Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
quote:nokiafan schreef op 03 januari 2012 @ 16:24:

Maakt mij dit, en het lijstje van h.l.g, psychotherapeutisch gek?

Ik vraag mij erg af of je hiervoor een serieuze indicatie voor zult krijgen. Als (!) je er zelf niet teveel last van hebt, wat let je, zolang je dit achter gesloten deuren doet.

Zou het alleen niet vermelden bij een sollicitatie en of feestje met vrienden.
quote:nokiafan schreef op 02 januari 2012 @ 22:59:

Ik dacht dat ik het bij mijn man wel zou kunnen Helene. Maar dat bleek (ook) niet zo te zijn. En nu zijn we al te lang samen om de relatie zomaar even te verbreken.

Maar ook:

quote:nokiafan schreef op 02 januari 2012 @ 22:48:

@ ikbenik: Als hij het niet kan accepteren dat ik niet monogaam ben dan is hij mij kwijt. Stiekem doen wil ik (liever) niet, dat komt uit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nokiafan schreef op 03 januari 2012 @ 12:52:

Ik heb in feite nooit beloofd dat ik niet vreemd zou gaan. Toen hij in het begin aangaf tegen vreemdgaan te zijn heb ik niet echt geantwoord. Niet gezegd: "Ik beloof dat ik niet vreemd zal gaan." of iets in die richting.

Dus alles wat je niet expliciet hebt genoemd, hoef je je dan ook niet aan te houden?

quote:We zijn net samen ( ) bij de psycholoog geweest en we hebben erover gepraat.Goh, wat een mazzel zeg, dat jullie al 2 dagen na jouw openbaring terecht konden! Er had zeker iemand afgebeld?
Nee hoor Hima, niet iemand afgebeld, die afspraak stond al langer.

Ik zeg niet dat iemand zich niet hoeft te houden aan iets wat niet expliciet gezegd is. Ik heb het zelf alleen niet beloofd, hoewel ik toen nog niet wist dat ik het ook daadwerkelijk niet kan.

H_l_g, ik had al begrepen dat je alles bij elkaar bedoelde, en niet specifiek het houden van bdsm. Dan zouden er een hoop mensen in een psychotherapeutisch traject moeten zitten.

Dirk: Met hoe ik ben, kan ik mee leven. Mijn mannetje ook.
Je kan het recht proberen te praten nokiafan, maar zo zit het niet hè?

Je zegt zelf dat je vanaf het begin wist dat hij monogaam was en dat ook in een partner zocht. Sterker, jij dacht zelf ook monogaam te kunnen zijn in deze relatie. Dat die afspraak niet is uitgesproken, maakt niet ineens dat hij niet bestaat.
quote:nokiafan schreef op 03 januari 2012 @ 16:24:

We hebben gister wel een soort spel gehad, waarbij ik (een uitbreiding van) boek moest roepen als het me teveel werd.

En beviel het een beetje?
@ helene31 -
Het is heel erg wennen Istar. Ik moest in het begin lachen, helemaal toen hij met bloedserieus gezicht streng zei dat ik niet mocht lachen. Hij bleef wel "professioneel". Ik geef het zeker de tijd om goed te wennen.
Wat een ultra-contradictoir verhaal zeg...

Sorry alvast, ik houd normaliter absoluut niet van ergens binnenvallen en verwijten maken, maar wat ben jij een rasegoïst, TO. Je man doet zijn best voor je, terwijl je (i) hebt aangegeven een SV te willen (what the hell?!), (ii) alleen maar aan je eigen belangen denkt, (iii) de beste man hier beneden alle peil te kakken zet en (iv) pronkt met een verhaal waar menig forummer zich of voor zou schamen of het in elk geval respectvoller zou verwoorden, en JIJ lacht deze man in eerste instantie ook nog eens uit?

Damn, je weet in ieder geval wel je naaldhak op z'n mannelijkheid te zetten zeg. Weet je zeker dat je een onderdanige rol wilt en niet stiekem de meesteres wilt zijn?

Zou me haast willen verlagen tot het niveau van virtuele modder gooien, maar je bent het niet waard. Ik hoop dat deze man snel bij zinnen komt en je lekker laat voor wat je bent, stuk egocentrisch vreten dat je d'r bent.

Bah. Ik walg van je.
Mijn man weet in ieder geval dat ik hem niet uitlachte, maar dat ik soms op ongelukkige momenten in de lach schiet. En het dan juist erger wordt als iemand zegt dat ik niet mag lachen. Soms wel vervelend ja.

Ik zou zelf geen meesteres kunnen zijn, ik wil echt alleen de onderdanige zijn, degene die het ondergaat.

Maar je hebt geen idee hoe het nu is tussen ons, dus veroordeel dat dan ook niet.
Nokiafan, nu ga ik het toch even voor je opnemen. Sjonge jonge, wat een scherpe veroordelingen hier weer, waar is dat nodig voor?

Maar goed, OT. Ik had niet gedacht dat het je zou lukken om zover te komen als je nu beschrijft. Vind ik sterk, echt waar. Verboden vruchten in de fruitla laten en je man echt de kans geven om hier met jou iets van te maken: ooow wat moeilijk....chapeau!

Dan mag dat best wel even op je lachspieren werken in het begin, ( humor, remember) maar wie weet waar jullie op uit komen?
Ik werd aan het twijfelen gebracht door THC, dus heb het gevraagd aan mijn man. Die antwoordde: Nee hoor, ik had alleen maar nog een reden om je te straffen (slaan op de kont).
Ik ben trouwens (ook) blij dat ik me niet blindelings op die ander heb gestort. En dat ik eerlijk ben geweest tegen man, en aan heb kunnen geven dat ik over de seks niet tevreden was.
En wel zo (w) aardig voor je partner! 
quote:nokiafan schreef op 04 januari 2012 @ 18:56:

Ik ben trouwens (ook) blij dat ik me niet blindelings op die ander heb gestort. En dat ik eerlijk ben geweest tegen man, en aan heb kunnen geven dat ik over de seks niet tevreden was.Wat een inzichten in een paar dagen..
quote:himalaya schreef op 04 januari 2012 @ 20:17:

[...]

Wat een inzichten in een paar dagen..

Nou hè, zo bijzonder! Word er helemaal warm van, zo mooi...

Eind goed, al goed en ze leefden nog lang en gelukkig.

Persoonlijk heb ik niet zoveel op met sprookjes.
En dat is niet mogelijk volgens jullie Himalaya en BrightEyes?
Persoonlijk heb ik er nogal moeite mee om je 100% ommezwaai in dit verhaal voor waar aan te nemen, ja.

Denk niet dat het onmogelijk is, echter wel in een topic van 5 dagen oud en in de wetenschap hoe dit verhaal begon.

Dus, om een helder antwoord te geven: ik geloof niet dat dit mogelijk is, in jouw geval.
Ik ook niet maar ik geef mensen graag voordeel van de twijfel
quote:madeliefje1970 schreef op 04 januari 2012 @ 20:39:

Ik ook niet maar ik geef mensen graag voordeel van de twijfelLief van je, dat zeker.
quote:nokiafan schreef op 04 januari 2012 @ 17:50:

Mijn man weet in ieder geval dat ik hem niet uitlachte, maar dat ik soms op ongelukkige momenten in de lach schiet. En het dan juist erger wordt als iemand zegt dat ik niet mag lachen. Soms wel vervelend ja.

Ik zou zelf geen meesteres kunnen zijn, ik wil echt alleen de onderdanige zijn, degene die het ondergaat.

Maar je hebt geen idee hoe het nu is tussen ons, dus veroordeel dat dan ook niet.

+ met inachtneming van je tweede hierop volgende bericht, wil ik dan toch iets matigen. Realiseer je echter wel wat een (ogenschijnlijke) prachtvent je in handen hebt en behandel hem met respect; is toch wel het minste dat je kunt doen.

Fijn dat jullie samen kunnen lachen erom; het kwam over alsof je zijn zeer goedbedoelde poging ook nog eens belachelijk maakte.
Weet je, Nokiafan, het is jouw verhaal en jouw leven.

Het besluit een stuk daarvan hier op het forum te knallen is jouw besluit en dan kies je er ook voor reacties te ontvangen.

Ik mag wat vinden van jouw verhaal en jij hoeft je in the end nergens voor te verantwoorden. Want ik ken je niet persoonlijk.

Ik geloof je niet nee, maar daar hoef jij je dus eigenlijk niet druk om te maken.

Ik wens je nogmaals veel wijsheid toe en je man wat hij verdient. En dat is naar mijn bescheiden mening een boel meer dan wat hij nu krijgt.

Want zelfs al zou het echt waar zijn, dat bij een godswonder nu alles zomaar de goede kant op gaat, ben ik bang dat dat van korte duur is.

En dat baseer ik op de vele, weinig respectvolle uitspraken over je partner eerder in dit topic. In de basis klopt er al niets van jullie relatie.

En een goede basis is toch wel een vereiste, anders gaat het zeer binnenkort weer net zo hard jeuken bij je.
ik denk dat dit verhaal echt is... de ommezwaai is ook echt...

echter

het zal met dezelfde snelheid weer de andere kant omzwaaien

en dat spelletje zal zich nog zon tigduzend keer gaan herhalen

op termijn gaat het afkraken (van vriend) de overhand nemen... en uiteindelijk krijgt vriend een keihard zetje (dit is nog mild uitgedrukt), dan zijn er namelijk geen grenzen meer die TO kan overschrijden...
Je draait de boel wel erg naar je eigen hand he? Je hebt niet beloofd dat je niet vreemd zou gaan, nee...maar in dit geval telt "wie zwijgt stemt toe" toch echt heel erg. Ik beloof ook niemand expliciet dat ik ze niet in stukjes hak en met een lekkere risotto aan mijn gasten serveer. Maar toch...gaat men er niet vanuit dat ik dat ga doen...
En dan is het aan mij hoe sterk ik ben. Pfff lastig. Zeker als je zó nieuwsgierig bent als ik. Kennen jullie zulk verlangen? Het is gekmakend...

Ik ben sterk. Ik ben sterk. Ik ben sterk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven