Mode & Beauty alle pijlers

help fantasy kostuum

02-01-2012 11:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie in mijn andere topic kunnen lezen doe ik mee aan de free faschion chalenge , maar nu heb ik een februwarie een fantasy beurs maar kan daar dus niks nieuws voor kopen, en wil wel in stijl, ik heb ieens in kast gekijken en ik rode duivelhoorntjes die op je voorhoofd moeten een rode jurk een gotic achtig jurkje en witte doorzichtige hoepelrok ,dacht zelf mischien schimk te halen en dan een duivel demon achtig iets of elf ? o ja zelf maken lukt me niet echt vaak genoeg geprobeerd en heb ook geen stof meer

sorry ik heb moeite met schrijven

en ja daar krijg ik hulp voor
huur een kostuum
quote:Starshine schreef op 02 januari 2012 @ 11:32:

huur een kostuum

Dat mag niet volgens de actie

Diva, je kunt misschien vuilniszakken over elkaar heen leggen over de hoepelrok en dan vastplakken/nieten aan elkaar. Zo krijg je allemaal zwarte glanzende lagen die lekker kraken. En dan ook een vuilniszak als bovenlijfje. Daar dan twee gaten voor armen, riempje om je middel zodat je nog wat vorm hebt. Je haar met gel in grote punten omhoog zetten en dan hoorntjes op je hoofd plakken. Jezelf verder helemaal rood schminken en dan een bezemsteel/hooivork e.d. meenemen. Echt duivels en makkelijk te maken
quote:lionlily schreef op 02 januari 2012 @ 11:38:

[...]

oh okay, wist ik niet.

Lenen bij vrienden, mag dat wel?
Ik vind heksen er vaak wel sexy uit zien.
Lenen van iemand?
quote:lionlily schreef op 02 januari 2012 @ 11:38:

[...]

Diva, je kunt misschien vuilniszakken over elkaar heen leggen over de hoepelrok en dan vastplakken/nieten aan elkaar. Zo krijg je allemaal zwarte glanzende lagen die lekker kraken. En dan ook een vuilniszak als bovenlijfje. Daar dan twee gaten voor armen, riempje om je middel zodat je nog wat vorm hebt. Je haar met gel in grote punten omhoog zetten en dan hoorntjes op je hoofd plakken. Jezelf verder helemaal rood schminken en dan een bezemsteel/hooivork e.d. meenemen. Echt duivels en makkelijk te makenuhum mischien stomme vraag maar hoe krijg ik die vulinzaken aan de rok vast?
quote:tietanium schreef op 02 januari 2012 @ 11:40:

Ik vind heksen er vaak wel sexy uit zien. sexy niet zo mijn ding gezien mijn figuur lol
quote:divafiary schreef op 02 januari 2012 @ 11:53:

[...]

uhum mischien stomme vraag maar hoe krijg ik die vulinzaken aan de rok vast?Met nietjes is het makkelijkste. Je klapt de vuilniszakken om de baleinen heen (bij de onderste hoepel beginnen) en dan niet je het niet door de rok maar om de balein heen. Dan doe je de volgende hoepel, die boven de onderste, die daar weer boven en enzovoort. Snap je?
Koop velours op de markt? Of mag je alleen in vuilniszakken lopen?

Ik vind trouwens dat je februwarie lief geschreven hebt Die houden we erin
Bazinga!
Als je broches hebt dan kan je daarmee de stof ook vast maken of met veiligheidsspelden. Misschien hebben ze die goedkoop bij de Action? Zou je een keer langs kunnen gaan. Of een doosjes drukknopen die je kunt vastnaaien (maar niet te vast.)

Als voor het middel een soort van band gebruikt die ja als een schort om je middel kunt knopen. Enzovoorts. Succes verder.

Dit wordt mijn enige bijdrage.
quote:lionlily schreef op 02 januari 2012 @ 11:59:

[...]

Met nietjes is het makkelijkste. Je klapt de vuilniszakken om de baleinen heen (bij de onderste hoepel beginnen) en dan niet je het niet door de rok maar om de balein heen. Dan doe je de volgende hoepel, die boven de onderste, die daar weer boven en enzovoort. Snap je?ben al begonnen maar ik naai de vuilniszaken vast heb geen nietmachibne naai ze om de baleinen heen zeg maar bedankt voor de tip
Klinkt goed, Diva! Slim om ze vast te naaien, dan heb je ook geen scherpe dingen in je rok.

Plaats je een fotootje (zonder hoofd natuurlijk) als je klaar bent?! Ben zo benieuwd
oke zal ik doen heb nu net de onder kant vast is wel een pokkewerk ga morgen weer verder krijg last van mijn rug haha ,

was aan het denken mischien nog glitersteentjes of zo er op te plakken
quote:phantasma-helena schreef op 05 januari 2012 @ 00:42:

Hallo divafairy,

Het is best lastig om een kostuum te maken als je daar geen ervaring in hebt. Huren mocht niet begreep ik, maar moet je hem per se zelf maken of mag een ander dat ook voor je doen?

Wij maken voor ons beroep kostuums en ik begrijp dat het niet heel veel mag kosten maar voor een niet vreselijk hoog bedrag zouden we misschien iets voor je kunnen maken?

het kan zijn dat je inmiddels allang je eigen kostuum hebt gemaakt. Denk je nog aan een bepaald thema?

Check voor inspiratie anders onze facebook-pagina: http://www.facebook.com/Phantasma.Helena

De hartelijke groeten,

Anja Frenaij en Sanne Hazemeijer,

Atelier Phantasma & Atelier Helenahoi ja klinkt intersant kan ik contact met julie opnemen via mail of zo ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven