Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Oh en s krijgt 's avonds ook nog fles hoor. Lekker voor t slapen gaan.
M. drinkt melk nog uit een tuit, sapjes uit rietjesbeker. Ze kan drinken uit een gewone beker, maar dat vertikt ze. Zal de leeftijd wel weer zijn. Is ontzettend boos op alles de laatste tijd..

Eten met Vork doet ze ook niet. Lepel wel. Ze heeft er gewoon geen zin in, en dan doet ze het dus niet
Hier kan ze prima uit beker drinken

alleen is het allerleukste de beker om te keren

heel fijn en dan het liefst met de handjes erdoor fgraaien
Heb vanochtend nog gebeld het zou bij de ta op zijn buro liggen en ik zou terug gebeld worden

niet gebeurd

morgen bel ik wel weer en anders schrijf ik daarna wel een brief en bel even met de rechtsbijstand
Mijn meisie waaide bij thuiskomst bijna om, daarna was ze bang en werd papas been niet meer los gelaten
goede avond

Lig in mn bed op t werk.

even zien wat ik onthouden heb

kath, 15,5 week alweer. en geen tips helaas voor slaapprobleem

j1 is ook helemaal weg van boekjes hij "leest" regelmatig zelf boekjes en wil t liefst de halve dag voorgelezen worden. is al heel lang zio dan zat hij voor de boekenkast te wijzen en wilde hij weer boekje lezen. j2 vindt t ook wel leuk maar wel minder dan j1 heb ik t idee

j1 drinkt al zeker half jaar niets meer uit de fles. drinkt alles uit een beker. in t begin zette hij de beker ook wel onder zn kin. j2 drinkt melk uit fles. drinken wil hij alleen maar uit een beker, fles, tuit of rietje verrijkt hij. ik moet uiteraard wel de beker vasthouden (de luie donder houdt niet eens zn eigen fles vast)
Wow drinkt j2 echt al vanaf dat hij 6 maanden was uit een beker?
Hier trouwens ook op bed bij werk
Hihi dat moest natuurlijk j1 zijn
Ik dacht al dat mijn htje zeeeer traag is
En ik ben nog steeds wakker door super actieve baby in buik... Heb gevoel blauw te zijn door het getrap
Mogguh Jezus. N is al drie dagen weer super vroeg en een humeur, sjonge zeg. Is dat herkenbaar. Niets is goed en alleen maar jammeren.
Becky hier is dat meestal het teken dat ze moe is, maar meer laten slapen is bij n niet zo makkelijk natuurlijk
Beck, zo eeentje hadden we hier gisteren.. Echt geradbraakt van de nacht, en overdag ook niet willen slapen. Vannacht ging hier gelukki gbeter!
Meld maar weer

Hier ook een dametje dat overduidelijk nog niet uitgeslapen is! Maar dat komt door gisteravond denk ik..

Ze gaat straks naar het kdv, maar ook anders zou terug in bed totaal geen optie zijn, dan gaat ze écht niet meer slapen!

Las nog iets over drinken uit bekers: T drinkt ook zeker wel al een half jaar alles uit een gewone beker, behalve haar melk voor het slapen gaan...Die wil ze nog uit een flesje, maar voor hoelang dat nog gaat weet ik niet.. Eerst ging ze dan lekker languit op de bank liggen om het op te drinken... Nu wil ze er telkens bij blijven zitten, en ja, dan lijkt ze ineens niet meer te snappen hoe ze de melk uit die fles moet krijgen Maf kind...
F drinkt hier ook het liefst uit een beker, maar dan doe ik er max 1,5 cm aan drinken in. En zelfde feestje als bij H, omkeren en doorheen met haar handen is het helemaal! Ook gek op boekjes, zit hier nu naast me dikkie dik te kezen: "poef, poef, poef, poef, poef" (er staan nogal wat poezen in dikkie dik..) En dan ineens "opa" "oma" (staan er niet in, maar heeft ze net geleerd).

Zo, lekker naar beneden, ontbijten.
Ze is trouwens niet met DD aan het kezen, maar aan het lezen..
M. gooit haar eten in haar beker melk.. heel irritant...

Moet zo met haar naar de dokter vanwege de fontanel-issue. Ik zie het allemaal wel.

Dames met een dochter met de leeftijd van M. Zijn die van jullie ook zo "boos" en "beledigd" heel de tijd??? Bij M. is werkelijkwaar niets goed, en ze kan zo boos worden om de kleinste dingen...
ha, nog meer kindjes al aan de beker dus. Wat me wel opvalt is hoeveel kindjes nog een (avond)fles krijgen! A al niet meer sinds ie 11 maanden is.
M. heeft haar fles ook nog gehad tot 18 maanden. Daarna hebben we hem abrupt gestopt.
Fan, hier ook een drama Queen. Als het niet snel genoeg gaat of niet op haar manier word ze pissed en gaat janken en overal mee gooien en tegenaan slaan/schoppen
Okeej, S pakt zelf manderijn, schilt hm zelf en eet hm op. Knapperd
Hier nog een avondfles.. Vind t eigenlijk wel een fijn momentje, wat mij betreft houdt ze die tot ze 3 is.. Ik vergeet alleen altijd die middagfles te geven.. Hoeveel zuivel moeten ze hebben nu?
300ml geloof ik, kath

Zooooo, heb net een nieuwe winterjas voor volgend jaar gekocht voor 10 hele euro's! incl bezorging!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven