Gezondheid alle pijlers

vraagje

03-01-2012 13:09 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft pas een kuurtje gehad tegen vaginale schimmelinfectie(eitjes) de schimmel ging er mee weg,maar ze blijft bloedingen houden tussen haar menstruaties door.Vanmorgen bij haar ha geweest en die vertelde dat dat kon komen door die vaginale eitjes,en dat je soms 2 maanden kan bloeden.Dit is voor het eerst dat zij zo reageert op die eitjes,verleden keer had ze het niet.Mijn vraag is of jullie dit misschien herkennen.En idd volgende keer als zij weer een schimmelinfectie iets anders proberen.
Ik herken de bloedingen niet, maar ik heb wel een tip voor de volgende keer:

Vraag aan je arts naar het medicijn Fluconazol. Ik heb ook van alles geprobeerd, maar niets hielp totdat ik dit medicijn kreeg. Het is 1 capsule die je oraal moet innemen, en ik heb er nooit meer last van gehad. Nooit meer gedoe met eitjes en zalfjes, want mijn ervaring is dat dat niet werkt of maar tijdelijk!
quote:babyanimal schreef op 03 januari 2012 @ 13:19:

Ik herken de bloedingen niet, maar ik heb wel een tip voor de volgende keer:

Vraag aan je arts naar het medicijn Fluconazol. Ik heb ook van alles geprobeerd, maar niets hielp totdat ik dit medicijn kreeg. Het is 1 capsule die je oraal moet innemen, en ik heb er nooit meer last van gehad. Nooit meer gedoe met eitjes en zalfjes, want mijn ervaring is dat dat niet werkt of maar tijdelijk!Dank je wel voor je tip.Schrijf het gelijk ff op,hoop dat ze er geen last meer van krijgt natuurlijk! Heel vervelend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven