Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Nog een Oh. Normale kinderen slapen heus wel beter na één jaar. De mijne niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijne ook niet.
Mijne houden er juist na een jaar mee op, dat goede slapen, hoewel dat bij Zoon op zich vrij snel weer goedkwam; die deed bij vlagen een aantal weken heel moeilijk, maar precies als ik dan echt op instorten stond, hield het weer een tijdje op. Ik luister nu naar concert van Dot, via babyfoon. Mijn lieve, makkelijke en überdoddige meisje is de laatste tijd in toenemende mate een DivaDot aan het worden. Als ze niet het eten van onze borden mag graaien: totale hysterische huilbui. Als ze 's ochtends uit haar pyama moet: idem. Als Zoon een keer van mij een knuffel krijgt: idem. Als het mopje anderszins een "nee" te verwerken krijgt (als in: nee je mag niet de krant die ik wil lezen in stukjes scheuren, nee, je mag niet mijn kopje loeihete thee, nee, je mag niet mijn bril breken): überhysterische huilbui. Het is ergens ook wel geestig, maar vandaag heeft ze de invaloppas (laatste x, helphelp, maar dat lag niet aan Dot) zwaar in de stress gekregen. We staan in stand: waar mogelijk afleiden, en anders Negeren, en dat helpt wel een beetje, maar hemel: ik hoop dat ze dít afleer voordat ze echt gaat puberen. Wat een wicht. (Overigens smelt ik nog net zo hard als ze weer vol goede moed "visje-visje" of "offefantje inne bós!" inzet.)

En anders moet ze gewoon lekker eens een weekendje naar tante Bloes, dat moet eigenlijk al heel lang! Bloes? Doe je iets in het weekend van 12 april ?

Ik moet nog een uurtje of wat zwaar aan de Arbeid, want vandaag op werk veel te veel tijd besteed aan forumzaken. Ach ja, moest ook gebeuren., maar nu dus even inlopen.

Arme Mootje. Bloed prikken (ik schreef eerst per ongeluk 'Bloes prikken', logischer lettercombinatie blijkbaar) lijkt me een goed plan, dit is toch te lang gekwakkel voor iedereen en zeker voor een kindje... Kus op de krullen.

Vind het trouwens echt attent van de kinderarts van Bentetje's KK, al vind ik ergens ook dat het normaal zou moeten zijn, beetje patientgericht meedenken, maar kennelijk ervaren we dat dus als bijzonder.. Wat het voor Bentetje en KK niet minder prettig maakt, natuurlijk .

Zo, en nu wat Doen. ~negeert nog steeds haar dochter, en zwengelt de werkmail aan~
negeren lil, hier ook zo`n diva.

ome..... van het broodje poep, die ome..... Tweede en derde namen zijn vernoemingen die keurig bij de eerste naam passen.

Hoe nu met de oppas lil?
Rapapa rapapa? Die? Oh, dat vind ik wel een mooie naam!

Ik vond Ome al zo raar....

12 april? Dan ben ik wegens een romantisch weekendje naar het puntje van nederland. Heb ik net even bedacht. Met wie is nog een raadsel, heb nog geen slachtoffer voor handen. Maar ik moet gewoon hoognodig weer eens een flinke romantische ervaring want ik denk nu alleen in termen van "fuckable" en "non-fuckable". En als "fuckable" dan denk ik eerst of ik um leuker zou kunnen vinden dan dat en of het de energie waard is om uit mijn huis te komen (en oppas te zoeken).

En daar houdt het dan op. Toet, dank voor je tarot-kaartlezing en het nadrukkelijke advies in contemplatie te gaan. Nu wil ik niemand meer en word ik oud en lelijk en vooral Zuur.

Zonde zeg. En dat terwijl ik nog met gemak een baby zou kunnen baren die me de hele nacht wakker houdt......

Lil, ik denk dus dat ik die datum wel thuis zit, Zuur te wezen.
Ik ben moe en moet eigenlijk naar bed. Tja.

Ik wou nog iets zeggen, maar kweetutniemeer. Zal dan wel niet belangrijk geweest zijn.

Vrijdag en zaterdag heb ik weer cursus. In de buurt van Pimpeltown. Soort van. Ik hoop dat Mootje weer een beetje opgeknapt is dan. Ik geloof alleen wel dat ik nog ergens iets van oppas moet regelen. Weet alleen niet meer voor wanneer. Hm. Ik zit te bazelen. En ik ben niet eens dronken.
Ik zou eigenlijk ook naar bed moeten....

Ik zei toch anderhalve week geleden, dat ik blij was dat ik ongesteld geworden was, na heul lang overtijd?

Inmiddels ben ik het al anderhalve week en kan er de lol niet meer van inzien.

En het rare is, dat het een hele dag weg kan zijn en ineens is het er weer.

(dus precies toen ik naakt onder de zonnebank, op mijn net verschoonde bed lag

Meave, beterschap voor Mootje.

Hier Zeefje nog steeds ziek.

Had haar heel ontaard vanochtend naar kdv gebracht, maar dat bleek nog geen succes.

Lil, heerlijk he om zo te smelten bij bepaalde akties van je kinderen.

Ik heb dat bij Zen vooral als hij woorden op een bepaalde manier uitspreekt.

Dan ga ik allemaal vragen stellen, zodat hij dat woord als antwoord moet geven

Hij zegt bijvoorbeeld heel schattig werken (werkeruh) en alles wat eerder gebeurd is dan NU heet vanmorgeruh.

(als je bedenkt dat hij 3,5 is, is het trouwens helemaal niet schattig, maar gewoon een spraakgebrek )
Ach, als je niet tegen ons aan kunt bazelen, tegen wie dan wel?
Huh? Heb ik in een dronken bui een Tarotlegging gedaan???
Ehh... Bloes, het weekend van 12 april wordt Jommetje één jaar en vieren we een feestje... zin om te komen? Lil ook welkom, natuurlijk
Wel een heel schattig spraakgebrek, Ely!
Tijdens slempweekend, Toet!
Ik kreeg (eer?)gisteren weer eens kiespijn, verkoos het te negeren. Vannacht lang wakker gelegen met pijn, kon geen paracetamol tegenop. Inmiddels weet ik wel dat óók als het zo erg is, het wel weer overgaat.

Maar het werd vandaag wel erger, wij lunchten vanmiddag bij mijn moeder. Op een gegeven moment duwt ze me de hoorn in de hand: hier de tandarts.

Oeps...

Toen moest ik wel en ik kon al een half uur later terecht.

En het was HEL! Hij heeft eerst heul lang geboord, toen met een of ander naaldje heel diep in mijn kaak zitten poeren, tis namelijk een vette ontsteking (en dat stinkt! Ik dacht eerst dat de tandarts stonk, maar dat bleek dus diep uit mijn kaak te komen GAtvErdAmME!). Toen wilde hij me ab voorschrijven, maar toen ik zei dat ik bv gaf, toch maar niet. En nu moet ik eind maart terugkomen voor een zenuwbehandeling (er zit nu een noodvulling in) en begin april nog een keer.

En ik wil niet en ik vind het gemeen. Ik doe zo verschrikkelijk mijn best om van die stomme tandartsangst af te komen en dit helpt echt NIET!!

En de oppas is ook weer eens ziek (althans haar docher) en het lukt ons gvd niet iemand anders te vinden en nu weet ik het ook niet.

En dat is dan allemaal klein leed.

Maar toch heb ik de pest in. (En een zere bek! Wanneer gaat dat over? Duurt dit tot eind maart???)
Noem het maar klein leed... pijn in je waffel is gruwelijk leed. Brr.

Is de narcose-tandarts niets voor je? Zit in Alphen ad Rijn, doe maar 'ns google. Word je onder volledige narcose helemaal behandeld. (ik ook enorme tandarts-angst, ga dus ook gewoon nooit en moet er niet aan denken zoiets mee te moeten maken als bij jou.. te-ring.. ben zelf van plan na operatie naar die narcose-gebeuren te gaan.) Sterkte schat, heb met je te doen!
Pimpel, alcohol ontsmet.

(En bummer natuurlijk, maar mocht het troost bieden: mijn ervaring leert dat een goed gesaneerd gebit de angst voor de tandarts doet verminderen. Moet je je alleen wel even over je angst heen zetten om je gebit te laten saneren. )

Bloes, burqini zit in de pel-af-was.
Wat is je gebit laten saneren?

En drank helpt zeker, dank Q! (Maar ja geen ab ivm bv, dus eigenlijk ook geen drank... boehoe!)

Ik heb die site al eens bekeken, Bam, zou ideaal zijn voor mij. Maar dat is niet te betalen, joh! Je moet de narcose enzo dan zelf betalen. En daarbij is oppastechnisch een normaal tandartsbezoek al haast niet te plannen, laat staan een ritje naar Alphen aan de Rijn.

Ik ga maar slapen, dat gaat vast beter dan vannacht!

(Alleen heb ik net op wortelkanaalbehandeling gezocht op het forum en alleen maar horrorverhalen gevonden, die moet ik nog eventjes uit mijn systeem gooien op de een of andere manier... brrr)
Zorgen dat 't allemaal in orde is, zodat je daarna met goede gebitsverzorging (daar moest ik voor naar de mondhygiëniste ) problemen achterwege blijven. Werkt heel goed hier, ik heb al jaren geen gaatjes meer en durf nu dus ook gewoon naar de controles. Was daarvoor al vijf jaar niet geweest (en kon aan twee kanten niet meer kauwen van de pijn voordat ik wel ging. ).
Sjonge, voor een geheelonthouder heb je heel wat in de kast staan, Q! Jammer dat ik dat gisteravond niet meer zag. Ik lag braaf op tijd in bed na werken, heel lang gelezen (en hardop gelachen, lekker boek), toen kon ik niet slapen. En toen ik net in slaap viel ergens tegen 2en, belde GG me wakker want sleutel vergeten en het heel laat gemaakt na repetitie. Was zo pissig (echt, ik heb een ochtendhumeur vanaf middernacht, ik zweer het je; als je me wakker maakt tenminste) dat ik weer niet kon slapen.

~schuift de drank opzij vanwege te vroeg, en vraagt beleefd om een kopje overheerlijke qoffie ~

Diva Dot negeren werkt het beste, al heeft dat er vanochtend toe geleid dat ze zonder ook maar iets gegeten te hebben (of gedronken, ze mikte de beker zo over tafel, loeder) bij de creche is afgezet. Dan maar niet eten, ze krijgt wel weer trek (kan ik bij Dot makkelijk zeggen natuurlijk, maar het voelde toch raar). Ik vertik het om haar extra aandacht te geven voor dit gedoe, al blijven we natuurlijk gewoon even lief en knuffelig als altijd . En ergens is ze ook heel komiek met dat boze hoofd, het is alleen zo jammer van de herrie de ze erbij maakt.

Is in weekend 12 april Jommetje alweer 1 (haartjes omhoog)?! Mén, wat gaat dat snel... Niet te geloven.

Pimpel, gaat het een beetje vanochtend? En heb je invaloppas kunnen vinden?
Mogguh!

~giet een jonge jenever in voor Pim~

Eh, je hebt kiespijn. Mag je jezelf dan niet ziekmelden?

En zo'n wortelkanaal is niet leuk maar meestal is dan de ergste pijn wel voorbij omdat hij die ontsteking eruit "ragt". Nu moet die ontsteking nog weggaan en dan moet er een nieuwe vulling op. En dat doet geen pijn want je zenuw is dan morsdood! *lampje*

En als je nu nog zoveel pijn hebt, moet je bellen vind ik. Bij mij was dat de laatste keer omdat de onsteking doorging en moest de noodvulling eruit voor een paar dagen. Zodat er geen druk meer ontstond ofzo. Wel gek, een gat in je kies hebben maar het deed onmiddelijk minder pijn.

Ook positieve verhalen dus van een andere tandarts-angsthaas.

Kjong heeft wel internet trouwens maar geen muis. Als ze die wel heeft (w.s. vandaag) dan komt ze weer aan de bar hangen. Dat je het even weet.

Tila, de datum staat in mijn agenda!

Toet, jij was toch de enige die NIET dronken was tijdens het Slempweekend???? (Oh nee, dat was Madootje) Maar jep, je hebt de tarotkaarten getrokken en ik moest in contemplatie van jou. En een dag later liep ik tegen de Barman, weet je nog?

(had je toch gelijk dus. Hum)

~zet koffie neer en roept Driem voor de koekjes~
quote:lilian02 schreef op 27 februari 2008 @ 09:16:

Sjonge, voor een geheelonthouder heb je heel wat in de kast staan, Q!
Lil: ik vind dat GG in dat geval verplicht is om je in slaap te wiegen.

Gelukkig ben ik niet de enige die een boos kind mooi vind. Kan het dan ook niet laten om iets te zeggen als "wat ben je mooi als je boos bent" wat tot nóg meer boze herrie leidt lijdt natuurlijk.
Oh ja, slempweekend. Man, dat is jaren geleden (wanneer gaan we weer? ) En nee, ik was daar niet dronken. Jullie wel dan? Nee toch, dat doen moeders niet op een moederweekend, toch??

Weet je dat ik nog nooit dronken ben geweest. Echt niet. Slechts een keer heeel erg teut, en een keer of twee gewoon teut. Ben ik raar?

(ja, ik ben raar, maar dat wist ik al).

Oh Pimpel, balen zeg. Ik zei je nog, ga nou maar.. maar wist niet dat je zoveel ellende over je heen zou krijgen. Sterkte en beterschap. En succes met oppasellende, been there, niet leuk!
quote:Bloesem schreef op 27 februari 2008 @ 09:28:

Lil: ik vind dat GG in dat geval verplicht is om je in slaap te wiegen. Helaas, als GG gespeeld heeft is zijn libido altijd op; wat dat betreft is de basgitaar mijn grootste concurrent(e)
Oh, en dat ongesteldheidgedoe van Ely is ook niet lekker. Zeker niet op je pas verschoonde bed... Ik was sinds de bevalling van Meis heel regelmatig (had ik vroeguh nooit) en vond dat wel fijn. Nu is het bij mij ook opeens weer mis. Kan alles zijn tussen 3 en 6 weken geloof ik. Da's verdomde rot plannen qua saunadates en hotelnachtjes.....

Grappig dat hier zoveel tandartsangsthazen zitten. Hier nog eentje. Had ik eindelijk een tandarts gevonden in nieuwe regio en gelijk een afspraak gemaakt; we zouden gisteren met hele gezin tegelijk heen. Belt de assistente af; tandarts is ziek.. Tja.
En hoe is het afgelopen met jouw oppasprobleem, Toet?

Raar is niet erg, trouwens. Loopt er hier íemand rond die normaal is dan?? Nou dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven