Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:flip123456789 schreef op 04 januari 2012 @ 22:31:

Net of het takkewijf echt gaat veranderen, ik geloof er geen ruk van.Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Volgende week wordt ook zielig/tenenkrommend. Ze had niet geboren mogen worden??!
How the other half live
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:charlottew88 schreef op 04 januari 2012 @ 22:32:

Zet maar maar lekker in de spotlight. Helemaal alleen op het podium en dan de zware spotlight op het loeder laten neerkomen. Word het loeder zo plat als een dubbeltje en is ze eindelijk slank.
Haal die moeder bij haar weg. Is ze in één keer 120 kilo kwijt.
Ik vind hier dingen van.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2012 @ 22:32:

@ Star

[afbeelding]

Hahahahah
quote:Tickel schreef op 04 januari 2012 @ 22:31:

Ik begrijp niet dat die moeder nooit heeft gedacht "hé wat fijn voor Nora, en misschien kan ik zelf ook wat afvallen".Ja, dat is toch een van de principes van opvoeden. Niet alleen zeggen, maar vooral voorleven hoe het hoort.
Nou mensen, dat was me wel weer een aflevering! Zullen we een Nora fanclub oprichten mag ze elke 2 dagen bij een van ons logeren!
Hee, How the Other half Live... een jaar later...! Ben benieuwd!
pppff wat een emotieloos mens
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2012 @ 22:33:

Haal die moeder bij haar weg. Is ze in één keer 120 kilo kwijt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:phoolan schreef op 04 januari 2012 @ 22:33:

Nou mensen, dat was me wel weer een aflevering! Zullen we een Nora fanclub oprichten mag ze elke 2 dagen bij een van ons logeren!Jaaaaaaah
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2012 @ 22:33:

Haal die moeder bij haar weg. Is ze in één keer 120 kilo kwijt.Hahaha, jij bent wel op dreef zeg
Die brief van die moeder ging alleen maar over zichzelf, zichzelf schoonpleiten en haar gezicht redden op de TV. Geen greintje gevoel voor dat kind.
Mensen , tot de volgende keer!

Ik ben even de update van HTOHL aan het kijken.
Hier mag ze ook logeren. Wijn lust ik niet en snaai heb ik al opgevroten niet in huis.
Ik vind hier dingen van.
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 22:31:

[...]

Ja hoor je bent welkom!

Gezellig!

Ik ben wel te dik hoor, dus geen gezellige hapjes enzo hè
Tot de volgende keer
Weet niet of ik volgende week alweer zoiets aankan, moet hier wel even van bijkomen.

En van mij mag Nora ook gezellig komen logeren en lekker gewoon eten. En mijn wijntje schenk ik zelf wel in.
Tot laters, vrijdag? Ben ik eindelijk weer eens in het land!
ja hoor nora kom maar hier liefde aandacht knuffelen tijd en een gezonde maaltijd mijn huis staat open voor jou
Weet iemand hoe lang het over het algemeen duurt voordat uitzendingen op rtl gemist komen? Ben net thuis maar ben nu heel nieuwsgierig geworden ;)
quote:phoolan schreef op 04 januari 2012 @ 22:37:

Tot laters, vrijdag? Ben ik eindelijk weer eens in het land!Vrijdag komt eindelijk The Voice weer
quote:Tickel schreef op 04 januari 2012 @ 22:38:

[...]

Vrijdag komt eindelijk The Voice weer Jaaaaaaaaaaaaa
quote:Tomaat3 schreef op 04 januari 2012 @ 22:37:

Weet iemand hoe lang het over het algemeen duurt voordat uitzendingen op rtl gemist komen? Ben net thuis maar ben nu heel nieuwsgierig geworden ;)Ik denk morgen wel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven