Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi folders altijd weg Mal, dus kan je niet helpen.
Ik heb hem voor je, heb even op mijn kop in de papierbak gehangen , ik stuur hem vandaag op. En laat die portokosten maar zitten hoor, ik zal van 44 cent niet arm worden denk ik

Goedemorgen
Hmmm Jonathan komt me net een zak pasta brengen, zou hij daar dan nu zin in hebben?
Stressed is just desserts spelled backwards
Super Bam! Jippie, dan gaan we morgenavond meteen de radiotorbekleding (3 keer woordwaarde) kopen!!!!!!! Heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen,

Huis is weer stof vrij.

Suze, Wat je menstruatie betreft: ze zeggen dat je 14 dagen na je menstruatie vruchtbaar bent. Dus dat zou betekenen dat je rond de 8ste, 9de lol in bed moet hebben om te slagen.

Naatie, hai! Zielige man een schop onder zijn kont geven? Hoe is het met jou?

Enka, veel plezier met het ontwerpen van jullie trouwkaart!

Lianne gaat volgende week woensdag naar psz.

Compu, ja, Lianne slaapt nog 's middags. Het komt een enkele keer voor dat ze wakker blijft.

Grappig hoe CG op de bv reageert.

Jin, wat lekker dat het zo goed bevalt in B. Ha, ha, Jinman voelt zich beter bij onregelmatige tijden .

Amalia, die Laurens maakt een mooi woord van spijkerbroek . Lianne wil soms een heel verhaal vertellen, maar komt er dan niet uit. Dan zegt ze:"Mama, Janne...... kijk mama, Janne......" Best wel grappig, want dat gaat aan 1 stuk door. Dan zeggen we altijd: even ademhalen en opnieuw beginnen

Star, hoe is het met Ciara?

Rissie, hoe gaat het met jou?

Goed, wij gaan naar buiten. Ciao!

Morguh Bam! Gezellig op je kop in de prullenbak?
quote:Maleficent schreef op 28 februari 2008 @ 09:52:

Super Bam! Jippie, dan gaan we morgenavond meteen de radiotorbekleding (3 keer woordwaarde) kopen!!!!!!! Heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!Zit wel goed hoor
haha, dat is ook best leuk dat liedje van de Bibaboerderij. Ik zie het nu voor het eerst.
Bridges, alles goed meid?
quote:Kokos2 schreef op 28 februari 2008 @ 09:54:

Morguh Bam! Gezellig op je kop in de prullenbak?

Moet niet gekker worden, eerst de vuilnisbak, nu de papierbak

Ik heb denk ik max een uur geslapen vannacht Kokos, dus niet zo lekker met Ceetje

Wizzy en Woppy wel eens gezien iemand? Men, wat heb ik daar een hekel aan.
hoe i shet met Ceetje STar?
mosterd
jemig zo praat ik ook vaak tegen Jonathan, Biba-boef enzo, nu zie ik mijnheer Bibabanaan en mevr PipaPeer.
Lekker, balletje erbij?
Ach arme Star en Ceetje....! Heeft ze zo'n koorts of jeuk dat ze niet kon slapen?

Wizzy en Woppy is vreselijk! Zo schreeuwerig. Vooral als die achterlijke papagaai begint te krijzen. Wie dat heeft verzonnen. Wat leren kinderen daar nou van.
vanmiddag misschien
Ik heb me toch koppijn, bahbah.

wel een goed excuus om niet te gaan sporten..

ik vind heel veel van die filmpjes maar niks. hier een die heel de dag door kiki wil kijken (teletubbies), hij is fijn
Gelukkig, je bent het met me eens Mal. Ik vind dat ze maar eens verbannen moeten worden.

Koorts en jeuk/pijn.
Teletubbies heeft mevroi gelukkig genoeg van. Heeft het nu de hele dag over broodje poep, dan weet je wel hoe laat het is
wat sneu voor Ceetje. Dat zijn lange dagen voor je.. Heb je al iets voor de jeuk?
Broodje poep, hahaha
Er helpt tot nu toe niks tegen de jeuk. Heb de dokter gebeld en kan na elf uur terugbellen.
Shit zeg
Eikel van een dokter. Mentholpoeder en zinkzalf. Pffffff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven