Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
Ik heb net de uitzending gezien. Ik heb (nog) niet alles gelezen op dit topic, maar kan het toch niet nalaten om te reageren.

Wat een verschrikkelijk mens. Dit is gewoon kindermishandeling. Dit valt onder verwaarlozing. Moeders is nooit thuis en als ze thuis is ze moe en word ze bediend door haar dochter. Te gek voor woorden. En dan druk ik mij nog heel zachtjes uit.

Ik begrijp ook wel dat het 1 en ander uitvergroot wordt op TV. Maar al hadden ze de helft maar laten zien van wat de moeder flikt dan had ik het nog steeds heel erg gevonden.

Als moeder ben je verantwoordelijk voor je kind. Jij geeft het goede voorbeeld en je hoor te zorgen van je kind. Zij doet helemaal niets van dit.

Ik heb zo'n medelijden met het meisje. Ik hoop dat ze een paar goede vrienddinnen heeft/krijgt zodat ze ergens anders kan zien hoe het wel moet.
Idd Sugar. En het meisje eet niet stiekem, ze is eenzaam en het enige wat er is, de tv en snoep/ongezond voedsel.

Het is wel een kind. Het is zeer triest hoe die moeder haar kind behandeld.

Waar kan je dat trouwens lezen op twitter? Kan dat ook op de pc?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het was ook duidelijk te zien dat ze nog nooit had 'kennisgemaakt' met gezond en lekker koken, door haar moeder. Gezonde snackjes, dat ze niet samen hebben uitgezocht wat lekker is en toch gezond.
quote:dikkiedik71 schreef op 05 januari 2012 @ 12:10:

Ik heb net de uitzending gezien. Ik heb (nog) niet alles gelezen op dit topic, maar kan het toch niet nalaten om te reageren.

Wat een verschrikkelijk mens. Dit is gewoon kindermishandeling. Dit valt onder verwaarlozing. Moeders is nooit thuis en als ze thuis is ze moe en word ze bediend door haar dochter. Te gek voor woorden. En dan druk ik mij nog heel zachtjes uit.

Ik begrijp ook wel dat het 1 en ander uitvergroot wordt op TV. Maar al hadden ze de helft maar laten zien van wat de moeder flikt dan had ik het nog steeds heel erg gevonden.

Als moeder ben je verantwoordelijk voor je kind. Jij geeft het goede voorbeeld en je hoor te zorgen van je kind. Zij doet helemaal niets van dit.

Ik heb zo'n medelijden met het meisje. Ik hoop dat ze een paar goede vrienddinnen heeft/krijgt zodat ze ergens anders kan zien hoe het wel moet.vind ik ook, maar ik denk ook dat alle keren dat die moeder het wel een klein beetje goed deed, niet zijn uitgezonden. Ik vind het sowieso altijd de schuld van de ouder als een kind te dik is. Zij voeren dit kind en doen de boodschappen. Voor RTL moest de moeder er op zijn aller aller slechts afkomen in de aflevering. Om zo een voorbeeld te zijn voor ouders die net zo zijn of nog erger. Dus ja, ik vind het een loeder van een moeder, aangedikt (leuke woordspeling) door RTL
Lag vanacht nog te denken als dat arme meiske maar niet vanacht alleen ligt met die harde wind storm, regen.

Vreselijke gedachte, kind van 13 jaar die alleen wordt gelaten de nacht. Wat als er brand uitbreekt, inbrekers, onweer, niemand om je even lekker in te stoppen, knuffelen, In- en intriest dit, ik heb er geen woorden voor
Wat ik ook niet snapte is dat ze gingen verhuizen in die korte tijd. Het was een periode van tien weken. Eerst was het nog van "we kunnen niet kleiner gaan wonen" en vervolgens kon dat wel en hadden ze binnen tien weken een nieuw huis en de hele verhuizing geregeld.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 januari 2012 @ 12:12:

Waar kan je dat trouwens lezen op twitter? Kan dat ook op de pc?Ga naar Twitter en zoek op #hokitd
Ik ga zo maar even kijken, het wordt om 14:00 herhaald.

Na het lezen van dit topic vind ik die moeder nu al een hork
Inderdaad, die opmerkingen over 'stiekem eten' schoten me ook heel erg in het verkeerde keelgat. Als er niemand is om toezicht te houden is het niet stiekem he? En moeders haalde zelf alle snoepzooi in huis en zorgde niet voor gezond eten in de koelkast! Dus hoezo stiekem?

En dan de opmerkingen: nu nemen we eerst nootjes, nu nemen we eerst kaas (hele schaal blokjes voor met z'n tweeën, en dat was toen ze nét te horen had gekregen dat t echt anders moest, lekker vet hoor, kaas), neem lekker bitterballen, oh opa heeft iets lekkers bij zich enz. enz. enz.

Nee, bepaald niet stiekem!
zo, ik heb een link naar dit forum gestuurd naar help mijn kind is te dik.
Jezus....die tafel vol met eten.
quote:pinks schreef op 05 januari 2012 @ 13:46:

Inderdaad, die opmerkingen over 'stiekem eten' schoten me ook heel erg in het verkeerde keelgat. Als er niemand is om toezicht te houden is het niet stiekem he? En moeders haalde zelf alle snoepzooi in huis en zorgde niet voor gezond eten in de koelkast! Dus hoezo stiekem?

En dan de opmerkingen: nu nemen we eerst nootjes, nu nemen we eerst kaas (hele schaal blokjes voor met z'n tweeën, en dat was toen ze nét te horen had gekregen dat t echt anders moest, lekker vet hoor, kaas), neem lekker bitterballen, oh opa heeft iets lekkers bij zich enz. enz. enz.

Nee, bepaald niet stiekem!

Inderdaad, hoezo stiekem? Het is duidelijk de schuld (en verantwoordelijkheid!) van de moeder.

Vooral het moment dat het weekmenu van dit meisje op tafel was uitgestald en je werkelijk alléén maar koeken, chips, vette snacks etc zag, echt heel erg. Niet alleen ongezond maar ook nog eens veel te veel.
quote:mimootje schreef op 05 januari 2012 @ 13:48:

zo, ik heb een link naar dit forum gestuurd naar help mijn kind is te dik.Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Misschien kan je 'm naar het AMK mailen.
dames ik heb ma en nora gevonden op de social media ga ff lezen kom zo terug kijken of er reactie s zijn zowel positief of negatief
Ik snapte die opmerking (die ze wel 10x herhaalde) over stiekem eten ook niet.

Hoezo stiekem , je bent niet eens thuis!

En iedereen die hier valt over dat ze alleen thuis was s'nachts; shit , mijn moeder ging gewoon op vakantie (!!!) met mijn zus en stiefvader toen ik 13 was , en liet de buren op mij passen.

En mijn moeder heeft mij nog nooit geknuffeld.

Dus ja , ik herkende wel wat in die moeder van Nora.

Maar gelukkig heb ik me nooit volgepropt en mijn moeder mij ook niet.

Helaas begon ik wel met blowen op mijn 12de.

En zie ik nu in dat net als met Nora dat dat ook een soort troost zoeken was.
Oke, ik vind die moeder echt een verschrikkelijk mens.

"Ik heb haar ervoor gewaarschuwd"

Donder toch op, je had haar ervoor moeten behoeden.
Bij nora is alles vergrendeld maar de mam kan ik zo een berichtje sturen doe het maar niet denk dat ze al kritiek genoeg heeft gehad
Wat een vreselijk dom mens! Volkomen onbekwaam als moeder.
quote:Rainbow01 schreef op 05 januari 2012 @ 14:26:

dames ik heb ma en nora gevonden op de social media ga ff lezen kom zo terug kijken of er reactie s zijn zowel positief of negatief

Ik vind het niet zo netjes om deze mensen te gaan opzoeken op sociale media.
anoniem_130234 wijzigde dit bericht op 05-01-2012 15:01
Reden: op verzoek
% gewijzigd
quote:eefjewentelteefje schreef op 05 januari 2012 @ 14:29:

En iedereen die hier valt over dat ze alleen thuis was s'nachts; shit , mijn moeder ging gewoon op vakantie (!!!) met mijn zus en stiefvader toen ik 13 was , en liet de buren op mij passen.

.lullig dat jij een kut jeugd hebt gehad, maar bij Norah werden voor zover wij konden zien gisteravond helemaal geen buren/familieleden ingeschakeld als ma weer de hort op was.
quote:Georgianna schreef op 05 januari 2012 @ 14:34:

[...]

Ik vind het niet zo netjes om deze mensen te gaan opzoeken op sociale media.En dat je er ook nog bij uitlegt hoe zodat andere mensen ze nu kunnen opzoeken
Wat zouden jullie doen

ik kan in contact komen met de mam...doen berichtje sturen of verwijzen naar dit topic of te cru????????
Herhaling nu.

Het valt me op hoe moeder in werkelijk ieder moment dat ze in beeld zichzelf schoon probeert te pleiten en de schuld bij haar dochter te leggen.

Ze komt net thuis van haar 'werk'.

Dochter zit klaar met twee bordjes eten en zegt: ben blij dat je weer thuis bent.

Moeder: "ik ben ook blij dat ik weer thuis ben. (geeft horkerig wat klapjes op de knie van Nora).. mama moet werken hè? Centjes verdienen!"

Je ziet die moeder denken: zo, staat dat even mooi op camera.

Wat een fukking liefdeloze hork!

Ze zit helemaal in haar slachtofferrol, met haar 'bijna dood ervaring', haar harde werken en zo'n stiekeme dochter die achter haar rug al het lekker uit de kast eet. En dan ook nog de voedingscoach die moeder wil neerzetten als 'een of andere domme doos', terwijl ze daar niet van houdt. Ja, moeder heeft het zwaar.
"Jij ook nootjes?" Niet normaal dit!
georgina wil jij mijn quote dan weghalen heb het van mij al verwijderd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven