Verliefd!!!

04-01-2012 21:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello allemaal,

Ik weet het zeker ik ben echt verliefd. Een vreemd verhaal I know..

Ik ken hem al een hele tijd, maar sinds een paar maanden zie ik hem weer regelmatig, met stappen enz.. en af en toe kom ik hem eens tegen. Vandaag hadden we een begrafenis van de oma van een goede vriendin. We zijn samen heen gegaan, hij stelde voor om eerst ff een kopje koffie bij mij te komen drinken. Dat had hij nog nooit eerder gedaan. En hoe stom het ook klinkt onderweg naar de begrafenis en na die tijd hebben we heel veel lol gehad. Nou is hij morgen jarig, hij viert het niet. Ik wil hem wel graag ff smsen... Maar ja, gewoon happy birthday lijkt me een beetje suf. Ik vind het helemaal wel lastig, want ik heb er grote vraagtekens bij of hij andersom iets in mij zou zien. Hij kan namelijk met heel veel mensen wel sociaal doen. Kun je als vrouw proberen contact op te bouwen of vragen iets leuks te gaan doen als hij tot je vrienden groep behoort. Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Waarschijnlijk ziet hij mij gewoon als een van zijn vrienden (dinnen) in ons vriendengroepje.

In ieder geval bedankt voor het luisteren !!
Maar je hebt toch een hele fijne relatie momenteel? Wat ben je nu van plan dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb geen relatie momenteel. En vind het zelf erg lastig wat ik moet doen. Ik wil ook niet overkomen als iemand die ergens bovenop springt, zo'n wanhopige vrouw ofzo.. want dat ben ik niet :D
ik zou het gewoon doen.. blijf hem wel gewoon op dezelfde manier benaderen zoals je dat nu op dit moment en de afgelopen dagen hebt gedaan ! Na verloop van tijd zul je vanzelf de signalen opvangen van hem en zul je meer duidelijkheid krijgen over hoe hij over jou denkt..
quote:maria19 schreef op 04 januari 2012 @ 22:06:

Ik heb geen relatie momenteel. En vind het zelf erg lastig wat ik moet doen. Ik wil ook niet overkomen als iemand die ergens bovenop springt, zo'n wanhopige vrouw ofzo.. want dat ben ik niet :DO, wanneer is je relatie dan uitgegaan? Ben je lekker aan het rebounten?
Ik snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik op het moment een relatie heb. Ik heb een tijd terug een korte relatie gehad. maar dat bleek het ECHT niet te zijn. Kan iedereen gebeuren toch?
"Gefeliciteerd! Ik weet dat je het niet wil vieren vandaag, maar we proosten binnenkort samen wel even op je ?-e verjaardag- je hebt mn adres. Laat maar weten of en wanneer je dat leuk lijkt! Een hele fijne dag verder!"

huppa en je kan er alle kanten mee uit
Vindt ik wel een hele leuke!!! Magic2009, maar is dat niet een beetje vreemd als ik hem zaterdag zie bij een party. We weten dat we daar beiden zullen zijn..
quote:maria19 schreef op 04 januari 2012 @ 22:31:

Ik snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik op het moment een relatie heb. Ik heb een tijd terug een korte relatie gehad. maar dat bleek het ECHT niet te zijn. Kan iedereen gebeuren toch?

Je postte daar nog een dramaverhaal over op 14 november, dat is pak 'm beet 7 weken geleden. Maar daar ben je dus helemaal overheen. Nee, dat we wel de feiten even er bij houden.

Updates zijn gewenst als je hier vast forumt, want we kennen je geschiedenis natuurlijk.
sturen! )
Smsen voor zijn verjaardag:

1)Je komt op die manier met hem in contact

2)Je laat zien dat je aan hem denkt

3)Grote kans dat hij erop ingaat en jullie straks meer smsen

4)Gewoon doen!

Succes:)
quote:Fame schreef op 04 januari 2012 @ 22:34:

[...]

Je postte daar nog een dramaverhaal over op 14 november, dat is pak 'm beet 7 weken geleden. Maar daar ben je dus helemaal overheen. Nee, dat we wel de feiten even er bij houden.

Zo zie je maar weer iedereen zijn perceptie van een "tijd terug" verschillend is. 7 weken valt bij mij onder "nog net niet gisteren".
Thanx voor jullie reacties, hij heeft helaas niet op mijn sms gereageerd... waarschijnlijk is hij not that in to me.. Ik zal zien hoe het verder gaat.
of hij had zijn mobiel niet op zak of was even iets anders aan het doen zodat hij niet meteen terug smste......Als ie over 2 dagen niet terug heeft gesmst zal ik pas die conclusie trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven