Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
wat doet die moeder voor een werk trouwens?
Wat een TERINGwijf.

Het grenzeloze egoïsme en de totale onverschilligheid naar haar dochter toe, spatte eraf. Kinderen met wat meer temperament zouden zich frontaal tegen zo'n moeder keren door rebels gedrag en agressie, maar dit meisje is dan ook nog eens zo zachtaardig en loyaal dat ze werkelijk alles doet om dat vuile varken te pleasen. En het helpt haar niks.

Ik hoop dat dit meisje snel leert wat goed en gezond eten is, dan kan ze dingen hopelijk beter laten staan, al is ze nog steeds voor een groot deel afhankelijk van wat ma in huis haalt. Maar dat ze zelf niet meer voor Kapsalon zal kiezen. Ze moet voor zichzelf kiezen om zich beter te gaan voelen, want anders is ze na dit programma zo weer terug bij af.

Maar ach, het eten en haar overgewicht is maar zo'n klein deel van het probleem. Dat arme meisje, ze lijdt echt onder die liefdeloosheid.
quote:Rainbow01 schreef op 05 januari 2012 @ 14:55:

Hoogopgeleide vrouw en dan zo dom,,, zonder ..zelfreflectieWaar haal je dat vandaan? Zie er weinig van.
En nog, wat, dat gestoorde wijf is gewoon bang dat haar dochter wél wat maakt van haar leven. Ze zal toch maar een dochter krijgen die mooi afsteekt tegen die vetbult.
En aaaargh, die bitterballen actie van die moeder! Wat een trut zeg! Ze wijt dat kind echt alles, terwijl ze zelf moddervet is en dat kind gewoon totaal links laat liggen. "Voor de gezelligheid toch..." Grrrrr, echt dat mens is geen kind waar.

Wat zou ik Nora graag adopteren en haar een warme toekomst willen geven!
quote:Mariejan schreef op 05 januari 2012 @ 14:56:

Hallo! Beetje respect voor Norah die van haar moeder houdt?!

Niemand zeikt mijn moeder af, behalve ik. Ik denk dat dat voor Norah ook geldt? Of heeft die niet het recht van haar moeder te houden?

Dat misgunt toch niemand haar. En dat ze van haar moeder houdt is overduidelijk, maar dat neemt niet weg dat haar moeder heel veel steken laat vallen, vooral op het emotionele vlak.

Zou jouw moeder dat doen op tv. Dan krijgt jouw moeder dat ook te horen, zo werkt dat nu eenmaal. Mag jij wel niet willen, maar dat veranderd niet de werkelijkheid van trashtv.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 05 januari 2012 @ 15:00:

En nog, wat, dat gestoorde wijf is gewoon bang dat haar dochter wél wat maakt van haar leven. Ze zal toch maar een dochter krijgen die mooi afsteekt tegen die vetbult.

Dat idee heb ik dus ook, dochter dik houden zodat niet opvalt wat voor zeug ze zelf is.

Ze zou beter moeten willen voor haar dochter, maar dat zie ik nergens terug!
Die brief is ook alleen ik ik ik van die moeder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat ik dus ook herken in de moeder van Nora en in mijn eigen moeder is het niet behandelen als kind.

Dus eigenlijk als een volwassenen waarschijnlijk omdat je zo weinig inlevingsvermogen hebt.

Daarom denkt die moeder dat het wel kan om haar zoveel alleen te laten , s'nachts niet thuis te komen en zelf verantwoordelijk te zijn voor wat ze eet.

Ik vermoed bij mijn eigen moeder en misschien ook die van Nora een vorm van autisme.

Niet kunnen inleven , slecht emoties kunnen tonen en aanvoelen en niet kunnen knuffelen.

Toch moet die moeder iets goed gedaan hebben want de Norah is echt een heel lief kind.

Maarja , zou me niks verbazen als die KEIHARD gaat puberen.

Het lijkt me ook erg moeilijk voor haar om te lezen , zien wat er over haar moedere allemaal geschreven wordt.
Ah de hele familie, oma ook moeten huilen behalve mama.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
k
Volgende week misschien nog wel heftiger. Ik dacht een vrouw te zien van 25 maar het is een meisje van 14. OMG.
Oma moet geen krokodillentranen plenken, want die geeft dat kind ook alleen maar rotzooi.

Terwijl juist mensen uit die generatie vroeger hun eigen kinderen echt niet volstopten met zooi, want dat was toen veel minder voorhanden. Dan kreeg je een boterham met kaas mee naar school en een keer in de week chips.

Als opa en oma dat kind echt willen helpen gaat ze daar voortaan gezond eten na school en dan zit ze ook niet zoveel alleen.
En ik ben echt geshocked door die enorme hoeveelheid junkfood op tafel. Af en toe snacken is prima maar dat hebben wij in een jaar nog niet in huis, wat zeg ik, in drie jaar nog niet eens. En nog geen groen blaadje te bekennen.
Gesponsord door een frituurpan?
quote:Rainbow01 schreef op 05 januari 2012 @ 15:04:

mam werkt by ****

En dat zegt iets over opleingsniveau?

Rainbow, ik zag dat je al even naar hun identiteit aan het hengelen was. Ik ben absoluut geen mod, ook nooit een angel geweest maar ik vind dat je bovenstaande quote (die ik zelf alvast met sterretjes heb aangepast, écht even moet verwijderen. Kun je moeder nog zo stom vinden (ik ook!! heb net met afgrijzen zitten kijken) maar dit is echt ook erg laag. Niet doen!
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 januari 2012 @ 14:52:

Ik had net telefoon toen die moeder nog iets stiekems zei , ik meende te horen dat ze het wel kon nemen als de camera weg was? Was bij die bitterballen. Kon het net niet goed horen.

Ja dat zei ze: als zij met die camera weg is neem je gewoon een bitterbal en dan zeg je later gewoon dat je niks genomen hebt.

Die moeder is een brok venijn. Niet alleen naar haar dochter maar naar iedereen. De haat druipt uit haar ogen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 januari 2012 @ 15:04:

Volgende week misschien nog wel heftiger. Ik dacht een vrouw te zien van 25 maar het is een meisje van 14. OMG.Dat viel mij ook op
quote:daydream schreef op 05 januari 2012 @ 15:09:

Gesponsord door een frituurpan? Ja, een waar slechts een theelepeltje olie in hoeft. Ektiefraaj of zoiets. Het leek me wel wat eerlijkgezegd.
Wat mij opviel is dat ze te horen had gekregen: ik zou willen dat jij nooit geboren was. .
quote:Twinkle1001 schreef op 05 januari 2012 @ 15:16:

[...]

Ja, een waar slechts een theelepeltje vet in hoef. Het leek me wel wat eerlijkgezegd. De Actifry is TOP. Ja, echt waar. Ik knal er piepers met schil en al in en trust me, het is honderd keer beter dan vette patat.

[...]

Ja, een waar slechts een theelepeltje vet in hoef. Het leek me wel wat eerlijkgezegd. Mij ook, maar voor een gezin van vijf ben je twee en een half uur bezig voordat iedereen zijn portie patat heeft, daarom houd ik het nog maar bij de oven.

[...]

Ja, een waar slechts een theelepeltje vet in hoef. Het leek me wel wat eerlijkgezegd. Is ook een briljant ding! Je kan er alleen geen kroket ofzo indoen, maar patat is erg lekker.

[...]

Ja, een waar slechts een theelepeltje vet in hoef. Het leek me wel wat eerlijkgezegd.

Echt? Oh ok, maar dan nog wel grappig.

Zou de patat dan wel lekker zijn? Of is het dan net zoiets als light chips? -niet lekker-

[...]

Ja, een waar slechts een theelepeltje olie in hoef. Ektiefraaj of zoiets. Het leek me wel wat eerlijkgezegd. Eerlijk is eerlijk, die dingen zijn onbetaalbaar zo duur .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven