Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:smulrol schreef op 05 januari 2012 @ 14:34:

[...]

lullig dat jij een kut jeugd hebt gehad, maar bij Norah werden voor zover wij konden zien gisteravond helemaal geen buren/familieleden ingeschakeld als ma weer de hort op was.

De buren die "oppaste" was meer dat er iemand in de buurt was waar ik naar toe kon.

Maar ik moest zelf voor mijn eten zorgen.

Ik heb nu zelf kinderen en vind dit echt onbegrijpelijk.

Ik probeer hier niet zieliger te doen dan Nora is , ik herkende mijn moeder in die van haar.

Zo ongeinteresseerd , de focus van moeder ligt niet op haar kind.
"Ik ben niet sterk genoeg om Nora alles te ontzeggen"

Ze is gewoon niet sterk genoeg om zichzelf van alles te ontzeggen, ze komt zelf met nootjes en troep op de proppen.
Ik krijg bij het herzien van dit alles echt een hekel aan die moeder. Ik kan er niets aan doen. Hoe ze haar lopen te pesten met die bitterballen. Gruwelijk.

Eefje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze zit het kind gewoon te jennen met die bitterballen.
schele zeug en dan ben ik erg omdat ik haar naar dit topic wil verwijzen ?

ze is de naam moeder niet waard
quote:xdienx schreef op 05 januari 2012 @ 14:40:

"Ik ben niet sterk genoeg om Nora alles te ontzeggen"

Ze is gewoon niet sterk genoeg om zichzelf van alles te ontzeggen, ze komt zelf met nootjes en troep op de proppen.Ze worstelt vast met haar jaloezie op de aandacht die Nora krijgt en nu ook nog gaat afvallen. En wie denkt er aan moeder? Heb 't idee dat moeder expres saboteert uit afgunst, frustratie en onvrede.
quote:Twinkle1001 schreef op 05 januari 2012 @ 14:45:

[...]

Ze worstelt vast met haar jaloezie op de aandacht die Nora krijgt en nu ook nog gaat afvallen. En wie denkt er aan moeder? Heb 't idee dat moeder expres saboteert uit afgunst, frustratie en onvrede.Dat zegt ze ook op een bepaald moment: ik was vroeger ook zo dik als Nora, maar ik had daar niet zoveel last van. Alsof ze zegt: die dochter van mij is toch wel een aansteller.
Bah, bah bah, wat een ontzettend domme moeder, wil niet worden neergezet als een domme muts, maar dat doet het programma niet, dat doet ze zelf wel.

en wat ongelofelijk triest voor dat meisje, dat vind ik echt heel erg.

Mijn dochters hadden het gisteravond al gezien, ze zijn 10 en 12, en zij vertelden me al hoe erg ze dit vonden voor het meisje dat haar moeder zich zo ontzettend dom gedraagt, en dat ze haar dochter helemaal niet steunt, zelfs in de verleiding brengt.
liev lieve nora zo een kille moeder tis intriest zie het nu voor de 2e x en ben meer dan geraakt
quote:Rainbow01 schreef op 05 januari 2012 @ 14:35:

Wat zouden jullie doen

ik kan in contact komen met de mam...doen berichtje sturen of verwijzen naar dit topic of te cru????????

Ik zou een link sturen van dit topic. Maar niet helemaal eerlijk omdat ik het echt een hork van een moeder vind en dat ik ook niet anders zou weten of er iets tot haar doordringt.

Net die nare situatie gezien dat ze haar lopen te tarten met bitterballen, gruwelijk gewoon.

Zou die moeder niet inzien dat ze zelf ook te dik is? Ok,,dat is haar eigen keuze maar sleep niet je dochter erin mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben benieuwd of het AMK hier iets mee doet. Ik neem aan dat niemand melding hoeft te maken want er moet iemand binnen het AMK zijn die deze aflevering ziet of zal zien, toch? Desnoods heeft RTL hier wat mee gedaan. Ik begin me af te vragen wat er NIET is gefilmd of op tv is geweest.

Als ik niet op mijn werk zou zijn had ik even het AMK gebeld met de vraag of er met dit soort situaties ingegrepen wordt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vraag me af wat die 'moeder' denkt als ze dit terugziet.
quote:galadriel schreef op 05 januari 2012 @ 14:46:

[...]

Dat zegt ze ook op een bepaald moment: ik was vroeger ook zo dik als Nora, maar ik had daar niet zoveel last van. Alsof ze zegt: die dochter van mij is toch wel een aansteller.Precies. In werkelijk alles wat moeder zegt zit zóveel onderhuids venijn naar Nora. Vraag me af hoe ze zonder de camera is, hou mijn hart vast.
quote:Rainbow01 schreef op 05 januari 2012 @ 14:43:

schele zeug en dan ben ik erg omdat ik haar naar dit topic wil verwijzen ?

ze is de naam moeder niet waardNee hoor je bent niet erg, zij is erg. Maar hou de eer aan jezelf.
Kijk met bewondering naar Norah. Knap hoe ze zich staande houdt.
quote:galadriel schreef op 05 januari 2012 @ 14:46:

[...]

Dat zegt ze ook op een bepaald moment: ik was vroeger ook zo dik als Nora, maar ik had daar niet zoveel last van. Alsof ze zegt: die dochter van mij is toch wel een aansteller.Ik denk ook dat ze eens in de spiegel moet gaan kijken want ik vind haar nu nog steeds dik.
quote:Twinkle1001 schreef op 05 januari 2012 @ 14:50:

[...]

Precies. In werkelijk alles wat moeder zegt zit zóveel onderhuids venijn naar Nora. Vraag me af hoe ze zonder de camera is, hou mijn hart vast.

Dat heb ik nu ook, nu weet ze dat mensen haar bekijken,hoe is ze als ze zich onbekeken voelt.

Maar aan de andere kant, ze vind haar gedrag heel normaal en haar vader ook zo te zien, ik hoop dat het Nora lukt om die onverschilligheid te doorbreken.
quote:Twinkle1001 schreef op 05 januari 2012 @ 14:50:

[...]

Precies. In werkelijk alles wat moeder zegt zit zóveel onderhuids venijn naar Nora. Vraag me af hoe ze zonder de camera is, hou mijn hart vast.Ik had net telefoon toen die moeder nog iets stiekems zei , ik meende te horen dat ze het wel kon nemen als de camera weg was? Was bij die bitterballen. Kon het net niet goed horen.
Oh mijn god, wat heeft zij een verschrikkelijke moeder zeg! Zo erg, wat ze het kind allemaal aandoet! En het meisje ziet er zo lief uit, zo onschuldig alsof ze echt het zelf niet meer in de hand heeft.

Waarom waarom waarom zegt die moeder steeds dat Nora alles doet? Zij is pas 13 hoor, die moeder heeft dat toch in de hand? "Nee, Nora, eet stiekem overdag". Uhhh nee, jij koopt het in huis en laat een kind van 13 de hele dag alleen. Soms overnacht ze zelfs ergens anders. Echt serieus, die moeder heeft een psychiater nodig.

En dan zijn ze op vakantie en zegt die moeder: "Kom, we gaan nootjes eten". En dan zegt Nora nog dat het niet zo gezond is en dan zegt die moeder weer: "Ach, we gaan toch even nootjes eten voor het eten". Ze bedoelt gewoon dat zij zin heeft in nootjes en daar Nora in meetrekt? En daarna zegt ze doodleuk tegen de coach dat zij wel probeerde Nora gezond te laten eten, maar dat Nora het niet aankon. Ze had geen zin in een huilend kind?

Jezus echt...shoot her!

Ik hoop zo dat Nora ooit inziet dat wat die moeder haar aandoet echt niet gezond is?
Joh, dan neem je toch een bitterbal als de camera's weg zijn, of iets van die strekking, zei ze tegen haar dochter.
Hoogopgeleide vrouw en dan zo dom,,, zonder ..zelfreflectie
quote:Rainbow01 schreef op 05 januari 2012 @ 14:48:

liev lieve nora zo een kille moeder tis intriest zie het nu voor de 2e x en ben meer dan geraaktPssst, eigenlijk moeten we zelf ook het goede voorbeeld geven, streep in je OP de chips en saus door. Ik heb de bitterballen ook in de vriezer gelegd , maken we worteltjes en stukjes komkommer van.
Hallo! Beetje respect voor Norah die van haar moeder houdt?!

Niemand zeikt mijn moeder af, behalve ik. Ik denk dat dat voor Norah ook geldt? Of heeft die niet het recht van haar moeder te houden?
quote:Star schreef op 05 januari 2012 @ 14:16:

[...]

Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Misschien kan je 'm naar het AMK mailen.nou.. mocht ik reactie krijgen dan zet ik m hier neer!
quote:galadriel schreef op 05 januari 2012 @ 14:54:

Joh, dan neem je toch een bitterbal als de camera's weg zijn, of iets van die strekking, zei ze tegen haar dochter.Wat erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven