ruziemaak-topic

04-01-2012 01:12 137 berichten
PMS, ruzie met het vriendje, gekwetste ego's? Laat het de fijne topics op dit fraaie forum niet verzieken voor iedereen.

Wellicht in strijd met de forum regels (dames?) open ik hier het ruzie-maak topic, waarin fitties uit andere topics voortgezet kunnen worden, zodat terwille van de bedoelingen van de TO van de andere topics die topics een beetje 'schoon' gehouden kunnen worden.

Er wordt tevens een gratis voetreis naar Rome verloot onder de inzenders van het correcte aantal keren dat het woord 'topic' voorkomt in dit topic.
quote:Letgo schreef op 04 januari 2012 @ 02:47:

[...]

Ik denk hier een boeiend topic over relaties te openen, maar het gaat weer over do-able zijn en beffen. Prima...maar het hoort hier niet mijn inziens.Je opent helemaal niks dus haal dat aureool boven je schedel maar weg.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet leuk ruzie maken, dit is grof!
I have my fears but they do not have me
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:51:

[...]

Je opent helemaal niks dus haal dat aureool boven je schedel maar weg.Ik open toch wel degelijk iets hoor...namelijk een topic. Ook met aureool boven je hoofd kun je 'openen'. Dat 'openen' in jouw perverse beleving slechts zonder aureool kan gebeuren zegt al genoeg denk ik zo.
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:55:

[...]

Lieve schat het is mijn topic.

Who has made you God? Jij zelf zeker.

Openbaar forum en iedereen kan mee schrijven en ja daar heb ook jij het mee te doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Letgo schreef op 04 januari 2012 @ 02:56:

[...]

Ik open toch wel degelijk iets hoor...namelijk een topic. Ook met aureool boven je hoofd kun je 'openen'. Dat 'openen' in jouw perverse beleving slechts zonder aureool kan gebeuren zegt al genoeg denk ik zo.Geef even de link naar je topic aub, dan kan ik daar reageren.
quote:Enn schreef op 04 januari 2012 @ 02:57:

Who has made you God? Jij zelf zeker.

Openbaar forum en iedereen kan mee schrijven en ja daar heb ook jij het mee te doen.Het staat iedereen vrij om een eigen topic te openen. Echt. Dit is het mijne.
quote:Enn schreef op 04 januari 2012 @ 02:53:

[...]

Doe even normaal man. Spoor je wel? Letgo is zoals ik het lees serieus. Ongeacht of jij je dat wel of niet bent dan reageer je dus niet zo.

En ik ben het met haar eens. Jouw 'niveau' van 'grappen' maken vind ik triest.Thnx enn.
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:58:

[...]

Het staat iedereen vrij om een eigen topic te openen. Echt. Dit is het mijne.Daarmee bepaal je niet hoe je kan spreken tegen iemand. Je snapt nog weinig van een forum zie ik .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dit gaat mij ook veel te ver.

Ik zag het als een grapje. Hou niet van posts weghalen, zal ik ook niet doen.

Maar dit is niet meer leuk.
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:58:

[...]

Het staat iedereen vrij om een eigen topic te openen. Echt. Dit is het mijne.Alleen als je deze kant op wil is het een beetje de verkeerde pijler. Kan jij geen datingsite gaan zoeken ofzo? Of is het lastig om de sekspijler te vinden als je het daar eigenlijk het liefste over wilt hebben?
Nu is het pas een ruziemaak-topic!
quote:Letgo schreef op 04 januari 2012 @ 03:01:

[...]

Alleen als je deze kant op wil is het een beetje de verkeerde pijler. Kan jij geen datingsite gaan zoeken ofzo? Of is het lastig om de sekspijler te vinden als je het daar eigenlijk het liefste over wilt hebben?Go!
Wat een oen ben ik....
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 03:03:

Wat een oen ben ik....Ja dat ben je, maar waarom?
.
.
Best geinig, zo achteraf; mannen willen het spelletje spelen volgens de spelregels en vrouwen zeiken over de spelregels.

Bedenk je eigen spelletje!
.
Je bent geen oen hoor Jonari, zeker niet! Is van mijn kant ook een bepaalde opgebouwde ergernis. Daar heb jij niks mee te maken.
quote:Letgo schreef op 04 januari 2012 @ 03:10:

Je bent geen oen hoor Jonari, zeker niet! Is van mijn kant ook een bepaalde opgebouwde ergernis. Daar heb jij niks mee te maken.Ik wil wel ff met de billen omhoog hoor. Wat is er aan de hand?
.
Ken Amand niet en wil er vanaf nu ook niks meer mee te maken hebben. Gadver!
Gatver! Brrrrrr meid!
quote:Enn schreef op 04 januari 2012 @ 02:59:

[...]

Daarmee bepaal je niet hoe je kan spreken tegen iemand.Dat is precies wat het wél bepaalt. Had je verder nog vragen?
Nee dat bepaal jij niet alhoewel je het wel schijnt te denken. Heb je daar vaker last van? Zelfoverschatting?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven