Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Balen voor het ventje en jullie Meave, hoop dat ie er snel weer bovenop is!

Wat een ubercute fot's ban Mops in de AK! :0
Dt is toch NIET te geloven: ik word hier lek geprikt door een setje fucking MUGGEN (niet dat ze aan het neuken zijn, maar ze prikken mij dus). Muggen! In februari! En het jeukt als de ziekte. Ik heb er al 1 dood gemept, realiseerde me eerst niet wat er gaande was. Dat verwácht je toch niet? Grom.

En nu ga ik écht weer werken...

Kus voor Meave en het komt nog wel. Desnoods kom ik er een keer voor terug, ben niet ver weg, tenslotte . Sterkte voor je jongetje!
quote:Bambi schreef op 26 februari 2008 @ 10:09:

Sinds Bloesem voor die toko werkt, zit ze een stuk vaker in de kroeg..

Heb toch ook af en toe behoefte aan een praatje met collega's en sja, die zitten nou eenmaal in de Kroeg!

Hoe is het, lief Hert?
Bloes:

Of was dat niet de lach die je bedoelde in je mail?

Roze catsuit is hier nog niet gearriveerd. Paarse jurk wordt wel vaak gedragen, evenals de berg rompertjes van Kjong ( I mommy ) waar het moqqeltje als een razende ingegroeid is.

Meave, wat is het geworden bij de dokter? Jouw zin of zijn (m/v) zin?
Neu, Q, ik vind deze toepasselijker: (je ként me zo intussen wel??? )

En heeft Qrummel al haar nieuwe setje aangehad met de lingerie of heeft Qlief nog niet gewassen?
De was is mijn taak.

Nope trouwens, de lingerie past niet bij de bovenkleding die ze nu aan heeft. Véuls te hoerig ook, die lingerie van jou.

(Denk dan toch ook eens ná voor je een kadootje voor mijn dochter koopt. Sexy lingerie voor een kind met een enórme zuigbehoefte. )
En dat in jouw wijk..... Dom dom, het spijt me. Ik stuur de kassabon wel op.
En de af-was is de taak van ...?
Qlief, dúhuh. (Niet dat hij het wel leuk vindt hoor. Ik vind de was wel leuk trouwens. Eigenlijk is dat niet zo eerlijk zeker? )

(Sorry hoor, al mijn onbenullige posts hier, maar ik mag van Bloes niet bellen. )
Q, het is niets geworden bij de dokter. Ik heb de afspraak omgezet in een belafspraak wegens een spuugend Mootje, maar de dokter heeft niet gebeld. Het heeft ook geen bloedspoed, dus ik bel morgen wel weer...
Sjee, het is wel echt van het één direct door naar het ander zo! Arme knul!

(Oh, Bloes, vuilnis is ook de taak van Qlief en raad eens wie er nu niet is en raad eens wat ze nu op komen halen? Juistem. )
Tja. Hij heeft uren en uren geslapen vandaag. En maar piepen van de buikpijn als hij wakker was. Zielig hoor. Het meest gek vind ik wel zijn oogpijn waar hij steeds over klaagt. Vooral op school. De dochter van Pammie (mutsen) had ongeveer dezelfde klachten (moe, oogpijn, hoofdpijn) en zij had pfeiffer. Wil niet zeggen dat Mootje dat heeft natuurlijk, maar het zou me niets verbazen. Hij ziet er erg slecht uit de laatste maand(en) en is erg moe. En dan die oogpijn...
Apart. Bij volwassen Pfeiffer hoort geen oogpijn, dus daar zou ik niet alert op zijn geweest. Als je er al maanden mee loopt, dan snap ik dat je bloed wilt laten prikken. (En ook dat dat geen haastklus is. )

Sneu hhor, voor hem. En jij zult ook wel moe zijn...
Ik ben altijd moe Qwertu. Dat gaat wel over als Vietje 18 is ofzo. Hoop ik.
bah sneu voor mootje....hopelijk knapt hij gauw ècht op. KK kan over 4 weken terecht bij kinderarts: wat mij verheugde was dat ze later op het antwoordapparaat stonden met een afspraak die was uitgevallen , of we misschien zin hadden een week eerder te komen? Nu dus 3 weken,attent!

Goede vrienden van ons hebben een zoon gekregen vandaag (stuit -> sectio)en ik vind de naam echt niks...pfffff, lastig. Gelukkig is ze niet het type wat me zal vragen hoe ik de naam vind, dat scheelt!
Naam in AK!
gewoon hollands, ome...... Ik vind het zo niets voor hun eerlijk gezegd, had iets heel anders verwacht!
pfff, nu is het net of ik niet van Hollandse namen hou, juist wel, maar deze vind ik wat saai....hoop niet dat ik iemand nu voor het hoofd stoot?
Misschien Lisa die hier ergens op deze pijler rondzwerft.
Heet dat kind nou Ome?
... met z'n piemel in de knoop?

Vind ik ook niks hoor...
quote:meave schreef op 26 februari 2008 @ 19:22:

Ik ben altijd moe Qwertu. Dat gaat wel over als Vietje 18 is ofzo. Hoop ik. Ik dacht dat dat ergens aan het eind van jaar 1 wel weer bijgeslapen kon worden. Ben veel te naïef het moederschap in gestapt zeker.
Tweede naam Piet zeker?

Q, was jij dan ook je eigen burqini? (en jij mag niet bellen tijdens boeren-eettijd en tussen 23 en 8u, that's all )
Oh. Ik dacht aan een andere Ome dan Qwertu geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven