Gebroken, wat nu?

03-01-2012 00:58 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar zal ik beginnen, nou ik had een leuke man leren kennen, we werden vrienden doordat we samen gingen stappen in dezelfde kroeg en in dezelfde groep. we hadden een enorme aantrekkingskracht, en we werden friends with benefit..

dit is een keer gestopt doordat we ermee wilde kappen. We konden het niet laten en begonnen opnieuw. Toen we vorig weekend in de kroeg waren stond ik op de vrijdag met een aardige man te praten waarmee ik daar had afgesproken.. de (friend with benefit) kwam ook en ging bij onze groep zitten en kletsen. later die avond ging ik naar de groep en kwam ik erachter dat mijn (fwb) een raar gevoel in zijn maag had toen ik met die ander man stond te praten, ik vond dit wel lief, ik ging natuurlijk zoals elk weekend toch met mijn (fwb) naar huis..

hij zei dat hij het met mij wilde proberen, een relatie wilde aangaan, en kijken wat het zou worden, ik wilde dit omdat ik al een lange tijd een crush op hem had gekregen. die avond erop, oud en nieuw. hadden we feest bij hem thuis met vrienden, en zouden gaan stappen. wij waren met zijn 2 niet geweest, hij had geen zin. toen begon hij het uit te leggen, dat het niet gaat werken omdat het gevoel nog steeds hetzelfde was. ( hoe merk je dit nu na 1 dag ?) ik moest huilen, omdat ik als helemaal gelukkig was met het idee van ons samen..

het rare is dat ik wel bij hem ben blijven slapen,(van het huilen in slaap gevallen). de andere dag stonden we allebei weer gek genoeg lachend en plagerig op, hadden ook nog sex.. ik ben de hele dag daar gebleven, en we hebben veel lol gehad en hij had voor me gekookt.

ik merkte vandaag dat hij me ontweek, dus toen ik hem snel nog even via facebook sprak, antwoordde hij dat hij me uit zijn hoofd wilde krijgen, en deze week geen contact verder wilde, zodat hij zich op school en werk kon focussen.. maar we zien elkaar zoiezo vrijdag en zaterdag bij het uitgaan, en dit vond hij helemaal niet erg.

Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen, ik voel me nu best depri, dit is de man, hij heeft mijn hart gestolen, ik ben gewoon zo gek op hem.. ik blijf aan hem denken, de hele dag, ik wil zijn lichaam tegen het mijne voelen, met mijn handen door zijn haar en hem zoenen... Hoe kom je hier overheen ? ik hoop stiekem natuurlijk dat het nog wat word, dat hij me op één of andere manier toch nog anders gaat zien..

ik voel me gewoon erg hopeloos, heeft iemand ervaring met zoiets, en wat doe je eraan?
das de tweede al die hopeloos is vandaag
sterkte hoor en niet meer huilen! niet doen!
FWB, is dat iets nieuws?
quote:enter schreef op 03 januari 2012 @ 01:01:

das de tweede al die hopeloos is vandaagEnter, ik moet zo lachen om jouw commentaar. Echt!
Okee, je hebt een fwb alleen voor de sex. Jij staat te praten met een leuke man en ineens schiet het bij fwb door zijn ballen dat hij jou wel eens kan verliezen aan een ander, dat jij iemand anders leuker kan vinden dan hem. Dus wat moet hij doen? Jou binden aan hem natuurlijk. Met praatjes over een relatie aangaan enzo. Nou, dat wil je wel, je hapt toe. Fwb helemaal blij, hehe, gevaar geweken, ze blijft bij mij. Maar fwb wil natuurlijk helemaal geen relatie, hij wil sex met jou en verder geen angst dat je weggaat. Dus hij verwijdert zich weer van je. Doel bereikt!!
FWB?
foute wigwam brand?
Fwb is niet wat jij wilt dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja, ze zegt toch twee keer: friends with benefits. Kom op zeg, gebruik ff de hersentjes, intelligentie aanspreken.
quote:Meds schreef op 03 januari 2012 @ 01:02:

FWB, is dat iets nieuws?Ja Mam, dat is nieuw
Feestelijke Weener Bratwurst
Maar dan is hij mij nu toch alsnog kwijt !!! hij blijft zich vaak toch jaloers gedragen, dan gaat hij me soms gewoon zoenen midden in de kroeg als ik net sta te praten met een man. Is dit dan twijfel.. dat hij zijn vrijheid wil behouden, maar ook mij weer niet weg wil hebben. Hij heeft er ook geen problemen mee dat ik de hele dag bij hem thuis zit, en met zijn ouders goed kan praten...
quote:xalliesuper schreef op 03 januari 2012 @ 01:10:

Feestelijke Weener Bratwurstlekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:mona23 schreef op 03 januari 2012 @ 01:10:

Maar dan is hij mij nu toch alsnog kwijt !!! hij blijft zich vaak toch jaloers gedragen, dan gaat hij me soms gewoon zoenen midden in de kroeg als ik net sta te praten met een man. Is dit dan twijfel.. dat hij zijn vrijheid wil behouden, maar ook mij weer niet weg wil hebben. Hij heeft er ook geen problemen mee dat ik de hele dag bij hem thuis zit, en met zijn ouders goed kan praten...

Nee dit is zorgen dat jij voor hem beschikbaar blijft als FWB.

Waarom zou je met zijn ouders de hele dag praten? Ik zou naar huis gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:xalliesuper schreef op 03 januari 2012 @ 01:09:

[...]

Ja Mam, dat is nieuw wat is het, waar koop ik het, en is het duur?
quote:xalliesuper schreef op 03 januari 2012 @ 01:10:

Feestelijke Weener Bratwurstfilmpje
Nou niet zo dramatisch hoor.

Je kon dit toch wel op je duimpjes uittellen dat dit ging gebeuren.

Gaap.

Sommigen maken zelf hun eigen leven moeilijk.

In today’s world of dating and relationships, the N.S.A. or No Strings Attached type dating has become ever so popular. Maybe that is so simply because of its definition. If something has no strings attached, then there are no obligations or expectations. It could be a sweet ride for those who are in to this form of casual dating encounter.

The NSA type of relationship goes by many names, but it is for the most part, a discreet type of relation. Take for example, a wife who’s husband’s job takes him away for days, weeks, or months. She gets lonely, but doesn’t want to leave him, or vice versa. This kind of discreet relationship can actually work for them, as it fulfils a need for both parties concerned!

Friends with benefits, is another widely used term. Similar expressions are a fling, a booty call, a little something on the side.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
TO, wil jij een man die het "niet erg" vindt als ie jou ziet?

Of wil je gewoon net als iedereen een kerel die de ballen uit de broek rent voor jou? Act like a princess, than you'll get the prince
quote:Meds schreef op 03 januari 2012 @ 01:13:

[...]

filmpje

Wat een party nummer!

quote:xalliesuper schreef op 03 januari 2012 @ 01:14:

Nou niet zo dramatisch hoor.

Je kon dit toch wel op je duimpjes uittellen dat dit ging gebeuren.

Gaap.

Sommigen maken zelf hun eigen leven moeilijk.filmpje al gezien?
ik wist dat je ervan zou genieten
Yep! Het hele nummer uitgezeten
quote:xalliesuper schreef op 03 januari 2012 @ 01:17:

Yep! Het hele nummer uitgezeteniets zegt mij dat dat niet waar is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven