*** Bar Too Much 193 ***
vrijdag 30 december 2011 om 09:08
Mogge Nachtbroakerts!
Rouge, even een voor jou! Is toch even anders dan je dacht, een babytje krijgen en het huilen he? Is ook best wel vermoeiend allemaal. En als je er even over wilt spuien, kom maar op, mag best!
Ga me zo eens in de kleren hijsen en aan de slag, moet nog een hoop doen.... Fijne dag allemaal lieverds!
Rouge, even een voor jou! Is toch even anders dan je dacht, een babytje krijgen en het huilen he? Is ook best wel vermoeiend allemaal. En als je er even over wilt spuien, kom maar op, mag best!
Ga me zo eens in de kleren hijsen en aan de slag, moet nog een hoop doen.... Fijne dag allemaal lieverds!
zaterdag 31 december 2011 om 12:16
Tja en dan is het over een kleine 12 uur zover, begint er een nieuw jaar. Er veranderd eigenlijk niets dan de telling van het jaar, we gaan van 2011 naar 2012.
Toch wil ik jullie allen van Bar too Much, of je hier nu vaak was of niet, een warm, liefde-, gloed- en inspiratievol nieuw jaar wensen!
Dat 2012 datgene mag brengen waar je van droomt, gerealiseerd wil zien, wat je ook van plan bent! Een hele dikke knuffel, dikke zoen, FPWtje....
Toch wil ik jullie allen van Bar too Much, of je hier nu vaak was of niet, een warm, liefde-, gloed- en inspiratievol nieuw jaar wensen!
Dat 2012 datgene mag brengen waar je van droomt, gerealiseerd wil zien, wat je ook van plan bent! Een hele dikke knuffel, dikke zoen, FPWtje....
zaterdag 31 december 2011 om 19:14
Ik ben ook gewoon thuis, met ons zessen - althans, tussen het heen en weer geloop door. Op dit moment zijn er een paar kinderen hiernaast. Zometeen even eten (ik mocht eindelijk koken, was de keuken uitgejaagd door De Vader) en dan zullen we wel weer heen en weer gaan lopen tussen Fantastico en hier.
zondag 1 januari 2012 om 14:39
quote:Flowerpowerwoman schreef op 01 januari 2012 @ 11:59:
Wies, dank voor het lekkere ontbijt! Je houdt de traditie in ere?
Ik ga zo de Kerstboom aftuigen.... Rustig hier, alle tijd van de wereld....
Hippie, dat is een fijne gedacht, ik ga dat weer proberen ieder week-end.
Ik was er eerlijk gezegd mee gestopt, omdat die stommeontbijttafel er soms nog stond de volgende middag
Maar dit jaar probeer ik weer om de week-ends goed te beginnen.
Yetje, easy meis, bij jou komt de jetlag gewoon na een half jaar....
Issie vast over een week wel weer over
Jootje, wat was dat weer fijn, dat jullie er waren...
Wies, dank voor het lekkere ontbijt! Je houdt de traditie in ere?
Ik ga zo de Kerstboom aftuigen.... Rustig hier, alle tijd van de wereld....
Hippie, dat is een fijne gedacht, ik ga dat weer proberen ieder week-end.
Ik was er eerlijk gezegd mee gestopt, omdat die stommeontbijttafel er soms nog stond de volgende middag
Maar dit jaar probeer ik weer om de week-ends goed te beginnen.
Yetje, easy meis, bij jou komt de jetlag gewoon na een half jaar....
Issie vast over een week wel weer over
Jootje, wat was dat weer fijn, dat jullie er waren...
maandag 2 januari 2012 om 21:25