Zwarte skinny, zwart hemdje, zwart/wit gestreept truitje met strik en een vest. O ja, en motorlaarzen.
En jij?
I am surrounded by morons
Anoniem_110773
vrijdag 6 januari 2012 om 12:02
Donker blauwe skinny, grijs shirtje en een rood achtige trui.
Wat ga je als lunch eten? (Of heb je gegeten)
Anoniem_55368
vrijdag 6 januari 2012 om 12:10
Dat weet ik nog niet. Maakt ook niet zo veel uit, broodje met het een of ander. Hoop wel dat dochter nu eindelijk weer eens een broodje wil eten, die was altijd gek op brood, maar wil er de laatste vijf dagen niets van weten
In mijn studententijd fietste ik elke ochtend via een bepaald stoplicht naar de uni. Bij het stoplicht aan de overkant stond altijd een prachtige jongen, van wie m'n hart echt sneller ging kloppen, maar ik had geen idee wie hij was en waar hij woonde. Toen ik op een gegeven moment in een kroeg was, tikte hij me op m'n schouder en zei hij dat hij me een mooie vrouw vond en graag eens met me uit eten wilde. Gedaan en vervolgens anderhalf jaar een relatie gehad (waarvan één jaar samen in het buitenland geweest). (haal dit vanwege herkenbaarheid misschien later wel weg; niet quoten aub)
Wat voor opvoeding heb je (globaal, in het kort) gehad?
Anoniem_55368
vrijdag 6 januari 2012 om 14:48
Wat romantisch, Elynn
Ik ben erg verwend, maar tegelijkertijd wel met grenzen opgevoed. Materialistisch kreeg ik wel zo ongeveer alles wat ik wilde, maar wist goed dat nee ook nee betekende.
Wat zou jij je kind(eren) absoluut willen meegeven?
Geslagen: ja. In mijn studententijd ben ik in een drukke kroeg eens vol in mijn kruis gegrepen. In een reflex heb ik toen hard uitgehaald naar de man die dat deed.
Ben je al op een nieuwjaarsborrel geweest, of ga je nog naar een of meerdere toe? Zo ja: waarvan?
Ken je de reclame van de Renault Megane?? ( mooie man
komt als klant binnen bij de dealer, en bekijkt de nieuwe megane, komen er allerlei vragen van de verkoper en uiteindelijk zegt de klant: nee, maar ik wel hem gewoon hebben)
Simon natuurlijk!! Die mond... mmmm... Nick heeft een vieze slijmballenkop. Zum kotzen.
Welk lichaamsdeel van welke bekende Nederlander zou je van dichtbij willen bekijken?
Anoniem_55368
vrijdag 6 januari 2012 om 21:24
Ik ga gewoon antwoord geven op een vraag die al beantwoord is. Omdat het kan. Zo
Haha ik vind ze allebei eng! Ik snap werkelijk waar niet dat één van de twee als aantrekkelijk door het leven gaat. (En ik doe mijn best om niet te weten wie wie is, maar dat wordt me wel moeilijk gemaakt).
En het antwoord op de echte vraag:
Hmm Misschien het hoofd van Glynnis Grace, om te zien of ze echt zo'n ordinaire rotbek heeft (sorry, maar ik vind haar reteirritant).
Welk bekend hoofd zou jij wel van tv willen afschoppen?
Huis schoonmaken, boodschappen doen, hond nog een keer uitlaten, naar een tuincentrum fietsen (mits het droog is) voor 2 nieuwe kamerplanten en dan lekker relaxen. Heb nog een paar dvd's liggen.