wat is dit nou ?

06-01-2012 01:37 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay ik ben verliefd op een man we hadden seks binnen de 1e week dat we elkaar kenden( hij vroeg me of ik zijn vriendin wilde zijn ik had het uitgemaakt),en we doen het nog steeds.Punt is dat ik gevoelens voor de man in kwestie heb (cliché,i know)

we zijn al bezig sinds september

we hebben geen seks met anderen maar we hebben elkaars nummer of email niet (hij woont in de buurt , so to speak) dus hij belt gewoon aan we zijn 2 a 3 uur samen gaan met elkaar naar bed en chillen nog wat meer

hij zegt dat hij vaak aan me denkt een me 'wel leuk vind'

normaal zou ik denken aan een scharrel maar ja, die exclusiviteit heh.Dus what's the deal here ?

maar het punt is dan kap ik het af en zoekt hij meer op of ik hem alsof we niet kunnen loskomen van elkaar

Dus kunnen de wijze vrouwen van het viva forum me raad geven ?
Hij is blijkbaar niet bang dat je gekaapt word door een ander, dus echt leuk zal hij je niet vinden.
Raad? Naar je gevoel luisteren en jezelf serieus nemen. Je laat je naaien (pun intended) en dat weet je zelf ook.
Klinkt als een gevalletje:

'Buurman, wat doet u nu...?'
Hoe weet jij zo zeker dat hij geen seks heeft met anderen?

Hij lijkt er nogal makkelijk in te zijn.

Ik begrijp niet dat je je zo laat gebruiken, want dat doet hij. Wel met jouw toestemming overigens. Maar heb dan niet de hoop dat het meer wordt dan dit. Klinkt als een gevalletje makkelijk scoren zonder verplichtingen voor hem.

Woont hij echt naast je of gewoon in de buurt? Wat weet je verder nog over hem, ken je zijn vrienden bijvoorbeeld, of hebben jullie echt puur en alleen seks? Heeft hij gezegd dat hij iets serieus met je wil (gezien het feit dat jullie wel exclusief met elkaar zijn)?
quote:ragweed schreef op 06 januari 2012 @ 01:53:

khemam mmh nooit zo over nagedacht nja ik voel me gewoon goedkoop maar ik vind het niet leuk als er zo een denigrerende toon tegen me word aangeslagen als ik oprecht om een andere visie/hulp vraagNiet om je aan te vallen, maar dat je je goedkoop voelt is toch niet zo raar gezien het feit dat hij alleen bij je aanklopt als hij zin heeft? Een relatie/liefde moet van twee kanten komen.Als je je eigenwaarde wilt behouden, zou ik er snelmee stoppen, dit heeft geen toekomst. Als hij serieus iets meer met je had gewild, was dat al wel gebeurd. Jullie scharrelen als sinds september dus dat is al vrij lang. Nee, ik vrees dat je niet meer van deze meneer hoeft te verwachten dan wat het nu is.
Hij is slimmer dan de meeste mannen. Die geven wel telefoonnummer en emailadressen enz. En achteraf klagen dat ze er overheen zijn geweest en nu er niet vanaf komen.

Zo te merken wilt hij alleen de lusten en niet de lasten. Daar is op zich niks mis mee, vraag jezelf alleen af, kan ik daarmee omgaan? Kan ik dat accepteren? Ja of nee, en blijf achter die keus!

succes
hij is mijn onderbuurman hij woont vlak onder me

ik laat me zo gebruiken omdat ik zal ik eerlijk zijn het gevoel dat hij me begreep we hebben nachtenlang gepraat ik trapo er altijd in of ik ze nou kort ken of lang 6 jaar weet je dat iemand ooit van me zal houden en me niet raar zal vinden of onaantrekkelijk maar dat iemand om mij geeft dat doen ze nooit hoelang ik ze ook ken ikweet het niet meer ik kan wel janken.jullie hebben gelijk

ik ben nu 22 hoe gaat het de rest van mijn leven worden ?

ik ken een paar vrienden van hem ja

zelf heb ik geen vrienden ofzo
Is dit een serieus onderwerp of is het nog steeds kerstvakantie en daarmee zich vervelende pubers/studenten.....?
quote:Lindec69 schreef op 06 januari 2012 @ 12:40:

Is dit een serieus onderwerp of is het nog steeds kerstvakantie en daarmee zich vervelende pubers/studenten.....?Wat denk jezelf?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 06 januari 2012 @ 12:46:

[...]

Wat denk jezelf? Dacht ik al....
quote:ragweed schreef op 06 januari 2012 @ 11:51:

hij is mijn onderbuurman hij woont vlak onder me

ik laat me zo gebruiken omdat ik zal ik eerlijk zijn het gevoel dat hij me begreep we hebben nachtenlang gepraat ik trapo er altijd in of ik ze nou kort ken of lang 6 jaar weet je dat iemand ooit van me zal houden en me niet raar zal vinden of onaantrekkelijk maar dat iemand om mij geeft dat doen ze nooit hoelang ik ze ook ken ikweet het niet meer ik kan wel janken.jullie hebben gelijk

ik ben nu 22 hoe gaat het de rest van mijn leven worden ?

ik ken een paar vrienden van hem ja

zelf heb ik geen vrienden ofzo

Met die instelling gaat het ook nooit wat worden meid. Heb je werk of hobby's? Wat voor soort mannen ga je elke keer mee in zee? Heb je je weleens afgevraagt of je niet per ongeluk bij het verkeerde vijvertje aan het vissen bent? Is er een speciale reden dat je geen vrienden hebt?

Iig geval niet gaan janken maar je koppie gaan gebruiken.
ik heb geen vrienden omdat ze me als mijn persoonlijke deurmat gebruiken en ik heb dat gehad weer contact ptroberen op te nemen vertoonden hetzelfde gedrag toen was ik er klaar mee

ik ga in februari SPH doen .Ik wil gaan maar ik heb me voorgenomen me zo goed en kwaad als het kan me af te sluiten .
dit is trouwens een serieus onderwerp waarom zou ik zoiets verzinnen nogal pijnlijk dat jullie mijn pijn blijkbaar als een grap zien laat mij weer zien hoe mensen zijn
quote:ragweed schreef op 08 januari 2012 @ 17:37:

dit is trouwens een serieus onderwerp waarom zou ik zoiets verzinnen nogal pijnlijk dat jullie mijn pijn blijkbaar als een grap zien laat mij weer zien hoe mensen zijn

en je eigen aan deel in het hele verhaal?

wie doet jou deze pijn aan?
ik doe mezelf dit aan maar als ik vraag naar advies word het als een grote grap gezien terwijl dit een veilige en anonieme omgeving hoort te zijn waar ik om advies kan vragen.maar bedankt jullie laten zien hpe mensen zijn . zodra je je enigzins kwestbaar opstelt word ik niet serieus genomen.

ik ga op school ook gewoon afsluiten geen zin meer hierin
quote:ragweed schreef op 08 januari 2012 @ 17:35:

ik heb geen vrienden omdat ze me als mijn persoonlijke deurmat gebruikenHoe noem je het dan wat de buurman doet?
quote:ragweed schreef op 08 januari 2012 @ 17:46:

ik doe mezelf dit aan maar als ik vraag naar advies word het als een grote grap gezien terwijl dit een veilige en anonieme omgeving hoort te zijn waar ik om advies kan vragen.maar bedankt jullie laten zien hpe mensen zijn . zodra je je enigzins kwestbaar opstelt word ik niet serieus genomen.

ik ga op school ook gewoon afsluiten geen zin meer hierinmisschien moet je vooral je verwachtingen bijstellen? Dus wederom moet jij aan de slag. Daarnaast heb je nogal gevoelige tenen die je blijkbaar graag onder een ander legt.

en hoe zijn mensen dan ? allemaal? en wat ben jij dan?
ze zoijn allemaal zo ik ben afhankelijk of zo stel ik me op ik word gezien als zwak en dom of als een een eenzaam weeerloos meisje

ik vertrouw mensen teveel en stel me veel te kwetsbaar op ook heb ik hoge verwachtingen van anderen emotioneel gezien en ben ik een slechte luisteraar maar iig agfsluiten is de beste optie
quote:ragweed schreef op 08 januari 2012 @ 17:54:

ze zoijn allemaal zo ik ben afhankelijk of zo stel ik me op ik word gezien als zwak en dom of als een een eenzaam weeerloos meisje

ik vertrouw mensen teveel en stel me veel te kwetsbaar op ook heb ik hoge verwachtingen van anderen emotioneel gezien en ben ik een slechte luisteraar maar iig agfsluiten is de beste optietjonge.... dan ga jij het nog zwaar krijgen op je opleiding als dat de oplossing is die je kiest en dit je antwoord is
hoe moet ik dan ermee omgaan ? volgens jullie trouwens die gozer ben ik idd wel klaar mee
waarom ga je SPH doen? dan moet je met mensen werken?

en jij weet hoe die zijn?

en nogmaals de vraag wat ben jij dan? geen mens?
quote:ragweed schreef op 08 januari 2012 @ 17:46:

Meis, lees het hele topic nog eens door, dan zul je toch moeten bekennen, dat men aangeeft dat je verwachtingen van hem te hoog zijn en aanraden hem niet meer tot je leven toe te laten, omdat hij alleen maar gebruik van je maakt.

Wat betreft de vette tekst, jij wil SPH gaan doen?

Denk je met rondstrooien van zo'n kreet, de juiste instelling voor een baan in die richting te hebben?
ik ben een mens de meeste mensen omdat er mensen zijn die hulp nodig hebben ik hoop dat ik met dit sorrt dingen leer om te gaan op dit moment ben ik verbitterd in 4 jaar gaat dat echt wel over.Ik

niks menselijks is mij vreemd .Het gaat er niet om of je aardig bent maar of je sociaal acceptabel gedrag kan vertonen en de persoon kan helpen.daar hoef je de persoon niet voor te mogen
quote:ragweed schreef op 08 januari 2012 @ 18:02:

ik ben een mens de meeste mensen omdat er mensen zijn die hulp nodig hebben ik hoop dat ik met dit sorrt dingen leer om te gaan op dit moment ben ik verbitterd in 4 jaar gaat dat echt wel over

het is school geen therapie. en als jij je bewust bent dat je verbitterd bent leg het dan niet bij anderen op het bordje. Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven en je handelen of juist niet handelen.

waarom zou jij anderen mensen kunnen helpen terwijl jezelf zo'n negatief mensbeeld hebt, onrealistische verwachtingen en geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen zijn?
ik ben verbitterd DOOR wat ik heb meegemaakt met ANDEREN .

en hoe doe jij hetzelf in je leven dan ?

Het gaat er niet om of je aardig bent maar of je sociaal acceptabel gedrag kan vertonen en de persoon kan helpen.daar hoef je de persoon niet voor te mogen

en mensen groeien ik dus ook emotioneel gezien tegen ik heb geen onrealistische verwachtingen vertrouwen is iets normaals

en over dat verkeerde mensbeeld ..wil jij zeggen dat iedreen lief en aardig is en niet voor zichzelf kent.mensen zijn gemaakt om te overleven weliswaar binnen een groep maar dat heeft weer met sociaal acceptabel gedrag te maken niet met de duistere kant van de mens

te aardige mensen worden een deurmat

maar dit is heel erg off topic dus ik wil het graag hierbij laten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven