Alarm: zeurtopic :)

02-01-2012 22:42 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik zeur, maar moet het toch even kwijt: mijn vriend is 1,5 week skieen met vrienden (en door een blessure kon ik niet mee), en nu heeft alleen met oud&nieuw een heel simpel smsje gestuurd en verder niet................

Ik baal :(
Is hij normaal wel een actief sms-er? Waarom bel je hem niet even om te vragen hoe het gaat?
Beter een half motto....
zijn jullie al lang samen?
Inderdaad gewoon even contact opnemen voordat je je onnodig van alles in je hoofd gaat halen. Dat kan dan altijd nog.
Dat heb ik met oud&nieuw gedaan en toe gaf ie aan dat het niet uitkwam omdat ie in de kroeg stond, dus geen zin om nog een x te bellen ;)
A, half jaar ongeveer....
Wanneer komt ie terug?
Beter een half motto....
Komende zondagavond........
hmm.. hij lijkt nogal in beslag genomen door z'n vakantie....

Ik zou niks meer van me laten horen en hem zondagavond ook niet ophalen. Laat hem nu maar naar jou toe reageren
Doorgaans zou ik er niet heel veel problemen mee hebben als hij op vakantie niet zo veel van zich laat horen, maar met oud en nieuw..? Ik snap dat je baalt!
Inderdaad, het helpt ook niet dat ze mijn zijn 6-en zijn, waarvan 2 stellen en dan nog een ander meisje :(
Heeft hij in die anderhalve week vakantie maar een smsje gestuurd en dat was met oud en nieuw?

Of heeft hij vaker contact gezocht, maar met oud en nieuw alleen maar een smsje gestuurd?

Ik persoonlijk zou me om dat laatste niet zo druk kunnen maken, maar oud en nieuw is voor mij dan ook niet een heel bijzonder feest.
hij is sinds donderdagavond weg en sinds die tijd maar 1 smsje gehad, dat was tijdens de nacht van oud een nieuw....
Dat is wel jammer... Hoe is jullie relatie verder?
En normaal dan, hebben jullie veel contact? Smst hij vaak of bellen jullie vaak? Gaat het goed met jullie samen? Of heb je reden om ongerust te zijn? Hoe vond je het vooraf dat hij wel ging met twee stellen en één meisje?
Beter een half motto....
Waarom sms of bel je zelf niet dan ?
Ik vind dat persoonlijk niet heel erg goed klinken...

Jullie zijn nog "maar" een half jaar bij elkaar..

Hij gaat op vakantie en stuurt dan maar 1 smsje in drie dagen tijd.. Laat ie ook niet weten dat ie aangekomen is en dat soort dingen?

Ik heb er niet zon goed gevoel bij, eerlijk gezegd...

Ik hoop dat mijn gevoel niet klopt...
Niet alle mannen zijn van die sms'ers. Dalman is er zo een. Zelfs zijn eigen moeder wordt soms gek van de eenlettergreperige antwoorden die hij aan de telefoon (en dan béllen ze he!) kan geven. Hij praat gewoon liever live. En echt, het is zo'n ontzettend geweldige vent, praat prima verder hoor.

Heeft me echt een paar jaar in een verder al prima hechte relatie gekost om dáár niet meer onzeker over te zijn.

En aan de andere kant: met O&N bellen terwijl ie in een kroeg staat is mogelijk niet het meest handige moment.

Ik sluit me aan bij de andere vragenstelsters: hoe is ie 'live'?
Dus ook geen smsje van: ben veilig aangekomen, hotel ziet er goed uit, zo de piste op, zin in X?

Tsja dat is wel erg karig.

Misschien is het niet zo'n smser/beller en moet je hem voor de volgende keer vertellen dat je het toch wel erg leuk vind om iets vaker iets van hem te horen.
Verder wel goed, normaal bijna dagelijks wel contact of slaapt ie bij mij en we zien elkaar aantal avonden in de week.....niet het gevoel dat et verkeerd zat

Over de vakantie: even slikken verder geen probleem (ik kan dit jaar niet en hij heeft geboekt toen we 1,5 maand aan het daten waten) eerst was het vrienden bleek later deze samenstelling.....heeft geen zin om daar moelijk over te doen denk ik, zie er ook niet veel bedreigingen in rationeel, helaas gevoelsmatig zit het nu wat minder lekker
Ik dacht bel even, leek me wel leuk op zo'n moment ;), nope ook geen smsjes dat ie aan is gekomen etc....
Stuur hem anders zo even een smsje waarin je vraagt of je vanavond of morgen even kunt bellen? Dan spreek je elkaar even en is dat nare gevoel misschien ook wat minder?

Ik kan me trouwens best voorstellen dat het je niet lekker zit, maar misschien is er helemaal niets aan de hand...
Beter een half motto....
Brabo, ik kan je echt alleen maar aanraden om je geen muizenissen in je hoofd te halen en zondag hem gewoon weer in je armen te sluiten. Een mens lijdt nl nog echt altijd het meest door het lijden dat hij vreest.

Als jij verder geen naar bijgevoel bij jullie relatie hebt, zou ik die op basis van het niet zoveel sms-en door een man (en echt, daar is ie bepaald niet uniek in) niet nu alsnog kweken en daarmee zondag wel heel raar laten verlopen.

Ga je zinnen verzetten, hoe moeilijk dat ook is. Er is zeer waarschijnlijk echt niks, en als er wel wat zou zijn, hoor je dat echt nog wel. Maar ga daar niet van uit. Iets met selffulfilling prophecies enzo

Sterkte (ik weet hoe het voelt nl, zelf dit ook meegemaakt)
quote:Bim schreef op 02 januari 2012 @ 23:11:

Stuur hem anders zo even een smsje waarin je vraagt of je vanavond of morgen even kunt bellen? Dan spreek je elkaar even en is dat nare gevoel misschien ook wat minder?

Ik kan me trouwens best voorstellen dat het je niet lekker zit, maar misschien is er helemaal niets aan de hand...Nee nee nee, waarom zo beladen?!? Niet doen! Zondag is vroeg genoeg!
Ookal ben je als man geen smser, dan nog kun je je bedenken dat af en toe een berichtje in dit geval gewaardeerd zal worden.

Ik vind jouw vriend een behoorlijke lompe boer to
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven