tips canarische eilanden

08-12-2011 10:26 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen graag in april nog even naar de warmte en niet te ver vliegen. Nu denken we aan de canarische eilanden. Zijn met kind van 4, en houden niet van die massale toeristenplaatsen.

Beetje kleinschalig appartementencomplex of bungalowpark, gezellig plaatsje met diverse restaurantjes maar niet supertoeristisch. Is dit nog te vinden op 1 van de eilanden? Tips erg welkom!

We houden er ook wel van om een auto te huren en de omgeving te verkennen.
Ik vind het prijsniveau op de CE zeer aanvaardbaar. Ik denk dat het gemiddeld iets lager ligt dan in Nederland. Voor een lekker stukje vlees/vis met Canarische-aardappeltjes en mojo hoef je niet meer dan 15 euro kwijt te zijn.

Verder zijn goedkoop; benzine, drank, sigaretten.
Nou, we gaan boeken hoor! Helemaal zin in.

Bedankt voor jullie tips!
Leuk, wat is het geworden? Ik wilde net een heel enthousiast verhaal over La Palma afsteken, maar dat is niet meer nodig :-)
La Palma

Ikje, zullen we een La Palma fantopic openen?
quote:Tia.Dalma schreef op 04 januari 2012 @ 15:40:

La Palma

Ikje, zullen we een La Palma fantopic openen?

Hahaha jaaaaa

Het is dat we dit jaar naar Nieuw Zeeland of Australië gaan, anders wist ik het wel...
Helaas gaat het niet de CE worden.

Mijn man kan in die periode niet vrij krijgen. En later durf ik niet meer te vliegen. Dus denk dat het een weekje nederland wordt.. in mei ofzo.
Ramiaatje, wat jammer!! Kan je ook niet iets eerder? Wij gaan eind maart. Dan is het ook lekker, milde lente zeg maar.
quote:Tia.Dalma schreef op 05 januari 2012 @ 11:34:

Ramiaatje, wat jammer!! Kan je ook niet iets eerder? Wij gaan eind maart. Dan is het ook lekker, milde lente zeg maar.

nee helaas, ook de hele maand maart is uitgesloten.

We gaan nu maar kijken of we in mei lekker een weekje weg kunnen in eigen land, en dan in september met de baby erbij nog een weekje weg op rij afstand (zuid duitsland ofzo).
quote:Tia.Dalma schreef op 05 januari 2012 @ 11:34:

Ramiaatje, wat jammer!! Kan je ook niet iets eerder? Wij gaan eind maart. Dan is het ook lekker, milde lente zeg maar.Wij ook, Gran Canaria dit keer, en het weer wordt fantastisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven