Parenclub-spanning

07-01-2012 19:10 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Mijn vrouw en ik( beide 37) zijn ruim 20jr samen,goede relatie en sexleven.

Toch wil ik de man graag wat meer spanning en daarbij denk ik bv aan het bezoeken van een parenclub.

Voor mij is pr niet perse nodig maar er heen gaan lijkt me al een heel spannend event.

Dan zou je zeggen dan gaan jullie toch maar mijn vrouw is er niet voor te porren,we hebben het er al vaak over gehad maar wil gewoon niet.

Ik heb al vaak uitgeleg dat je niets met ander hoeft te doen en zelfs niet met elkaar maar gewoon een leuke avond beleven in een erotische sfeer.

Wij waren elkaars jeudgliefde en buiten haar om heb ik maar weinig tot niks meegemaakt dus een beetje extra spanning lijkt me geweldig.

Ik moet er niet aan denken dood te gaan zonder zoiets eens meegemaakt te hebben,ik wil haar niet kwijt maar dit begint wel aan mij te knagen eerlijk gezegd.

Pushen wil ik niet,maar hoe zou ik haar het beste kunnen overtuigen dat het niet ranzig of smerig is?
Naakt rondlopen in de sauna en je daar op je gemak voelen is heel iets anders dan je op je gemak voelen in een PC.

Misschien heeft je vrouw helemaal geen behoefte om andere mensen bezig te zien. Of dat jullie bekeken worden. Of is ze bang dat jij je niet aan de afgesproken regels houdt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb al vaak uitgeleg dat je niets met ander hoeft te doen en zelfs niet met elkaar maar gewoon een leuke avond beleven in een erotische sfeer.

Ik noem dat pushen.
quote:himalaya schreef op 08 januari 2012 @ 08:11:

Naakt rondlopen in de sauna en je daar op je gemak voelen is heel iets anders dan je op je gemak voelen in een PC.

Misschien heeft je vrouw helemaal geen behoefte om andere mensen bezig te zien. Of dat jullie bekeken worden. Of is ze bang dat jij je niet aan de afgesproken regels houdt.

De regels zal ik me wel aan houden dat weet ze wel.

Maar ze denkt dat ze in een parenclub anders bekeken wordt dan bv een sauna,en waarschijnlijk heeft ze daar gelijk in;-)

En ze zou ook opzien tegen opdringerige mensen.
quote:Demissionair schreef op 08 januari 2012 @ 08:15:

Ik noem dat pushen.

Je neem ''vaak'' heel letterlijk je kan het ook proberen te overtuigen noemen.

Wij praten daar op een normale rustige manier over en echt niet elke week over.

Sauna zag ze bv ook niet zitten nu zou het liefst min een keer per maand gaan.
Oh, ja..nee.. dan is het geen pushen. (?)
quote:Demissionair schreef op 08 januari 2012 @ 08:35:

Oh, ja..nee.. dan is het geen pushen. (?)Ja misschien kan het bij haar zo overkomen,maar zo bedoel ik het totaal niet.
Ik kan jouw leven niet beoordelen en jouw prioriteiten in het leven ook niet. Kan je er wel aan denken dat je relatie stuk gaat (of ongelukkig is) voordat je dood gaat? Want dat zou je eventueel op het spel kunnen zetten door haar te pushen.

Uiteraard kan ik niet in jouw hoofd kijken en is dit een heel belangrijk punt voor jou, maar je vraagt nogal wat en dat besef je ook gezien jouw post van 8.17 uur.

Ten tweede, heb je voor jezelf helder wat het is wat je zoekt in een PC? Zo ja, wat dan?
Nogmaals, kijk samen met je vrouw naar alternatieven die wel haalbaar zijn binnen haar grenzen. Je komt behoorlijk drammerig over...
Ik begin ook een steeds naarder gevoel te krijgen bij TO. Hij legt zijn probleem voor, vraagt om advies, krijgt advies wat hij niet horen wil en leg vervolgens opnieuw het probleem uit?

@TO

Je bent een eigengereide en egoistische doordrammer. Dat ben je hier op dit topic al, dus dat zal thuis niet anders zijn. Een parenclub is niet iets waarbij je de ander 'even over de drempel helpt'. Het feit alleen al dat je dat vergelijkt met saunabezoek, zegt mij dat jij er echt helemaal niets van begrepen hebt. Samen met anderen zijn in erotische sfeer, zoals jij het noemt, is gewoon niet voor iedereen. Dat heeft niets te maken met bekrompenheid maar met voorkeuren. Als je de voorkeuren van nota bene je eigen vrouw niet eens kunt respecteren, dan heb jij in een parenclub zeker niets te zoeken!
Ik zou eerst de grensjes binnen de slaapkamer wat proberen te verleggen...lekker met elkaar kletsen over Sex tijdens het voorspel. Goede fles wijn erbij... Haar bv vertellen dat je het spannend zou vinden als ze iets sexies voor hè draagt en in een geile erotische sfeer zij dit soort dingen veel makkelijker bespreekbaar...is mijn ervaring...op dat moment voelt je vrouw zich aantrekkelijk en praat het makkelijk...en wil ze dingen niet...prima maar vraag wat haar fantasien zijn...

It works for me! Mijn vriend zou het graag een abder stel willen doen maar daar ben ik nog niet aan toe. Maar door deze aanpak doen we het geregeld op andere Plekjes, op het parkeerterrein of lig ik soms klaar voor hem op tafel als hij klaar is met werken..stapje voor stapje dus...bij jou gaat het ineens naar extreem
je lijkt mijn ex wel, die kon ook zo doordrammen over parenclubs.

een parenclub kan jou leuk lijken maar haar lijkt het niets. respecteer dat dan.

dat is voor haar de grens.

je gaat samen naar een parenclub of je gaat niet.

voor mij was sex exclusief voor mijn ex niet.

ik had en heb (maar het huwelijk is over) geen behoefte aan andere mensen te zien sexen, dat anderen dat leuk vinden sex te hebben in gezelschap van anderen of met anderen, prima maar niet mijn pakkie an. en dat is toch het doel van een parenclub, sexuele spanning met anderen.

ik vind het spelen met vuur en ik brand me liever niet.

nu heb ik me toch gebrand maar dat was toch wel gebeurd met een man die sexueel een andere kant opging dan ik.
quote:nummerzoveel schreef op 08 januari 2012 @ 09:10:

Ik begin ook een steeds naarder gevoel te krijgen bij TO. Hij legt zijn probleem voor, vraagt om advies, krijgt advies wat hij niet horen wil en leg vervolgens opnieuw het probleem uit?

@TO

Je bent een eigengereide en egoistische doordrammer. Dat ben je hier op dit topic al, dus dat zal thuis niet anders zijn. Een parenclub is niet iets waarbij je de ander 'even over de drempel helpt'. Het feit alleen al dat je dat vergelijkt met saunabezoek, zegt mij dat jij er echt helemaal niets van begrepen hebt. Samen met anderen zijn in erotische sfeer, zoals jij het noemt, is gewoon niet voor iedereen. Dat heeft niets te maken met bekrompenheid maar met voorkeuren. Als je de voorkeuren van nota bene je eigen vrouw niet eens kunt respecteren, dan heb jij in een parenclub zeker niets te zoeken!

Ho ho dames,ik neem neem jullie adviezen zeker wel aan,een egoist ben ik zeker niet.

Maar jullie openen mijn ogen zeker wel en geeft jullie op ook zeker geen ongelijk.

Ik ben toch vrij om op jullie mening te reageren en te laten weten hoe ik er over denk.

Jullie reacties zetten me zeker aan het denken en verder hebben we een zeer goed sexleven.

En ja misschien wil ik mijn zin wel hebben geef ik ook eerlijk toe;-)

Maar druk erop leggen doe ik zeer zeker niet,ik zal idd moeten respecteren dat het er bij haar niet inzit;-)
quote:madeliefje1970 schreef op 08 januari 2012 @ 09:19:

Ik zou eerst de grensjes binnen de slaapkamer wat proberen te verleggen...lekker met elkaar kletsen over Sex tijdens het voorspel. Goede fles wijn erbij... Haar bv vertellen dat je het spannend zou vinden als ze iets sexies voor hè draagt en in een geile erotische sfeer zij dit soort dingen veel makkelijker bespreekbaar...is mijn ervaring...op dat moment voelt je vrouw zich aantrekkelijk en praat het makkelijk...en wil ze dingen niet...prima maar vraag wat haar fantasien zijn...

It works for me! Mijn vriend zou het graag een abder stel willen doen maar daar ben ik nog niet aan toe. Maar door deze aanpak doen we het geregeld op andere Plekjes, op het parkeerterrein of lig ik soms klaar voor hem op tafel als hij klaar is met werken..stapje voor stapje dus...bij jou gaat het ineens naar extreemThanx voor je tips;-)
quote:kamelot schreef op 08 januari 2012 @ 10:48:

[...]

