Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
VLA: gewoon een date met die ex doen, je zit toch niet meteen in een relatie? Eerst maar eens kijken of de vonk weer overslaat. Maar alleen als je er wel zin in hebt natuurlijk, niet als gebrek aan beter, maar volgens mij is dat niet zo.

Kira, Misschien probeerde hij wel leuk over te komen in dat puberale mailtje Maar inderdaad gewoon met je vriendin wat gaan doen, spreekt alleen maar voor je dat je ook andere dingen te doen hebt. Heb je alweer wat gehoord?

Roosje, heeft N. nou eigenlijk wel eens uitgesproken je familie te willen zien? En jij zijn familie? Jullie zijn nu toch best een tijdje bij elkaar, en je had het er voor kerst al eens over. Dat het niet kan bij jou begrijp ik, maar bijvoorbeeld zijn zoontje of vrienden van elkaar... Maak je je daar nog steeds druk om?

Boebele, hoe is het nu bij jullie? Bedankt voor je reactie, vond ik fijn om te lezen.

Maria, veel plezier met je huisbezoek ;)

Slowdance, lekker zo'n superlange date van drie dagen. Je klinkt lekker verliefd! Jij ook veel plezier in zijn huisje hihi

Ik heb gister even lekker bij vriendinnen gezeten. Even gepraat natuurlijk en had gewoon lekker lol. Was wel fijn na zo'n rotmelding van Hotty. Heb niks meer van hem gehoord.

Eigenlijk denk ik de afgelopen twee dagen vooral weer aan praatjesman, dus ik weet wel zeker dat Hotty niet heel diep zat Maar Praatjesman heb ik nu al drie weken niks van gehoord en ik laat het zelf ook zo, voor mijn bestwil.

Mijn profiel heb ik weer geactiveerd, nieuwe foto erbij. Ik ga eerst even een weekje in mijn ivoren toren zitten kijken wat er gebeurt hihi! Even rust, beetje mailen. Zit nog niet te wachten op de volgende echt leuke date met de onzekerheden die erbij komen. Maar om nou helemaal niks meer te doen, tja, heb toch ook wel lol gehad eigenlijk
Dusss VLA,we zitten in min of meer dezelfde schuit met de ex-dates.

Het is afwachten of het gevoel erbij ook weer klopt,bij mij na anderhalf jaar,maar als ik hem op de webcam zie dan denk ik JA!

Op dit moment hebben we druk sms verkeer i.v.m. de wateroverlast achter mijn huis omdat ik op 10 meter afstand van een kanaal woon.

Tot nu toe geen concrete afspraak,ik heb vorige week een balletje opgegooid,nou mag hij reageren met datum enz.
Hallo allemaal,

laatste dag van mijn vakantie, zucht... morgen moet ik weer aan het werk. Zie er enorm tegenop. Heb het al een tijdje helemaal niet naar mijn zin daar en zou heel graag willen stoppen. Tot nu toe alleen die stap nog niet durven zetten, maar ik zie er zo tegenop om weer te beginnen dat ik denk: dat is toch ook niet gezond. Werken hoeft niet altijd leuk te zijn, maar ik voel nu echt een steen in mijn maag, pfffff.

Roosje, ik denk dat het wel goed is dat jullie niets overhaasten. Zo te lezen zit het echt wel goed, en familie en vrienden kun je altijd nog ontmoeten toch? het is denk ik het belangrijkste dat het tussen jullie goed gaat, daar gaat het uiteindelijk toch om.

Vriendje heeft mij trouwens meegenomen naar zijn moeder, was toch eigenlijk wel een belangrijk moment. Was leuk en fijn, en hij zei na afloop tegen me dat hij het heel leuk had gevonden dat ik was meegegaan dus dat was fijn om te horen.

Voor de rest ben ik er niet helemaal uit. Ik heb een lastige jeugd gehad met moeilijke ouders en ik zie mezelf nu gewoon doen wat zij ook deden. Heel confronterend hoor en helemaal niet leuk om te ontdekken. Mijn vader zei bv nooit iets als hij ergens een probleem mee had, die ging zich gewoon heel erg opwinden en maakte zich dan steeds bozer en dan ineens ontplofte hij en had iedereen het gedaan.

En mijn moeder gaat altijd in de slachtofferrol zitten en dat doe ik ook. Ik wist wel dat ik die neiging had, maar bij mijn vriendje lijkt het erger te worden. Heel moeilijk om dat de kop in te drukken. Ik moet echt leren om te zeggen wat ik wil en niet teveel het initiatief bij hem laten, want dan gaat alles op zijn manier (hij is in dat opzicht wel een beetje dominant denk ik).

Dus nouja, ik loop in deze relatie tegen nogal wat dingen aan merk ik, en dat is best lastig. Geen idee ook of ik die dingen op zou kunnen lossen, in mijn eentje is het wel lastig denk ik en ik ben erg bang dat hij me zat wordt nu hij me op een "andere" manier leert kennen.

Jullie zien: ik ben nog niet uitgedacht.

Tierney, lijkt me goed om je aandacht even op andere zaken te richten. Zo te lezen heb je een leuke vriendenrkring en heb je het ook druk met je studie toch? Genoeg afleiding zo te lezen.

Vla, gewoon afspreken joh, wat heb je te verliezen!

Kira, ik denk dat je gewoon met D moet afspreken, dan kun je daarna altijd B nog zien toch?

Maria, spannend jouw date, ben benieuwd!
thanks Kira :-) zo'n knuffel uit het 'niets' doet het goed!

tierney: heb zijn ouders nog niet ontmoet. Zou ik wel willen hoor. Maar liever nog zijn zoontje beter leren kennen, maar vind dat iets waar hij initiatief in mag nemen. Hij heeft mijn ehm soortvanwerkpleegkindje nu al paar x meegemaakt, geef ik hem daar maar het voorbeeld in Is natuurlijk anders, maar dit jochie staat voor mij erg hoog in de ranglijst belangrijke mensen in mijn leven.

Natuurlijk komen we nu wel op het moment dat we familie/vrienden kunnen gaan ontmoeten, gevoelsmatig zou dat ook zeker kunnen, nu nog de praktische invulling.

De weekenden samen zijn al zo beperkt, en dan hebben we beiden ons sociale leven vooral elders in het land (woon in een ehm 'buiten'provincie....kost zowiezo al een uur om een beetje uit de provincie te komen). Gok maar zo dat het nog wel even zal duren voor we aan vrienden ed toe gaan komen.

Mijn broertje wil in febr voor zijn afstuderen uit eten, en denk dat ik hem dan wil mee gaan nemen. Hebben we dat ook maar gehad. Helaas gaat het met zus weer slechter, van een paar depressieve weken gaan we nu weer richting manisch.

Boebele: ik denk wel dat je heel goed met bewustwording bezig bent. Hopelijk lukt het met deze bewustwording ook om er wat aan te gaan doen, zodat het tussen jullie beter kan gaan werken! Ik gun het je zo! Leuk dat hij je trouwens mee heeft genomen naar zijn moeder!

tierney: weer een nieuwe datestart in het nieuwe jaar! :-) ik gun het jou (en iedereen hier trouwens) ook zo!

Kira veel plezier met D! Misschien idd wel even goed eerst dat uit te gaan zoeken en dan als dat t niet blijkt te zijn B wellicht een kans geven.

Oh en een erg onnozelheidje....denk maand of 2 is hij hier een sok kwijt geraakt (goh wanneer zou dat toch gebeurt zijn ) was ook al de 2e x, eerste sok kwam wel terecht. Hij dus met 1 sok aan naar huis gegaan. Desbetreffende sok leek op mysterieuze wijze te zijn verdwenen. Gister hadden we het er over. Hang ik net mn was op....komt er ineens een sok tevoorschijn die niet echt mijn maat is
@Roosje graag gedaan, het kwam ineens in me op en voelde goed

Wat grappig van die sok. Ik heb ook altijd van die 1-ling-sokken waarvan ik me afvraag waar de andere is gebleven.

@Tierney: dat deed ik vroeger altijd wel; alles opzij zetten voor het vriendje, maar ik heb geleerd! Ik ben hierdoor gelukkiger geworden, maar soms sluipt het er weer in als ik verliefd ben. Dan stel ik me ineens aanhankelijker en onzeker op en dat vind ik zooo niet fijn als ik dat zo voel want ik vind het moeilijk om het op dat moment anders te doen.

Over dat mailtje: Ik denk dat D inderdaad nu jij het zo schrijft grappig en leuk probeerde over te komen. hmm als we maar niet een totaal andere humor hebben, maar ik kan een beetje slappe humor wel waarderen. De bal ligt nu bij hem! Heb ook nog komende zondag voorgesteld....

En wat lekker dat je met je vriendinnen je gedachten hebt kunnen verzetten. Nu je je profiel weer geactiveert hebt zul je zien dat daar ineens mr perfect staat hahah. Als ie dan een leuke broer heeft stuur die door naar mij he
Oeh mag ik ook meedoen aan dit forum?! Sta ook op RP maar heb denk ik wel tips nodig over het verdere hoe en wat

Liefs!
@w84theworld2change: welkom! Wij zijn al zo ervaringsdeskundig *humhum* spui je vragen maar

B. heeft me weer een mailtje gestuurd, hij heeft het er echt op staan om me te zien. Moet toch wel lachen om zijn humoristische smeekbeden..... En waar blijft D..........! Straks kaapt iemand anders mij weg recht voor zijn charmante neus
Hmm, er is wat vreemds gebeurd...

Hotty had na ons gesprek me resoluut gedelete uit alle kanalen, ontvriend enzo, zo kinderachtig. Na ons gesprek op msn stond hij meteen offline, dus ik dacht dat hij me daar gewoon geblokt had. Hij is 's avonds eigenlijk altijd wel online en al twee dagen niet gezien. Vond het wel prima na wat ie geflikt heeft, maar net kwam hij ineens weer online. Blok eraf? Niet gedelete? Weet niet wat ik ermee moet, als hij dacht dat ik wel een gesprek start dan heeft ie het mis. Loony Tune. Wat moet ie nou?

Kira, waarom ga je niet gewoon op een date met B. misschien is hij ook wel erg leuk. Waarom wedden op 1 paard, je hebt geen relatie met D. nog hoor. Laat hem maar werken voor je en ondertussen kun je eens B. checken toch? Weet je meteen of B. uberhaupt wel een factor is.

En Boebele, sterkte op je eerste werkdag weer. Ik weet hoe het voelt. Heb een paar jaar geleden mijn baan opgezegd om te gaan studeren, kreeg er op het laatst ook echt een hekel aan. Het is zo belangrijk om toch wel een beetje voldoening en plezier uit je werk te halen!

Welkom W. (je naam is lang joh!) Heb je al een potentiele date?
Kira: en ga je in op zijn smeekbedes? maar volgens mij was je nog blijer geworden van een berichtje van D. of is die inmiddels al gekomen?

en nieuwe mensen zijn hier welkom hoor!

en boebele: lastig lijkt me als je met zoveel tegenzin naar je werk gaat, dat geeft zoveel stress. Zit er de mogelijkheid voor je in om van baan te veranderen? Misschien een goed voornemen voor 2012? Kan me zo voorstellen dat als je met plezier naar je werk gaat, het op andere vlakken in het leven misschien ook wat 'makkelijker' gaat.
hmm tierney ik zou er niks mee doen, dat hij nu wel online is. Als hij ook maar iets zou verwachten, zou hij toch echt zelf de stap moeten maken....
Ja vind ik ook.

Het leven 2012, telefoon, sms, wa, fb, msn, ds's... Waar is de tijd dat je elkaar gewoon belde of niet? Directe communicatie is ver te zoeken, heb een hekel aan dit soort spelletjes.
Ergens heb ik wel zoiets van die arme vent is zich kapot geschrokken, maar om mij daar zo de schuld van te geven en dan dat kinderachtige gedrag, niet cool!
nee precies tierney, je hebt helemaal gelijk. Hij kwam te dicht bij zijn eigen gevoel, in plaats van dat jij te dicht op hem zat....
@Tierney; ik vind het aan hem hoor als hij spijt heeft.Laat hem maar eens zijn best gaan doen voor jou, hij was uiteindelijk degene die afhaakte.

@Roosje als ik heel eerlijk ben wel, maar B. begint wel een beetje terecht ongeduldig te worden. Ik bedoel ik hou hem maar af.

@Boebele, veel sterkte meisje met weer aan het werk gaan. Het is echt erg vervelend om tegen je zin aan de slag te moeten!

Zaterdag ben ik in de woonplaats van B. ik zou het kunnen combineren en hem vragen of hij het leuk vindt om een drankje te gaan drinken. Weet gewoon niet zeker of ik hem leuk genoeg vind. hij is namelijk een jaar of 10 ouder dan dat ik ben, maar daar ziet hij niet naar uit. Daar draait het om denk ik. Maar dat weet ik natuurlijk pas echt als ik hem gezien heb. nog ff doortwijfelen hahaha
Heb Hotty even gesproken, hij sprak me aan, maar het was heel raar. Hij liet me weten dat hij had nagedacht en bij zijn besluit blijft. Huh? Moet je dat nog een keer zeggen dan? Was wel duidelijk. Maar we hebben het wel wat liever afgesloten zo, hij was niet bot en ik heb kunnen uiten dat ik het raar vond dat hij me zo aanviel terwijl hij het zelf deed. Nu is het goed zo, ik ga verder. Heb hem nog wel in mijn lijst, maar ik ben zowiezo niet zo rigoreus met afscheid nemen, hij ook niet dus. Maar ik trek me wel terug nu.

Kira, ik ben wel eens verliefd geweest op een man van 22 jaar ouder. Leeftijd zegt me niet zoveel, de klik en het op een lijn zitten wel. Laat je door zijn leeftijd niet tegenhouden hoor. Als je er toch bent, waarom niet even een kijkje nemen? Je moet er ook niet teveel gewicht aanhangen, als het niet leuk is dan laat je het erbij en wie weet is het wel leuk.
Fijn Tierney dat je het toch nog zo hebt af kunnen sluiten. Voelt toch beter lijkt me. Mijn eikeldate dus nooit meer gesproken, ik vind het echt onbegrijpelijk. Ben nu ook te trots om ook nog maar iets van me te laten horen, maar het was fijner geweest om ook even zo'n afsluitmoment te hebben.

Kira, die ex van me is ook bijna tien jaar ouder. Eerlijk gezegd vind ik dat wel fijn. Lekker volwassen en de dingen gewoon goed op orde. We zijn heel leuk aan het sms-en, ik denk van het weekend wel even een drankje.
Tierney, verbaasd me eigenlijk niks dat hij je aansprak, maar dat ie dan zegt dat ie nog steeds bij z'n besluit blijft. Naja wel beter dat het nu op een wat minder botte manier is afgesloten.

Zo hier t weekend voor de deur. Vanmiddag nog even werken en morgen 3 uurtjes. Verder heb ik nog geen plannen, en van hem weet ik t eigenlijk niet. Hihi vind dat hij wel weer eens iets mag voorstellen hij is laatste tijd veel hier geweest. Maar hij zal vast wel met wat komen hoor, ben ik niet onzeker over oid
Oh en vla ga dat drankje idd maar doen! Ben benieuwd!

En N is ook ouder, niet heel veel (tot op de dag af 5,5 jaar). Vind t ook prettig dat hij ouder is. Zie dat niet echt als bezwaar.
@VLA en Roosje; ik heb eerder iets gehad met een man die 14 jaar ouder was, maar ik vond hem net zo'n opa af en toe. Maar dat lag meer aan de man zelf waarschijnlijk. Ik ben merk ik, weer bang voor hetzelfde gevoel. Die ex had overigens gelogen over zijn ware leeftijd. Ik vond hem aardig maar had ook al snel een soort bejaardenhuisgevoel hahaha. En terecht bleek later toen hij maar liefst 7 jaar ouder bleek dan hij had verteld. Pas 3 maanden later vertelde hij de waarheid, dat vond ik een enorme afknapper want hij had me niet de vrije keuze gegeven. Want ik vind ouder niet erg maar ik heb voor mezelf wel een grens.
dat snap ik echt niet, waarom zou je liegen over je leeftijd, dat is toch iets wat zeker uit gaat komen? iig de eerste verjaardag samen

al wat van D? of ga je toch wat drinken met B?
Ja stom he? En dan begint een relatie meteen al met een leugen. Goeie start sukkel. Hij had nog wel een enorm strak lichaam en jonge huid waardoor ik het geloofde. Al was ik teleurgesteld toen ik hem voor het eerst zag. Ik weet nog dat ik dacht hij ziet er ouder uit dan op de foto, maar ik vond van mezelf dat ik met een open mind erin moest stappen, dat karakter en eerlijkheid belangrijker waren. Hoe wrang als je bedenkt wat hij me geflikt heeft naast alleen de leugen over leeftijd (gaat te diep om erop in te gaan).

Gek genoeg heb ik op dit moment ff geen zin om met 1 van beiden af te spreken. Met D begon het zo spontaan en nu geeft hij me door zijn trage reageren het gevoel als ik hem dwing ofzo en hij eigenlijk geen zin meer heeft. Maar dat zit waarschijnlijk meer in mijn hoofd.

En bij B heb ik het gevoel dat hij me zo hoog heeft staan dat daar moeilijk aan te voldoen is. Zeker omdat ik dat gevoel andersom (nog) niet heb.

Weet niet heb ineens gewoon zin in even niks. Denk dat ik dat maar eens doe.
Ik heb ook een keer een date gehad met een kerel die had gelogen over zijn leeftijd. Vertelde hij op eerste date: ik ben geen 36 maar 43. Maar ik voel me wel 36. Jjaaaaaaaaaaaa.... LOOSER!
Ow ik vind dat zo'n afknapper.....en zo dom!
Haaaa VLA Jij ook hier
Ga je nu B & D afserveren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven