Nieuwjaarsduik

02-01-2012 00:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag als mega koukleum mee gedaan aan de nieuwjaarsduik in Scheveningen.

Dat moest ik van mijzelf toch eens in mijn leven gedaan hebben, en een betere winter dan dit komt er niet snel meer. Dus hop bikini aan, en het water in geweest!

Supertrots op mijzelf uiteraard !

Heb ik medestanders?

Zo ja, hoe hebben jullie het ervaren?

Niet meegedaan? Zou je het ooit willen?
Oeww spannend, hoe doe je dat toch in de kou. Alhoewel het vandaag voor de tijd van het jaar nog meeviel. Ik zou het iig niet kunnen. Kan in het zwembad al nauwelijks van de hete douche naar de kluisjes lopen zonder te bibberen;-)
quote:actrice schreef op maandag 02 januari 2012 00:34 Oeww spannend, hoe doe je dat toch in de kou. Alhoewel het vandaag voor de tijd van het jaar nog meeviel. Ik zou het iig niet kunnen. Kan in het zwembad al nauwelijks van de hete douche naar de kluisjes lopen zonder te bibberen;-)

Domweg doen ! En ze hebben muziek waar ik vrolijk op mee heb staan springen om mijzelf warm te houden.

Toch raar hoe snel de kou went !
Ik vond het KOUD!!!!!!! Maar wilde het een keer gedaan hebben ook en ben trots! Goed gedaan jij ook!
Ieder jaar zeg ik dat ik graag mee had willen doen en dus beslis ik ieder jaar dat ik de volgende keer ECHT mee ga doen, maar op de dag zelf kom ik er steeds net te laat achter. Gister dus om 5 voor 2, helaas. Maar volgend jaar....;-)
Ik heb het ook een keer gedaan ja, maar toen was het veeeel kouder dan het dit jaar was. ik vond het echt een reuzekick, maar ik doe het nooit meer.
Gefeliciteerd dames, ik heb er een aantal keren tussen het publiek gestaan en gelachen om de mensen met hun capriolen op de pier..

Zelf meedoen.. ? Nee dankje daar pas ik voor,wel respect voor de mensen die het ook de voorgaande jaren wél hebben gedaan.
Ik heb ook voor het eerst meegedaan en vond het erg meevallen met de kou. Zelfs nog even teruggegaan het water in (heel kort haha). Het was leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven