Alarm: zeurtopic :)
maandag 2 januari 2012 om 23:17
quote:calvijn1 schreef op 02 januari 2012 @ 23:13:
Ookal ben je als man geen smser, dan nog kun je je bedenken dat af en toe een berichtje in dit geval gewaardeerd zal worden.
Ik vind jouw vriend een behoorlijke lompe boer toHelpt het als ik zeg dat Dalman wat minder lomp is geworden door de jaren heen, en niet bepaald alleen maar 'omdat het most van de vrouw' We zijn meer gaan delen ook echt, en daarmee ging het meer communiceren over wat hij meemaakte en dacht ook hand in hand. (Dalman is regelmatig voor zijn hobby wat langer van huis, heeft dan weinig tijd maar zoekt wel graag contact om met me te delen. Hij belt zelfs regelmatig, en dan met méér dan eenlettergrepige antwoorden )
Ookal ben je als man geen smser, dan nog kun je je bedenken dat af en toe een berichtje in dit geval gewaardeerd zal worden.
Ik vind jouw vriend een behoorlijke lompe boer toHelpt het als ik zeg dat Dalman wat minder lomp is geworden door de jaren heen, en niet bepaald alleen maar 'omdat het most van de vrouw' We zijn meer gaan delen ook echt, en daarmee ging het meer communiceren over wat hij meemaakte en dacht ook hand in hand. (Dalman is regelmatig voor zijn hobby wat langer van huis, heeft dan weinig tijd maar zoekt wel graag contact om met me te delen. Hij belt zelfs regelmatig, en dan met méér dan eenlettergrepige antwoorden )
maandag 2 januari 2012 om 23:25
Achteraf verwijten maken als ie toch wat verkeerds zou doen met wie dan ook, kan altijd nog. Niet bij voorbaat vanuit gaan al gaan er 100 meisjes mee. TO zou toch ook gewoon eerst meegaan, ware het niet dat ze nu helaas geblesseerd is.
Echt, een mens lijdt het meest.......
Niet extra gaan sms-en en bij voorbaat de gekrenkte vrouw gaan uithangen. Even je zinnen verzetten, veel aantrekkelijker om zelfstandig te zijn. En ja, ik weet hoe verdomd moeilijk dat is
Echt, een mens lijdt het meest.......
Niet extra gaan sms-en en bij voorbaat de gekrenkte vrouw gaan uithangen. Even je zinnen verzetten, veel aantrekkelijker om zelfstandig te zijn. En ja, ik weet hoe verdomd moeilijk dat is
maandag 2 januari 2012 om 23:26
Ik zou het niet leuk vinden. Een lullig sms'je met oud en nieuw. Ik zou zelf wel wat meer verwachten. Zeker omdat het nog redelijk pril is. Dan wil je toch juist in touch zijn? Dat hij die paar tellen om een sms te sturen niet heeft, daar zou ik op zijn minst gezegd niet amused door zijn. En niet uit onzekerheid naar dat andere meisje maar meer dat ik die paar tellen schijnbaar niet waard ben. Maar dat ben ik.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
maandag 2 januari 2012 om 23:51
Ik zou gewoon een smsje sturen in de trant van: Hey schat/lief/hoe je hem dan ook noemt, ik mis je! Heb zin om ff je stem te horen, wanneer heb je tijd om ff te kletsen? (of iets dergelijks).
Dan ben je in mijn ogen niet drammerig, of de gekrenkte vrouw of wat dan ook. Want welke man wil nu niet horen dat hij gemist wordt? Kijk, als ie dan niks terug stuurt, of hij wijst je af met een: 'joh, ik zie je zondag toch weer, komt nu ff niet uit', ja, dan zou ik me zorgen gaan maken. Maar voor die tijd echt niet hoor!
Mijn man geeft zelf altijd al toe dat ie slecht is in hints, als ik iets van hem wil zal ik het moeten vragen. En niet verwachten dat ie me met een half woord al begrijpt... En smssen? Neu, daar ziet ie ook regelmatig het nut niet van in. Alles gaat toch goed? En geen nieuws in goed nieuws toch?
Dan ben je in mijn ogen niet drammerig, of de gekrenkte vrouw of wat dan ook. Want welke man wil nu niet horen dat hij gemist wordt? Kijk, als ie dan niks terug stuurt, of hij wijst je af met een: 'joh, ik zie je zondag toch weer, komt nu ff niet uit', ja, dan zou ik me zorgen gaan maken. Maar voor die tijd echt niet hoor!
Mijn man geeft zelf altijd al toe dat ie slecht is in hints, als ik iets van hem wil zal ik het moeten vragen. En niet verwachten dat ie me met een half woord al begrijpt... En smssen? Neu, daar ziet ie ook regelmatig het nut niet van in. Alles gaat toch goed? En geen nieuws in goed nieuws toch?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
maandag 2 januari 2012 om 23:57
Hoi Brabo, ik kan mij voorstellen dat je dit niet leuk vindt. Ik vind het ook wat karig hoor. Hij is duidelijk niet met zijn hoofd bij jou. Smssen dat hij goed is aangekomen had best gekund en elke avond even een smsje over zijn dag vind ik ook niet gek. En als jij ongelegen belt, kan hij toch even naar buiten om te bellen, waar het rustig is. Of zeggen dat hij op een ander tijdstip terug belt? Hij is toch niet de hele dag bezig, er is toch wel even een momentje waarop hij aan jou kan denken? Je zit ook niet voor je lol thuis. Ik zou hem, denk ik, een smsje sturen met de vraag wanneer ik hem even kan bellen. Succes bij je beslissing.
dinsdag 3 januari 2012 om 00:03
Hm, dat zou ik inderdaad ook behoorlijk balen vinden..
Je zegt zelf echter dat het voor jouw gevoel verder tussen jullie wel goed zit, probeer je daarom niet te veel bezig te houden met het feit dat hij nu niet smst. Je kan er rustig met hem over praten wanneer hij thuis komt, no need om hem hiermee op vakantie lastig te vallen.
Niet lullig bedoeld overigens, maar ik spreek uit ervaring, Ik kamp zelf met (nu nog met lichte) verlatingsangst en heb me één vakantie van mijn vriend helemaal zitten opfokken tot ik zodanig hysterisch was dat ik hem bestookte met smsjes, dat was voor ons beiden echt verschrikkelijk.
Gelukkig hebben we er na die vakantie rustig over kunnen praten na de eerste ruzie en hebben we nu een goede middenweg gevonden waarbij we ons allebei prettig voelen.
Je zegt zelf echter dat het voor jouw gevoel verder tussen jullie wel goed zit, probeer je daarom niet te veel bezig te houden met het feit dat hij nu niet smst. Je kan er rustig met hem over praten wanneer hij thuis komt, no need om hem hiermee op vakantie lastig te vallen.
Niet lullig bedoeld overigens, maar ik spreek uit ervaring, Ik kamp zelf met (nu nog met lichte) verlatingsangst en heb me één vakantie van mijn vriend helemaal zitten opfokken tot ik zodanig hysterisch was dat ik hem bestookte met smsjes, dat was voor ons beiden echt verschrikkelijk.
Gelukkig hebben we er na die vakantie rustig over kunnen praten na de eerste ruzie en hebben we nu een goede middenweg gevonden waarbij we ons allebei prettig voelen.
dinsdag 3 januari 2012 om 00:15
Nou fijn zeg, hij heeft geen eens belangstelling voor jou. Je zit toch met een blessure? Hoeveel moeite kost het nou om wat vaker even iets te laten horen, te zeggen hoe de vakantie is, en te vragen hoe het met je gaat.
Lompe lul is het.
Hij mist je duidelijk niet, die paar minuutjes kunnen er niet eens vanaf. Hij kapt je af als hem belt met oud en nieuw, want hij staat in een drukke kroeg......So what? Hij had ook even naar buiten kunnen lopen. Dat ben je toch wel waard?
Dáár zou ik behoorlijk kwaad om worden.
Geeft aan dat het nou niet bepaald een "liefhebbend" typje is. Meer een type van : uit het oog, uit het hart.
Je kunt hem smssen op een neutrale manier, dus niet argwanend ofzo. Maar dan neemt hij contact op met je, omdat JIJ erom vraagt. Is dat wat je wil?
Lompe lul is het.
Hij mist je duidelijk niet, die paar minuutjes kunnen er niet eens vanaf. Hij kapt je af als hem belt met oud en nieuw, want hij staat in een drukke kroeg......So what? Hij had ook even naar buiten kunnen lopen. Dat ben je toch wel waard?
Dáár zou ik behoorlijk kwaad om worden.
Geeft aan dat het nou niet bepaald een "liefhebbend" typje is. Meer een type van : uit het oog, uit het hart.
Je kunt hem smssen op een neutrale manier, dus niet argwanend ofzo. Maar dan neemt hij contact op met je, omdat JIJ erom vraagt. Is dat wat je wil?
dinsdag 3 januari 2012 om 00:16
Mijn vriend gaat ook elk jaar een weekje met zijn vrienden op stap. Hij smst dan elke avond na het eten even over hoe de dag was en wat hij leuk/mooi vond en bijv. dat het er zo mooi is dat hij er met mij ook een keer heen wil. Dat geeft mij wel het gevoel dat hij aan mij denkt en mij erbij wil betrekken. Ik zeur daar echt niet om. Brabo, ik denk dat jij dat ook op deze manier zou willen toch? Het gevoel dat hij het leuk heeft, maar het leuker zou vinden als jij er ook bij was, dus jou een beetje wil laten delen erin. Nu laat hij jou gewoon links liggen.
dinsdag 3 januari 2012 om 08:38
dinsdag 3 januari 2012 om 10:14
Nou... Zou hier dus HELEMAAL niets mee kunnen. Was voor mij een dealbreaker...
Los van dat andere meisje. Wat n hork zeg... Als je "alleen" op vakantie gaat, bel of sms je gewoon. Geen excuses of larie. Gewoon doen. Druk of niet druk... Tsss... Geen tijd? Dan maak je maar tijd... Alsof smsen verdorie uren kost...
Om in viva termen te blijven; run forrest run!
Los van dat andere meisje. Wat n hork zeg... Als je "alleen" op vakantie gaat, bel of sms je gewoon. Geen excuses of larie. Gewoon doen. Druk of niet druk... Tsss... Geen tijd? Dan maak je maar tijd... Alsof smsen verdorie uren kost...
Om in viva termen te blijven; run forrest run!
dinsdag 3 januari 2012 om 10:18
Ik zie het punt niet zo... hij is lekker op vakantie, is bezig met andere dingen als vriendinnetje thuis. Laat lekker....
Als ik op vakantie ben heb ik meestal ook geen zin om me de hele tijd bezig te houden met het thuisfront. En dat zegt niks over die relatie met het thuisfront maar gewoon dat je even lekker in een andere omgeving bent.
Als ik op vakantie ben heb ik meestal ook geen zin om me de hele tijd bezig te houden met het thuisfront. En dat zegt niks over die relatie met het thuisfront maar gewoon dat je even lekker in een andere omgeving bent.
dinsdag 3 januari 2012 om 10:20
dinsdag 3 januari 2012 om 10:20
Ik zou hier eigenlijk ook echt helemaal niets mee kunnen. Hij kan makkelijk even een smsje sturen, dat kost hem per dag nog geen minuut (kan ie makkelijk doen als ie op de wc zit ofzo). Kleine moeite en geeft jou een fijn gevoel. Daarnaast vind ik zijn opmerking toen jij hem belde echt niet kunnen. Was het dan niet zijn intentie om jou even te bellen met oud & nieuw? Hij zou toch juist blij moeten zijn dat je belde?
Zou niets meer laten horen totdat hij wat laat horen en een gesprek aangaan als hij terug is. Overigens ben ik dan wel zo kinderachtig dat ik hem idd niet zou ophalen oid.
Toen ik net contact had met mijn vriend ging hij ook op vakantie. Denk dat ik toen om de dag een smsje heb gehad over gewoon onzin dingen en toen hadden we nog niets een een relatie! Dus het kan wel!
Zou niets meer laten horen totdat hij wat laat horen en een gesprek aangaan als hij terug is. Overigens ben ik dan wel zo kinderachtig dat ik hem idd niet zou ophalen oid.
Toen ik net contact had met mijn vriend ging hij ook op vakantie. Denk dat ik toen om de dag een smsje heb gehad over gewoon onzin dingen en toen hadden we nog niets een een relatie! Dus het kan wel!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
dinsdag 3 januari 2012 om 10:32
laat die man van zijn vakantie genieten.
Moet hij dagelijks met jou bezig zijn.
Jeetje, wat is 1.5 week nu?
Ik zou het erg vervelend vinden als je daarover zou zeiken.
Hij leeft toch niet om aan jou te denken?
Dat hij niks stuurt zegt niets over zijn gevoel.
Zoals iemand al aangaf dan gaat nu contact onderhouden, omdat JIJ dat wil. Dat is dan toch ook gespeeld om jou koest te houden?
Richt je op je werk/studie, je kunt jezelf toch wel even vermaken?
Niks aantrekkelijks aan een onzeker iemand die zoveel aandacht wenst.
Moet hij dagelijks met jou bezig zijn.
Jeetje, wat is 1.5 week nu?
Ik zou het erg vervelend vinden als je daarover zou zeiken.
Hij leeft toch niet om aan jou te denken?
Dat hij niks stuurt zegt niets over zijn gevoel.
Zoals iemand al aangaf dan gaat nu contact onderhouden, omdat JIJ dat wil. Dat is dan toch ook gespeeld om jou koest te houden?
Richt je op je werk/studie, je kunt jezelf toch wel even vermaken?
Niks aantrekkelijks aan een onzeker iemand die zoveel aandacht wenst.
dinsdag 3 januari 2012 om 11:29
Niet meer sinds O&N, hij had geen tijd sindsdien ook niet zo'n behoefte aan gehad 
Ik vermaak mijzelf prima, daar gaat het absoluut niet om, heerlijk om een week voor mezelf te hebben, maar een teken van leven zou ik wel even prettig vinden....
Misschien na de vakantie een keer rustig bespreken dat ik het wel prettig zou vinden....
Ik vermaak mijzelf prima, daar gaat het absoluut niet om, heerlijk om een week voor mezelf te hebben, maar een teken van leven zou ik wel even prettig vinden....
Misschien na de vakantie een keer rustig bespreken dat ik het wel prettig zou vinden....