En ja misschien wil ik mijn zin wel hebben geef ik ook eerlijk toe;-)

Maar druk erop leggen doe ik zeer zeker niet,ik zal idd moeten respecteren dat het er bij haar niet inzit;-)Maarja, als je een andere vrouw wilt neuken doe je het toch wel..
quote:himalaya schreef op 08 januari 2012 @ 10:50:

[...]

Maarja, als je een andere vrouw wilt neuken doe je het toch wel..

Als ik dat zou willen doen kan dat.

Maar dat wil ik niet ik ben dus toch niet zo'n egoist;-) en zeker geen stiekem ventje.

Ik vraag hier om tips en er zitten zeker waardevolle bij.

Mijn tip aan jou is goed lezen,ik heb nooit gezegd dat ik sex met een ander wil!
quote:pepersteak schreef op 07 januari 2012 @ 22:31:

Helaas regelmatig Leen vandaar ook mijn post. En 9 van de 10 keer gaat de ruzie over het doordrukken van de wens van een van de partners en het niet respecteren van de grenzen van de andere partner. Niet leuk voor het stel in kwestie maar ook zeker niet voor de andere stellen.In verhalen van het topic parenclubs ben ik dit niet tegengekomen. Ik heb het tijdens ons bezoek aan PC ook niet gezien. Dat wil niet zeggen dat het niet voorkomt. Dat geloof ik ook niet maar regelmatig? Ik vond juist de sfeer erg relaxed en iedereen lekker ontspannen. Veel fijner als in een kroeg.
It's never too late start living!
quote:kamelot schreef op 08 januari 2012 @ 12:40:

[...]

Als ik dat zou willen doen kan dat.

Maar dat wil ik niet ik ben dus toch niet zo'n egoist;-) en zeker geen stiekem ventje.

Ik vraag hier om tips en er zitten zeker waardevolle bij.

Mijn tip aan jou is goed lezen,ik heb nooit gezegd dat ik sex met een ander wil!

Ik vind je verhaal wel duidelijk en ik vind je ook niet pushen. Vind je vrouw dat je haar onder druk zet?

Verder kan ik me de teleurstelling voorstellen wanneer je niet hetzelfde wil. Je zei iets over onzekerheid. Zelf voel ik me als vrouw prettiger en veiliger in een PC dan in een gewone kroeg. In een kroeg zie je haantjesgedrag bij mannen. In een PC bepalen vrouwen veel meer wat er gebeurt, en nee is nee. Mannen zijn terughoudender in kontakt zoeken.Wij gaan wel bewust naar avonden waar alleen paren komen. Klinkt of we heel vaak gaan maar zijn pas 1 keer geweest. Binnenkort gaan we weer.

Is het alleen onzekerheid van je vrouw of is er duidelijke tegenzin. Maakt verschil. Als het een duidelijk nee is dan zou ik het voorlopig laten rusten aangezien het anders tegen je gaat werken. Bij onzekerhied zou je haar kunnen vragen het topic parenclub eens door te lezen. Er staan mooie verhalen bij en goed advies.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 08 januari 2012 @ 13:06:

[...]

Ik vind je verhaal wel duidelijk en ik vind je ook niet pushen. Vind je vrouw dat je haar onder druk zet?

Verder kan ik me de teleurstelling voorstellen wanneer je niet hetzelfde wil. Je zei iets over onzekerheid. Zelf voel ik me als vrouw prettiger en veiliger in een PC dan in een gewone kroeg. In een kroeg zie je haantjesgedrag bij mannen. In een PC bepalen vrouwen veel meer wat er gebeurt, en nee is nee. Mannen zijn terughoudender in kontakt zoeken.Wij gaan wel bewust naar avonden waar alleen paren komen. Klinkt of we heel vaak gaan maar zijn pas 1 keer geweest. Binnenkort gaan we weer.

Is het alleen onzekerheid van je vrouw of is er duidelijke tegenzin. Maakt verschil. Als het een duidelijk nee is dan zou ik het voorlopig laten rusten aangezien het anders tegen je gaat werken. Bij onzekerhied zou je haar kunnen vragen het topic parenclub eens door te lezen. Er staan mooie verhalen bij en goed advies.

Bedankt voor je reactie Leen, eindelijk iemand zonder keihard oordeel en die de situatie aanvoelt.

Bij mijn vrouw is het vooral de onzekerheid die haar tegen houdt niet dat ze absoluut niet wil.

Ze zegt zelf ook wie weet in de toekomst,ze heeft me immmers al vaker aangenaam verrast;-)
quote:kamelot schreef op 08 januari 2012 @ 13:41:

[...]

Bedankt voor je reactie Leen, eindelijk iemand zonder keihard oordeel en die de situatie aanvoelt.

Bij mijn vrouw is het vooral de onzekerheid die haar tegen houdt niet dat ze absoluut niet wil.

Ze zegt zelf ook wie weet in de toekomst,ze heeft me immmers al vaker aangenaam verrast;-)

Dat staat toch wel in contrast met je openingspost:

quote:kamelot schreef op 07 januari 2012 @ 19:10:

Dan zou je zeggen dan gaan jullie toch maar mijn vrouw is er niet voor te porren,we hebben het er al vaak over gehad maar wil gewoon niet.Dan is het toch niet zo vreemd als er wordt gezegd dat je aan het pushen bent?
Hoi Kamelot,

Net als Leen vind ik je niet pushen, zoals je het hier verteld.

Ik kan me wel voorstellen dat juist door je vrienden dat je nieuwsgierig bent geworden om een pc eens met eigen ogen te bekijken.

Wij zijn een aantal jaren geleden geregeld in pc's geweest, op lichte aandrang van mijn man. Dit was niet pushen in mijn ogen, anders was ik vast en zeker niet gegaan. Ik heb er 4 jaar over gedaan om zelf te zeggen dat ik wel zou willen, Toen we er eenmaal waren vond ik het nog leuker dan mijn man. Gewoon zulke aardige, vriendelijke en niet opdringerige mensen!! Inderdaad, beter "volk" dan in de kroeg, waar ze tegen je zin met veel drank soms dom staan te lullen.

En omdat het alleen paren waren, geen gedoe met alleenstaande smachtende kerels.

Ik heb alleen ervaring met Fun4two en Fata en vooral op zaterdagen is het gewoon leuk, beetje kijken, beetje rondlopen, evt hapje eten. Als ware het een eetcafé, .
quote:himalaya schreef op 08 januari 2012 @ 13:47:

[...]

Dat staat toch wel in contrast met je openingspost:

[...]

Dan is het toch niet zo vreemd als er wordt gezegd dat je aan het pushen bent?

Ze wil het niet omdat ze zich er onzeker over is,had ik al eerder aangeven. Misschien had ik in mijn eerste bericht moeten melden ''wie weet ooit''

Als jij het pushen noemt kan ik daar mee leven.

Gelukkig voelt zij het zo niet.
quote:kamelot schreef op 07 januari 2012 @ 19:10:

mijn vrouw is er niet voor te porren,we hebben het er al vaak over gehad maar wil gewoon niet.

Als je haar dan toch steeds probeert te overtuigen of er maar over door blijft drammen (zeker wanneer je hier zelfs een topic opent over hoe je haar toch kunt overhalen) komt dat op mij ook over als gepush.

Je kunt jullie seksleven toch ook op andere manieren spannender proberen te maken? Ik neem aan dat een parenclub niet het enige is wat je spannend lijkt, anders vind ik je wel heel fantasieloos. Of gaat het toch meer om die andere vrouwen misschien?
Laat maar
Het is wel iets wat je samen moet willen anders gaat het niet werken ben ik bang, en maak goede afspraken over wat je wil als je naar een parenclub wil, heb heel wat stellen enorme ruzie zien krijgen omdat ze niks hadden afgesproken over de reden waarom ze heen gingen. het is nl. niet zo dat je met een ander stel sex hoeft te hebben je kunt er ook heen gaan voor de spanning ed.
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
quote:leen65 schreef op 08 januari 2012 @ 13:06:

[...]

Is het alleen onzekerheid van je vrouw of is er duidelijke tegenzin. Maakt verschil. Als het een duidelijk nee is dan zou ik het voorlopig laten rusten aangezien het anders tegen je gaat werken. Bij onzekerhied zou je haar kunnen vragen het topic parenclub eens door te lezen. Er staan mooie verhalen bij en goed advies.Leen, jij en je man zijn er aan toe om eens sex te hebben met een ander dan je eigen partner. Ik denk dat het bij de TO nog lang niet zo ver is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven