Alarm: zeurtopic :)

02-01-2012 22:42 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik zeur, maar moet het toch even kwijt: mijn vriend is 1,5 week skieen met vrienden (en door een blessure kon ik niet mee), en nu heeft alleen met oud&nieuw een heel simpel smsje gestuurd en verder niet................

Ik baal :(
Ik zou dat ook echt niet leuk vinden en dat heeft niets met "claimerig" gedrag te maken of iemand niet van zijn vakantie te laten genieten. Als mijn lief thuis zit zou ik het juist leuk vinden om af en toe even iets te laten horen, ook over hoe het is daar etc en hoe het met hem gaat, daar thuis. Nee hoor, als jullie echt een vaste relatie hebben, vind ik het stijlloos. In een week tijd kun je dood en begraven zijn. Koeltjes allemaal.
Ik vind ook niet dat je zeurt. Tuurlijk hij hoeft je niet te bestoken met smsjes of uren te bellen maar af en toe een teken van leven zou wel fijn zijn. En wat marsepeintje ook zegt dat heeft niets met claimen te maken. Het is toch juist leuk om heel even aan het thuisfront te laten weten dat je je vermaakt. En dan is 1 smsje met oud en nieuw wel heel weinig.
Jij wilt dat hij smst, hoe weet hij dat? Heb je dat verteld? En wat nou als hij je inderdaad smst, omdat hij dat moet, en niet omdat hij dat wil, wat is dan de toegevoegde waarde...
Kinderachtig misschien, maar ik zou echt pissig zijn. Een lullig sms-je op oudejaarsavond. De groeten zeg. Ik zou het opeens deze en volgende week heel druk hebben met andere dingen .

Het kan ook anders hoor. Die van mij stuurt foto's van het dessert als ie ui eten is met collega's. Lekker dan . Maar hij denkt wel aan me.
Caviahaar, ik heb het niet expliciet benoemd, leek mij vanzelfsprekend

Bedankt, ik voel me al een stuk minder abnormaal....
Nou, ik vind ook niet dat je zeurt, Brabo! Zelfs je oma stuur je sms'je met O
quote:Ksenija schreef op 03 januari 2012 @ 10:32:

Niks aantrekkelijks aan een onzeker iemand die zoveel aandacht wenst.Nou, velen hier lopen ook niet warm voor een lomperd die geen enkele aandacht aan zijn partner wenst te schenken als hij een eind bij haar vandaan is.
Een paar smsjes gedurende een vakantie van 1,5 week is ook wel echt ontzettend veel aandacht. Pff dan moet je ook wel echt heel onzeker zijn hoor als je dat wenst.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
@karen meen je dat nou echt of is dit sarcastisch bedoelt
Nou ik heb toch gesmst....

iets neutraals in het kader van: hoop dat het leuk is en is het weer daar beter dan hier en geniet er nog van....

ben benieuwd of ie reageert
Sarcasme Ben benieuwd of hij reageert!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
hoe moet ik dat nou weten, dat zal de praktijk uit moeten wijzen.

Al zal hij vast wel reageren.

En dan nog?

Hij reageert misschien uit fatsoen en om gezeik te voorkomen.

Die man wil even pauze!

Snap ook niet dat je je niet in kunt houden.

Lijkt wel een puber, ben je echt van 85?

Trouwens, misschien heeft hij geen eens bereik of zo of wil hij kosten in de hand houden.

Til toch niet zo zwaar, mens.

Hij kan ook wippend met een Heidi constant sms-jes versturen, dus dat zegt geen
quote:Brabo85 schreef op 03 januari 2012 @ 15:28:

iets neutraals in het kader van: hoop dat het leuk is en is het weer daar beter dan hier en geniet er nog van....

ben benieuwd of ie reageert?

Goed, dan is hier de Verdediger Aller Horken weer! *ook sarcastisch, voor het geval jullie je het afvroegen*

De meeste mannen lezen dit, vinden het leuk, glimlachen, denken even aan je MAAR REAGEREN NIET TERUG! Het is namelijk geen vraag.

Echt, vrouwen en hun subtiliteiten: dames dat komt niet aan.

En daarbij blijf ik van mening, gevoed daarin door mijn eigen ervaring en die van een aantal anderen in mijn omgeving, dat een niet-sms'ende man (zeker in het begin van een relatie) géén graadmeter is voor zijn gevoel voor je.

Wacht het nou af tot zondagavond. Opstandig, boos en met betraande ogen tegenover hem met je armen over elkaar gevouwen zitten kan nog steeds als blijkt dat hij bovenop elke andere vrouw is gaan liggen die ademde en op 10 meter afstand in zijn buurt was. Newsflash: sómmige mannen zijn zo, de overgrote meerderheid toch echt niet.
Tia Dalma, er staat een expliciete vraag in met vraagteken, die les had ik al geleerd.........:)

verder ga ik weer lekker mijn eigen ding doen, genoeg energie aan verspilt....
Ik vind het helemaal niet raar dat hij niet sms-t, hij is namelijk op vakantie. Wat hadden jullie afgesproken over contact op vakantie?

En daarbij, die jongen weet waarschijnlijk niet eens dat hij iets verkeerd doet, jij hebt ook maar 1 bericht gestuurd, en nu moet ie maar ruiken dat jij vaker contact wil.

Stel je niet zo aan en óf laat die jongen lekker vakantie vieren óf neem zelf contact op.
Volgens mij gaat het er brabo niet echt om dat hij geen smsjes stuurt, maar dat hij niet zelf het gevoel heeft om haar te laten merken dat hij aan haar denkt. Een soort verbinding heeft met haar, ook al is hij weg. Dat is wat ze mist.
Heeft hij al gereageerd?
quote:Brabo85 schreef op 03 januari 2012 @ 15:28:

ben benieuwd of ie reageertBrabo, heb je hier een reactie op gehad?
Ja ik heb reactie gehad, op zich best een leuk smsje, maar tegenvraag ofzo...hij gaf aan dat ie op een bepaald tijdstip thuiskomt, maar vraagt verder niks, ga ik dus ook geen rekening meehouden....
Toen mijn vriend vorig jaar op wintersport was stuurde hij ook hoogstens 1x per dag een smsje. Vaak ook zonder wedervraag. Potverdorie wat heb ik me toen zitten opvreten. Inmiddels weet ik dat hij dan gewoon de hele dag aan het boarden is en 's avonds uitgeteld in zijn bed ligt of een biertje aan het drinken is met de anderen. Lastig is het wel dat hij minder laat horen, maar begrijpelijk.

Jouw verhaal is wel wat anders. Mijn vriend laat wel iets van zich horen als hij is aangekomen, en ik weet zeker dat hij wat meer van zich had laten horen dan een kort smsje met O&N. Maar misschien is hij net zo in beslag genomen door zijn skivakantie als mijn vriend, en dan zou ik me niet al te veel zorgen maken
Het komt bij veel mannen niet op om bijvoorbeeld te vragen of je hem dan komt halen, of dat je bij hem komt als hij thuis is. Geen onwil maar onbewust onbekwaam. Ik heb inmiddels geleerd (en afgesproken) dat als ik wat wil dat ik dat duidelijk aangeef. Met een beetje pech ben jij zondag chagrijnig en is hij zich van geen kwaad bewust. daar wordt het niet gezelliger van. Als jij hem zondag wil zien, laat het merken en vraag om iets af te spreken. Hoef je er niet meer over na te denken, kun je genieten van het nu en zondag van hem. En pakt het anders uit, dan is het dan vroeg genoeg om daar boos of verdrietig van te worden of je conclusies te trekken.
Suse en ygg bedankt voor de opbeurende woorden, komend weekend heb ik al andere plannen waardoor ik op zijn vroegst pas wo/do tijd heb en ben ook niet van plan iets aan te passen.....dus ophalen/afspreken wordt hem niet.....

Dus we zien het wel, ergens snap ik dat ie het druk heeft, maar een smsje kost 2 minuten en dat lijkt mij te doen ;)
Nou dan laat 3 dagen niks horen en kan ie zelf nog geen iniatief nemen :(, wil me graag niet druk maken, maar dat lukt nu wat minder...
Wintersport is een intensieve bezigheid. Die keren dat ik ging had ik niet eens een mobiel bij me, die liet ik in hetb hotel. Tegen de tijd dat ik weer terug was, een uurtje of negen, viel ik als een blok in slaap. Met andere woorden... Laat hem lekker
Here I am - now what are your other two wishes...
Ik verbaas me oprecht over sommige reacties hier. Natuurlijk hoopt TO op een teken van leven. Wat nou "geen tijd", "te druk" en "laat hem vakantie vieren"?????? Daar gaat het toch helemaal niet om? Het leuke van een relatie is nu juist dat je op dit soort momenten, al is het maar heel even, laat blijken dat je even aan iemand denkt. En het is helemaal niet raar dat TO dit graag zou willen. Het is de sjeu van een relatie, toch? En dat hoeft echt niet elke dag!!! Ik denk juist dat je dicht bij jezelf moet blijven: JIJ vindt het niet leuk, dus jij voelt dat zo. Waarom is het verkeerd om dat zo te voelen? Jij voelt dat niet voor niets. Je bent geen stalker, je bent een normaal mens die gek is op haar vriend en graag af en toe een teken van leven wilt. Wat is daar mis mee? Dat hij het niet doet, OK, maar dat wil niet zeggen dat jij fout zit. Hij is gewoon vrij onattent en ik vind best dat je hem daar subtiel, desnoods met een grapje, op mag wijzen als hij terug is. Hij kan ook leren van dit soort dingen: misschien denkt hij er niet bij na, maar af en toe attent zijn voor een vrouw, daar is echt niets mis mee hoor. Komop zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven