Eyeliner
woensdag 4 januari 2012 om 10:38
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede eyeliner. Heeft er iemand tips?
Tot nu toe gebruik ik altijd die van de Hema, Miss Helen.
Maar ik vind deze kwalitatief niet zo goed, hij brokkelt snel
en loopt snel uit (nattigheid, wind en regen). Deze eyeliner is natuurlijk niet zo duur, ik wil best wat meer geld uitgeven.
Wie heeft er tips / goede ervaring met een bepaald merk?
Ik ben op zoek naar een goede eyeliner. Heeft er iemand tips?
Tot nu toe gebruik ik altijd die van de Hema, Miss Helen.
Maar ik vind deze kwalitatief niet zo goed, hij brokkelt snel
en loopt snel uit (nattigheid, wind en regen). Deze eyeliner is natuurlijk niet zo duur, ik wil best wat meer geld uitgeven.
Wie heeft er tips / goede ervaring met een bepaald merk?
woensdag 4 januari 2012 om 10:47
Ík heb ook al diverse merken geprobeerd.
De vloeibare van Etos eigen merk is beter van kwaliteit dan die van de Hema.
Evenals die van Bourjois. Maar 's avonds zijn ze toch allemaal iets afgebrokkeld.
Sinds een paar weken heb ik de Luminizer Superliner van lÓreal. Houdt gegarandeerd de hele dag en is makkelijk op te brengen. Niet te dun, niet te dik. Voor iedere oogkleur is er een. Ik heb de donkerpaarse voor groene ogen.
De vloeibare van Etos eigen merk is beter van kwaliteit dan die van de Hema.
Evenals die van Bourjois. Maar 's avonds zijn ze toch allemaal iets afgebrokkeld.
Sinds een paar weken heb ik de Luminizer Superliner van lÓreal. Houdt gegarandeerd de hele dag en is makkelijk op te brengen. Niet te dun, niet te dik. Voor iedere oogkleur is er een. Ik heb de donkerpaarse voor groene ogen.
woensdag 4 januari 2012 om 11:02
Ik gebruik al jaren die van Rimmel met een fijn penseeltje. Ik zweer bij die eyeliner! De meeste zijn met zo'n potloodachtige punt en dat vind ik echt helemaal niks, er komt zo'n dikke lijn uit. En die van Rimmel is ook niet zo duur.
Ik heb ook blauwe ogen en altijd zwarte eyeliner. Bij mij schijnt donkergroen en donkerpaars goed te passen (heb ik een keer als advies gehad van iemand die er verstand van had), maar ik houd het toch altijd maar lekker veilig bij zwart.
Ik heb ook blauwe ogen en altijd zwarte eyeliner. Bij mij schijnt donkergroen en donkerpaars goed te passen (heb ik een keer als advies gehad van iemand die er verstand van had), maar ik houd het toch altijd maar lekker veilig bij zwart.
woensdag 4 januari 2012 om 14:35
woensdag 4 januari 2012 om 14:38
Rimmel - GlamEyes.
Ik gebruikte deze altijd, hij is lekker vloeibaar en heeft een fijn "kwastje" vind ik. Enige nadeel wat ik heb ervaren, als ik een keer de slappe lach had en de tranen over m'n wangen rolde, dan was de eyeliner in m'n ooghoeken ook min of meer verdwenen. Dus echt waterproof is het niet
Ik gebruikte deze altijd, hij is lekker vloeibaar en heeft een fijn "kwastje" vind ik. Enige nadeel wat ik heb ervaren, als ik een keer de slappe lach had en de tranen over m'n wangen rolde, dan was de eyeliner in m'n ooghoeken ook min of meer verdwenen. Dus echt waterproof is het niet
woensdag 4 januari 2012 om 14:50
quote:Lil90 schreef op 04 januari 2012 @ 14:38:
Rimmel - GlamEyes.
Heb ik ook, fijne is het kwastje.
En je hebt alleen water nodig om het te verwijderen.
Helaas is regen ook water.
Rimmel - GlamEyes.
Heb ik ook, fijne is het kwastje.
En je hebt alleen water nodig om het te verwijderen.
Helaas is regen ook water.
donderdag 5 januari 2012 om 06:22
donderdag 5 januari 2012 om 06:34
quote:la_maya schreef op 04 januari 2012 @ 20:21:
Bobbi Brown gel eyeliner. Aanbrengen met een los kwastje, kan je zelf een prettige kwast uitzoeken.
Verkrijgbaar in heel veel kleuren.
Loopt niet uit in de regen maar is wel goed te verwijderen met make-up remover.Klopt! Als ik er een dun randje (MAC)oogschaduw onder aanbreng, ziet het lijntje er na 18 uur nog steeds mooi uit.
Bobbi Brown gel eyeliner. Aanbrengen met een los kwastje, kan je zelf een prettige kwast uitzoeken.
Verkrijgbaar in heel veel kleuren.
Loopt niet uit in de regen maar is wel goed te verwijderen met make-up remover.Klopt! Als ik er een dun randje (MAC)oogschaduw onder aanbreng, ziet het lijntje er na 18 uur nog steeds mooi uit.
donderdag 12 januari 2012 om 19:52
quote:sweetmisery schreef op 05 januari 2012 @ 06:22:
Ik gebruik alleen maar Dior, maar eyeliner is en blijft van de hema!!! Die is echt de beste!!! Die anderen zijn allemaal te doen en is het moeilijker een mooie strakke lijn te maken...
Maar goed als je betere dan die van dr hema hebt gevonden, laat me weten! the body shop lijkt er heel erg op.
Ik gebruik alleen maar Dior, maar eyeliner is en blijft van de hema!!! Die is echt de beste!!! Die anderen zijn allemaal te doen en is het moeilijker een mooie strakke lijn te maken...
Maar goed als je betere dan die van dr hema hebt gevonden, laat me weten! the body shop lijkt er heel erg op.