerst lekker tijd voor jezelf zou ik zeggen, dat verdien je. En ik geloof ook dat je weer een nieuwe vriend zult vinden, leuker dan je ex. Ook al zie je het soms even niet, je hebt het uitgemaakt met een reden.

Mijn ex stond ook binnen een paar weken weer op een datingsite en dook na een maand alweer met een ander in bed (hoorde ik maand of 2 later), maar riep ondertussen wel dat hij mij zo miste en terug wilde. Dat voelde ook goed beroerd. Heb hem daarna ook meegedeeld dat ik 'm nooit meer hoefde te zien, dat gaf wel wat rust.

@Miran: die gedachten zijn inderdaad ook heel herkenbaar. Hem niet terug willen, maar wel de leuke dingen missen. Ergens lijkt het me fijn dat je ex in een andere stad woont, dan kun je elkaar ook niet per ongeluk tegen komen.
@Bkstr

Klopt! Ik volg meer mijn gevoel en laat me niet meer leiden door anderen! Je leert op een gegeven moment wat je ECHT NIET MEER WILT! En inderdaad de rust die je voor jezelf creeert! Eerder in mijn relatie en in andere situaties ging ik aan mezelf voorbij! Dat is afgelopen.
@miran29

Ik begrijp je. Na bijna 7 maanden denk ik alleen maar aan de fijne dingen. Terwijl hij mij vreselijke dingen heeft aan gedaan. Ik dwing mijzelf de nare dingen naar boven te halen.... Hoe gek kun je zijn dat je zo vaak denkt aan de fijne dingen terwijl de ellende veel heftiger was. Miran29 ik zie dat als een stuk verwerking!! Afscheid nemen!! Dat is moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven