Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 26 december 2011 om 19:20
Was er al een beetje bang voor dat het meer als een achternaam gezien werd..
Ik vind Thijmen ook erg mooi, maar hoor je toch wel vrij vaak dus de naam Thijsen klonk mij wel leuk in de oren..
Waarschijnlijk gaan we hier dan niet voor kiezen, als jullie nou 50-50 reageerden was het anders..
Dankjullie voor je mening!
Ik vind Thijmen ook erg mooi, maar hoor je toch wel vrij vaak dus de naam Thijsen klonk mij wel leuk in de oren..
Waarschijnlijk gaan we hier dan niet voor kiezen, als jullie nou 50-50 reageerden was het anders..
Dankjullie voor je mening!
maandag 26 december 2011 om 20:29
zaterdag 31 december 2011 om 15:15
quote:Sam32 schreef op 31 december 2011 @ 11:14:
Tja... als jullie op een boerderij wonen wordt het een boerse naam, zijn jullie kak, dan wordt het een kaknaam
Ik vind het zelf een kak-naam. En daar hou ik van!!!!
Mee eens! Ligt een beetje aan jezelf. Ik vind 'm een tikkeltje kak, en dat bedoel ik positief. Ik houd daar wel van.
Tja... als jullie op een boerderij wonen wordt het een boerse naam, zijn jullie kak, dan wordt het een kaknaam
Ik vind het zelf een kak-naam. En daar hou ik van!!!!
Mee eens! Ligt een beetje aan jezelf. Ik vind 'm een tikkeltje kak, en dat bedoel ik positief. Ik houd daar wel van.

woensdag 4 januari 2012 om 08:59
Leuke reactie, erg gemengd ook! Ik concludeer even dat er geen een naam is die iedereen mooi vindt en dat er bij elke naam wel iemand is die hem niks vindt. Gelukkig zijn er bij elke naam ook mensen die hem mooi vinden...
Kasper valt even af wegens de verschillende spellingsmogelijkheden, dat vind ik onhandig.
Nog even verder denken... Andere namen in deze richting zijn trouwens erg welkom!
Kasper valt even af wegens de verschillende spellingsmogelijkheden, dat vind ik onhandig.
Nog even verder denken... Andere namen in deze richting zijn trouwens erg welkom!